0. Μία μέρα πριν

2.3K 136 14
                                    

«Ρε μαμά, γιατί; Τι σε ενοχλώ στο σπίτι;», ρώτησε αγανακτισμένη η Μαρίνα.

«Από τον Απρίλιο που χώρισες με τον Βασίλη, κάθεσαι όλη μέρα στο σπίτι. Ε βαρέθηκα να σε βλέπω συνέχεια στον καναπέ με ένα σακουλάκι πατατάκια στο χέρι. Και στο κάτω κάτω, θέλω να φύγει από το σπίτι, ολόκληρη γαϊδούρα είσαι!», απάντησε η κυρία Κατερίνα.

«Μα μου αρέσει που κάθομαι όλη μέρα στο σπίτι και δεν κάνω τίποτα. Home is my happy place!»

«Κάποτε ήταν και το δικό μου, μέχρι που χώρισες. Πλέον το ''happy place'' μου είναι οι καφετέριες. Φύγε, βρε παιδάκι μου, από το σπίτι.», είπε ειρωνικά η κυρία Κατερίνα που ήθελε να έχει πάλι το σπίτι δικό της.

«Μα δεν θέλω να πάω στην άθλια κατασκήνωση...», πήγε να διαφωνήσει με την μητέρα της η Μαρίνα.

«Πολύ κρίμα. Συμπλήρωσα ήδη την αίτηση και σε δέχτηκαν. Φεύγεις αύριο πρωί πρωί!», είπε περήφανη η κυρία Κατερίνα.

«Καλά, πας καλά; Δεν φτάνει που θέλεις να με διώξεις από το σπίτι, έχεις στείλει αίτηση χωρίς να με ρωτήσεις κι αυτοί οι ηλίθιοι με δέχτηκαν;»

«Να σου πω Μαρίνα, δέχτηκα την ειρωνεία σου τόσο καιρό, αλλά τώρα θα πας, θέλεις δεν θέλεις...»

«Δεν θέλω φυσικά...», έκοψε την μητέρα της στην μέση κάτι που νευρίαζε απίστευτα ην κυρία Κατερίνα κι η Μαρίνα το ήξερε.

«Μην με διακόπτεις, ρε ζωντόβολο. Σε δέχτηκαν γιατί έχει πτυχίο παιδαγωγικού, έχεις εμπειρία babysitting και δουλειάς σε εστιατόριο.»

«Ναι, αλλά το babysitting ήθελα να το κάνω.»

«Μαρίνα, η κουβέντα έληξε. Θα πας αύριο στην κατασκήνωση σαν προσωπικό.», φώναξε για τελευταία φορά η κυρία Κατερίνα κι έφυγε από το δωμάτιο.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Κάπως έτσι η Μαρίνα έμεινε να κάνει βαλίτσες παρά την θέλησή της βρίζοντας και ξεφυσώντας από τα νεύρα.

E.N. Αυτό παιδιά, είναι το εισαγωγικό κεφάλαιο της νέας μου ιστορίας. Είδα ένα όνειρο σχετικά με την κατασκήνωση και παρότι δεν έχω πάει ποτέ μου κατασκηνώτρια ή σαν στέλεχος κατασκήνωσης, αποφάσισα να γράψω μία ιστορία λίγο καλοκαιρινή για να μπαίνουμε σιγά σιγά στο κλίμα. Να διευκρινήσω ότι η Μαρίνα δεν θα είναι κατασκηνώτρια, obviously (πέθαινα να χρσιμοποιήσω την λέξη αυτή εδώ και δύο χρόνια), αλλά δεν ξέρουμε ακόμα αν θα είναι ομαδάρχισσα ή αν θα έχει άλλη θέση στο προσωπικό.

Enjoy!

Κατασκήνωση με το ζόρι ✓Where stories live. Discover now