11. Kατασκήνωση και καραοκε

553 41 3
                                    

Την επόμενη μέρα η Μαρίνα απέφευγε τον Μάνο κι ο Μάνος την Μαρίνα. Η Ευτυχία κι ο Γιώργος συζητούσαν με ποιον τρόπο θα μάθουν τι έγινε την μέρα που έμειναν μόνοι τους στην κατασκήνωση. Μάλωσαν πάλι; Βρίστηκαν; Είχαν καμία ντροπιαστική στιγμή; Τι έγινε τέλος πάντων;

Η ώρα του μεσημεριανού ήρθε και ο Μάνος αποφάσισε να μην εμφανιστεί στο εστιατόριο. Ο Γιώργος όντας καλός φίλος του πήγε φαγητό στην πισίνα.

«Έλα, παραδέξου το, με αγαπάς.» κορόιδεψε ο Μάνος τον φίλος του.

«Θα 'θελες!» του είπε ο Γιώργος κι έδιωξε τον Μάνο που είχε σηκωθεί να του δώσει μία αγκαλιά για νευριάσει τον Γιώργο. «Η Ευτυχία και η Αμαλία ανησύχησαν.» του είπε και άφησε τον δίσκο στο τραπεζάκι δίπλα στην καρέκλα του ναυαγοσώστη.

«Έλα, τώρα... μην μου κόβεις την χαρά.» συνέχισε ο Μάνος και κάθισε να φάει.

«Εγώ δεν σου κόβω τίποτα. Εσύ είσαι στον κόσμο σου όλη μέρα.» είπε ο Γιώργος και πήδηξε στην πισίνα.

«Ρε παπάρα, η πισίνα είναι για τα παιδιά!» είπε ο Μάνος την ώρα που ο Γιώργος έβγαλε το κεφάλι του από το νερό.

«Κι εγώ παιδί είμαι.» είπε προσβεβλημένος ο Γιώργος. «Τέλος πάντων, τι έγινε με την Μαρίνα και δεν μιλιέστε; Ούτε στην αρχή δεν ήσασταν έτσι.» συμπλήρωσε βγαίνοντας από την πισίνα. Για λίγο ακόμα κάθισαν στα βουβά όσο ο Μάνος έτρωγε. Κανείς δεν είχε όρεξη να ξεκινήσει συζήτηση.

~~~~~~~~~~

«Ευγενία, μπορώ να κάνω την βάρδιά μου στα καλλιτεχνικά νωρίτερα σήμερα;»

«Φυσικά. Θα συνεννοηθώ και με την Αφροδίτη και θα σε ενημερώσω.»

Η Μαρίνα δεν ήθελε να διακινδυνεύσει να πέσει πάνω στον Μάνο κι όσο πιο νωρίς τελείωνε με το πρόγραμμα, τόσο μεγαλύτερη πιθανότητα είχε να το πετύχει.

~~~~~ Λίγη ώρα αργότερα~~~~~~

«Μαρινάκι, η Αφροδίτη συμφωνεί. Μπορείς να ξεκινήσεις με το πρόγραμμα στις 6 όσο οι υπόλοιποι θα είμαστε στην θάλασσα.»

Η Μαρίνα δεν ενθουσιάστηκε με την ιδέα αυτή, καθώς τα περισσότερα παιδιά ήρθαν στην κατασκήνωση ήθελαν να περάσουν όσο περισσότερο χρόνο γίνεται στην θάλασσα ή την πισίνα κι όχι στις κατασκευές. Παρόλα αυτά δεν είπε τίποτα, γιατί στόχος της ήταν να κρυφτεί από τον Μάνο.

~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Κατασκήνωση με το ζόρι ✓Where stories live. Discover now