Την επόμενη εβδομάδα τα δύο παιδιά βοηθούσαν όλη την μέρα την Αμαλία στην κουζίνα και αυτομάτως περνούσαν πολλή ώρα μαζί. Αρχικά υπήρχε αμηχανία μετά το φιλί, αλλά το ξεπέρασαν γρήγορα και γύρισαν στον παλιό καλό τους εαυτό σαν φίλοι. Η Ευτυχία έμαθε τι έγινε εκείνο το βράδυ και προσπαθούσε να τους αφήσει μόνους όσο περισσότερο γινόταν, αλλά η Αμαλία σα να το έκανε επίτηδες τους έβαζε δουλειές όλους μαζί.
~~~~~~~~~
«Πονάνε τα χεράκια μου», παραπονέθηκε ο Μάνος μόλις κάθισαν σε ένα παγκάκι που τους περίμενε ο Γιώργος.
«Μιλάς εσύ; Εγώ τι να πω που όλη μέρα ασχολούμαι με τα μυξιάρικα; Μου έχουν πάρει το κεφάλι και δεν μπορώ να φύγω ούτε για να πάρω παυσίπονο» είπε ο Γιώργος κρατώντας το κεφάλι του.
«Ε, πήγαινε τώρα. Ποιος σε κρατάει;» είπε η Μαρίνα.
«Ωραίοι είστε εσείς. Έχωνα σας δω όλη μέρα κι εσείς θέλετε να με διώξετε».
«Είσαι χαζό, αγόρι μου;» του είπε η Μαρίνα.
«Άσ' τον, μωρέ! Πάντα έτσι ήταν και δεν θα αλλάξει» είπε ο Μάνος τρίβοντας το δεξί του χέρι.
«Θες να μιλήσω τώρα;» είπε απειλητικά ο Γιώργος.
«Όχι, θέλω να πας να πάρει παυσίπονο γιατί κάνεις σαν ντίβα που δεν κέρδισε το Όσκαρ» είπε ο Μάνος και τον σκούντηξε με τον ώμο του.
«Μισό, Γιώργο! Έρχομαι μαζί σου. Θέλω ένα διάλειμμα από αυτούς» φώναξε η Ευτυχία και σηκώθηκε να ακολουθήσει τον Γιώργο.
«Ανοίγεται συχνά φύλλο;» ρώτησε ο Μάνος την Μαρίνα τρίβοντας αυτή την φορά το αριστερό του χέρι.
«Μόνο όταν έχουμε έναν δυνατό άντρα να μας βοηθήσει» είπε η κοπέλα χασκογελώντας.
«Μην με κοροϊδεύεις. Ξέρεις πόσο πιάστηκα σήμερα;» ρώτησε ο Μάνος κάνοντας puppy face.
«Αυτά δεν πιάνουν σε μένα, οπότε άλλαξε ύφος» του είπε η Μαρίνα χαμογελώντας.
«Καλά εσύ δεν πιάστηκες;» ρώτησε με απορία που η κοπέλα δεν έκανε το παραμικρό παράπονο.
«Πιάστηκα», είπε η κοπέλα κι ο Μάνος χάρηκε που δεν ήταν ο μόνος με αυτό το πρόβλημα. «Την πρώτη φορά που άνοιξα φύλλο με την μαμά μου πριν πέντε χρόνια», συμπλήρωσε.
«Πλάκα μου κάνεις;!»
«Όχι βέβαια. Θα περίμενε κανείς από κάποιον που το παίζει ναυαγοσώστης να έχει δύναμη στα χέρια, αλλά πού;» είπε παιχνιδιάρικα η Μαρίνα.
YOU ARE READING
Κατασκήνωση με το ζόρι ✓
Teen Fiction«Ρε μαμά, γιατί; Τι σε ενοχλώ στο σπίτι;», ρώτησε αγανακτισμένη η Μαρίνα. «Από τον Απρίλιο που χώρισες με τον Βασίλη, κάθεσαι όλη μέρα στο σπίτι. Ε βαρέθηκα να σε βλέπω συνέχεια στον καναπέ με ένα σακουλάκι πατατάκια στο χέρι. Και στο κάτω κάτω, θέλ...