Τα παιδιά είχαν απομακρυνθεί εδώ και ώρα από το εστιατόριο και τώρα οι δύο κοπέλες κάθισαν να φάνε. Επικρατούσε ησυχία την οποία διέκοψαν δύο φωνές.
'Καλά είχαμε την ησυχία μας' σκέφτηκε η Μαρίνα.
«Τον κλάψατε τον μακαρίτη;»
«Δεν προλάβαμε, οπότε ελάτε αργότερα ή και καθόλου.»
«Μαρίνα!» φώναξε η Ευτυχία.
«Τι; Δεν τους είπα ψέματα», είπε η Μαρίνα με μία έκφραση έκπληξης.
«Μα δεν πενθάμε κανένα», δήλωσε η Ευτυχία και στράφηκε στους δύο νέους της παρέας.
«Ναι, αλλά τόση ησυχία εκεί παραπέμπει.»
«Γιώργο, σε είχα συμπαθήσει, γιατί μου το χαλάς και γίνεσαι σαν αυτόν;» είπε κι έδειξε μεένα νεύμα της τον Μάνο χωρίς να του ρίξει ούτε βλέμμα. Ο Μάνος κοιτούσε μέσα στην κουζίνα κι ήταν έτοιμος να ζητήσει από την Αμαλία να του βάλει να φάει.
«Εγώ σε λατρεύω κι εσύ μόνο με συμπαθείς; Μαρίνα πού θα πάει αυτή η σχέση;» είπε αστειευόμενος ο Γιώργος.
«Μάλλον πουθενά. Λυπάμαι, μωρό μου, αλλά θέλω λίγο χρόνο για τον εαυτό μου», συνέχισε στον ίδιο τόνο η Μαρίνα. Η Ευτυχία που διασκέδαζε να βλέπει τους δύο φίλους της να παίζουν, συνέχισε να τρώει το φαγητό της ακούγοντας την συζητηση.
«Κάτω από άλλες συνθήκες θα με πλήγωνε, αλλά πεινάω, οπότε δεν με νοιάζει ιδιαίτερα. Τι έχει να φάω;» Μόλις η Ευτυχία άνοιξε το στόμα της να απαντήσει, ο Γιώργος συνέχισε, «Εσύ από πού πήρες φαγητό;» ρώτησε τον Μάνο.
«Από μέσα. Η Αμαλία πάντα μου κρατάει ένα πιάτο ακόμα κι αν έχω φάει.»
Κάπως έτσι κύλησε το μεσημεριανό των τεσσάρων ηρώων μας.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
«Δεν το πιστεύω ότι ακόμα δεν έχει έρθει η Αφροδίτη.»
«Ακόμα; Μία εβδομάδα κάνεις δραστηριότητες με τα παιδιά.»
«Το ξέρω. Και σα να μην φτάνει αυτό ο Γιάννης μου φορτώνει τον Μάνο κάθε τρεις και λίγο.»
«Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν τον συμπαθείς, είναι καλό παιδί.»
«Αχ Ευτυχία, δεν καταλαβαίνεις.»
«Εξήγησέ μου.» είπε η κοπέλα περιμένοντας την φιλη της να της απαντήσει. «Μάλλον ξέρεις κάτι; Θα μου πεις πως ακόμα κι αν μου εξηγήσεις δεν θα καταλάβω, οπότε πάω να δω μήπως με θέλει η Αμαλία για να κάνει το παγωτό.» κι έτσι η Ευτυχία έφυγε από το δωμάτιο αφήνοντας την Μαρινα μόνη της.
YOU ARE READING
Κατασκήνωση με το ζόρι ✓
Teen Fiction«Ρε μαμά, γιατί; Τι σε ενοχλώ στο σπίτι;», ρώτησε αγανακτισμένη η Μαρίνα. «Από τον Απρίλιο που χώρισες με τον Βασίλη, κάθεσαι όλη μέρα στο σπίτι. Ε βαρέθηκα να σε βλέπω συνέχεια στον καναπέ με ένα σακουλάκι πατατάκια στο χέρι. Και στο κάτω κάτω, θέλ...