«Μαρίνα!» «Ευτυχία!», φώναξαν ο Γιώργος κι ο Μάνος μαζί κάνοντας τις δύο κοπέλες μαζί με την Αθηνά και τον Βαγγέλη να γυρίσουν.
'Όχι ρε γαμώτο!' σκέφτηκε η Μαρίνα.
«Τι κάνετε εσείς εδώ;», ρώτησε η Ευτυχία.
«Ήρθαμε εκδρομή με τα παιδιά.» απάντησε ο Γιώργος.
«Για κάμπινγκ δεν θα πήγαιναν;» ρώτησε η Ευτυχία.
«Ναι, κι όλο το προσωπικό εκτός των ομαδαρχών θα είχαν ένα διήμερο χωρίς δουλεια;» συμπλήρωσε η Μαρίνα.
«Και; Πού θέλετε να καταλήξετε;» ρώτησε ο Μάνος.
«Τι δουλειά έχετε εδώ;» ρώτησε η Μαρίνα που έχανε την υπομονή της με τις απαντήσεις των αγοριών.
«Σε βουνό θα πήγαιναν, αλλά λόγω βροχής αποφασίστηκε να έρθουν στην λίμνη για κάμπινγκ. Κι εμάς τελευταία στιγμή μας ενημέρωσαν ότι θα μας χρειαστούν.» είπε ο Γιώργος.
«Κι εσείς εξαφανιστήκατε από τ' αξημέρωτα, οπότε δεν σας ενημέρωσαν.» συμπλήρωσε ο Μάνος.
«Γιατί μας χρειαζόταν;» ρώτησε η Ευτυχία.
«Δεν είναι εκεί το θέμα.» είπε ο Μάνος.
Η Μαρίνα έκανε να φύγει προς το δάσος που απλωνόταν δίπλα στην λίμνη κι ο Βαγγέλης την ακολούθησε.
«Βαγγέλη, τι θέλεις;» φώναξε η κοπέλα κι ο Βαγγέλης τρόμαξε, καθώς δεν περίμενε να γυρίσει ξαφνικά η Μαρίνα και να του φωνάξει χωρίς λόγο.
«Θες να φύγω;» ρώτησε ο Βαγγέλης.
«Ναι!» φώναξε για άλλη μια φορά η κοπέλα.
«Να πω την ...»
«Όχι! Θέλω να με αφήσετε ήσυχη!» φώναξε η Μαρίνα και χάθηκε πίσω από ένα δέντρο.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
«Ποιος θα πάει να μαζέψει ξύλα;» ρώτησε ο Γιάννης κι απάντηση δεν πήρε από κανέναν. «Καλά, λοιπόν, θα πάνε ο Μάνος κι ο Γιώργος.»
'Φτου σου ρε φίλε!' σκέφτηκε ο Γιώργος.
«Άλλη δουλειά δεν είχαμε.» είπε στον Μάνο.
«Για να πούμε και τους στραβού το δίκιο, δεν είχαμε. Κανένας δεν μπαίνει στη λίμνη κι η Αλίνα με κυνηγάει εδώ και μία ώρα.» είπε η Μάνος.
«Κι εσύ, ρε, γιατί δεν υποκύπτεις;» ρώτησε ο Γιώργος.
«Γιατί μου θυμίζει μια τρελή που δεν με άφηνε στη ησυχία μου πριν έρθω την κατασκήνωση. Παντού με ακολουθούσε, μου έστελνε μηνύματα ακόμα κι αφού άλλαξα νούμερο τρεις φορές. Ήθελα να 'ξερα ποιος της έδινε τον αριθμό μου.»
YOU ARE READING
Κατασκήνωση με το ζόρι ✓
Teen Fiction«Ρε μαμά, γιατί; Τι σε ενοχλώ στο σπίτι;», ρώτησε αγανακτισμένη η Μαρίνα. «Από τον Απρίλιο που χώρισες με τον Βασίλη, κάθεσαι όλη μέρα στο σπίτι. Ε βαρέθηκα να σε βλέπω συνέχεια στον καναπέ με ένα σακουλάκι πατατάκια στο χέρι. Και στο κάτω κάτω, θέλ...