Crystal p.o.v.
Wat ben ik een idioot.
Waarom in vredesnaam heb ik mijn geweer getrokken, en ik was bijna verraden door Micheal.
Laten we nu maar hopen dat ze niet gaan bedenken wie ik zou kunnen zijn. Dat ze daar te dom voor zijn of zo.
Alsjeblieft? Karma, hou voor een keer van mij en laat ze niet bedenken dat mijn vader Bernard Wright is.
Alsjeblieft?
Ik bedoel, ze komen er toch ooit wel achter. Wanneer ik ze afmaak bijvoorbeeld, maar niet nu! Alsjeblieft. Alsjeblieft niet nu!
Micheal zette ons net nog thuis af, Eleanora en Casper zijn gelijk naar hun eigen huis gegaan, en ik ben naar binnen gelopen. En toen gelijk naar boven, aangezien ik geen zin had in vragen van Seth en mijn vader. Ik lig nu op mijn bed, starend naar het plafond. Mijn handen
De deurbel gaat, maar ik negeer het. Iemand anders zal wel open doen. Ik hoor voetstappen op de trap en niet veel later geklop op mijn deur. Ik negeer het, waardoor het geklop alleen maar dringender word.
'Wat!?' vraag ik als het geklop me begint te irriteren.
'Mag ik binnen komen?' vraagt de stem van Seth
'Nee.'
'Alsjeblieft, Crystal. Ik heb net een of andere Ace en Drew weg moeten sturen, en nu wil ik weten wie het waren en waarom ze hier waren. Laat me binnen.' klinkt hij weer vanachter de deur.
'Kom maar binnen dan. De deur is gewoon open.' zucht ik. Seth komt binnen, en ik voel het bed naast me indeuken als hij naast me komt zitten.
'Wat is er aan de hand?' vraagt hij als hij mijn nietszeggende blik ziet, die naar boven staart.
'Ik, Nora en Casper gingen met Micheal en Tanner mee naar een casino, daar kwamen we ze tegen en het liep een beetje uit de hand. Zij denken dan ook dat ik miss good ben, dus het was helemaal fantastisch. Ik heb het verknald.' mompel ik.
'Dat heb je niet, Crystal. Jij verknalt nooit iets. Dat heb ik altijd zo bijzonder aan jou gevonden.' probeerde Seth me op te beuren. Ik keek hem dankbaar aan.
'Dus het is maar goed dat ik die twee idioten heb weg gestuurd, is het niet?' vroeg hij met een klein lachje. Ik knikte.
'Daar ben ik je nu echt heel erg dankbaar voor.' grinnikte ik. Seth gaf me een glimlach terug.
'Ik ga zo een nieuwe tatoeage zetten, ga je mee?' vroeg hij toen. Ik ging overeind zitten.
'Dan weet je dat ik het niet kan laten om er ook een uit te zoeken voor wanneer deze missie is afgelopen.' zei ik.
'Dat weet ik. Ga je mee of niet?' vroeg hij. Ik knikte enthousiast.
Het was daar altijd zo gezellig.
~~~
We lopen de winkel binnen die met veel neonverlichting en tekeningen versierd is. Binnen horen we het geratel van de apparaten al, en de geur van rook hangt er sterk. Het meisje achter de balie kauwt op een roze kauwgombal en wenkt ons. Ze heeft knalblauw haar en haar armen staan vol met tatoeages. Op haar naamkaartje staat de naam Saskia.
'Wat kan ik voor jullie doen?' vraagt ze aan ons als we voor de balie staan.
'Ik wil een nieuwe tatoeage, ik had al een afspraak gemaakt. En zij wil er een uitkiezen.' antwoord Seth. Saskia knikt.
'Dan moet jij Seth zijn?' vraagt ze terwijl ze een oog een beetje dicht knijpt. Seth knikt.
'Mooi. Ryan zal zo wel bij jou komen. Meisje, jij mag met mij meelopen.' zegt ze tegen ons. Seth neemt plaats op de wachtstoel die er staat, en ik volg het meisje naar achteren. Er word iemand getatoeëerd door een man met vele tatoeages en piercings. Ryan.
'Had je al iets in gedachten?' vraagt ze. Ik knik.
'Vertel maar. We hebben jammer genoeg nu geen tijd om hem voor je te zetten, maar we kunnen wel een proefje voor je erop plakken zodat je kan kijken hoe hij staat.' legt ze uit.
'Ik wilde in mijn nek eigenlijk iets, misschien een maan of een kruisje of zo. Heb je daar iets voor?' vraag ik haar. Wetend dat ze hier van die tekenboeken hebben liggen met ontwerpen.
'Jazeker. We hebben zelfs net drie nieuwe ontwerpen gemaakt. Ik zal ze even voor je halen.' zegt ze waarna ze weg loopt. Ik kijk even rond en zie dat Seth nu op de tatoeëer tafel ligt. Hij krijgt dus kennelijk een nieuwe tatoeage op zijn arm. Hij en Ryan hadden het ontwerp al besproken, dat wist ik wel. Ik was alleen even vergeten wat het ging worden.
'Hier. Kijk maar even wat je mooi vind.' zegt ze terwijl ze een leren boek in mijn handen drukt. Ik open hem en kijk naar de verschillende ontwerpen. Mijn blik valt op een prachtig ontwerp van een lelie, op een simpel kruisje en op een ontwerp van een hartslag.
Toch vind ik de lelie het mooist.
'Heb je hier een proefding van?' vraag ik aan het meisje, Saskia, terwijl ik de lelie aanwijs. Saskia knijpt haar ogen tot spleetjes, steekt haar vinger op als teken dat ik moet wachten. Ze heeft nep nagels die felblauw zijn, net als haar haar en ze heeft een tatoeage op haar wijsvinger. Saskia loopt weg, om niet veel later terug te komen met een papiertje.
'Je wilde hem achter in je nek toch?' vroeg ze. Ik knikte.
'Doe je haar maar even aan de kant, dan kan ik hem plaatsen. Hij blijft zo 'n drie weken zitten. Daarna kan je terugkomen om hem te laten zetten als je wilt.' legt Saskia uit. Ik weet wat het principe is, ik heb het ook gedaan toen met de tatoeage voor Diamond.
'Je moet je ketting ook even af doen.' zegt Saskia. Ik doe snel mijn haar in een elastiekje en doe mijn ketting af. Ik voel een koud papiertje achter in mijn nek en niet veel later ook water. Zo blijft het voor vijf minuten, en dan voel ik dat de lange nep nagels van Saskia het papiertje eraf halen.
'Prachtig. Dan zie ik je misschien over drie weken. Onthoud goed welk ontwerp het is.' zegt Saskia. Ik bedank haar en loop naar Seth toe. Nu zie ik eindelijk wat hij doet.
Hij laat ook een diamantje zetten.
A/n. De tatoeage die Crystal wilt laten zetten staat hierboven ^^
JE LEEST
Cliché, but then a little different *Pauze*
Chick-LitNatuurlijk kennen we allemaal het Cliché verhaal. Badboy van de school wil de goodgirl van de school in zijn bed, good girl verzet zich, Bad boy wordt verliefd op haar en ze hebben een happy ending. Maar ja, als je in dit verhaal even een moeder st...