«Μαρίνα, τι κάνεις;»
«Ε; Τι;» ρώτησε η Μαρίνα ξαφνιασμένη.
«Τι κάνεις; Γιατί τριγυρνάς άσκοπα;»
«Δεν κάνω τίποτα. Απλά σκέφτομαι που με έφτασε η ζωή;» απάντησε η Μαρίνα.
«Τι λες;» ρώτησε η φωνή.
«Κάτι δικά μου.» απάντησε η Μαρίνα κι έκανε να φύγει. Ξαφνικά νιώθει κάποιον να την κρατάει από το μπράτσο και να την γυρνάει προς το μέρος του.
Η Μαρίνα βρέθηκε πρόσωπο με πρόσωπο με τον Βαγγέλη. Τότε ήταν η στιγμή που ο Βαγγέλης έφερε την Μαρίνα πιο κοντά του κι έσκυψε να την φιλήσει.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
«Έι!», φώναξε ο Μάνος βρεγμένος.
«Τι ''έι'', ρε βλάκα;» είπε ο Γιώργος.
«Έι, γιατί με μπουγέλωσες πρωί πρωί;» ρώτησε ο Μάνος που πλέον είχε σηκωθεί από το κρεβάτι και άλλαζε ρούχα.
«Σε μπουγέλωσα γιατί εδώ και πόση ώρα προσπαθώ να σε ξυπνήσω και για πρώτη φορά στα χρονικά δεν μπόρεσα. Τι έβλεπες στον ύπνο σου;»
«Τίποτα. Άντε έλα να πάμε να φάμε.» απάντησε ο Μάνος κι έφυγε από το δωμάτιο.
«Καλάαα...» είπε ο Γιώργος και τον ακολούθησε.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
«Γιατί είναι τόσο μουτρωμένος αυτός;» ρώτησε η Ευτυχία την Μαρίνα κι αυτή με την σειρά της του έριξε μια ματιά κι έκανε μία γκριμάτσα άγνοιας και είπε «Δεν με νοιάζει.» και συνέχισε να μαζεύει τα πιάτα από τα τραπέζια.
«Τι θα θέλατε, μεγαλειότατε;» είπε η Μαρίνα κι έκανε μία υπόκλιση στον Μάνο.
«Με κοροϊδεύεις;» ρώτησε νευριασμένα ο Μάνος.
«Ναι! Πού είναι το περίεργο;» ρώτησε η Μαρίνα με τον πιο φυσικό της τόνο.
«Να σταματήσει η ειρωνεία παρακαλώ.» είπε απότομα ο Μάνος.
«Να σου πω, ρε Μάνο, γιατί πολλά μας τα έχεις κάνει. Πάντα έτσι δεν μιλάμε; Εγώ σε ειρωνεύομαι, εσύ απαντάς στον αντίστοιχο τόνο κι όλοι είμαστε ικανοποιημένοι και χαρούμενοι. Τι σε έπιασε σήμερα;» είπε κάπως εκνευρισμένη η Μαρίνα.
«Είμαστε χαρούμενοι κι ικανοποιημένοι όταν ειρωνευόμαστε ο ένας τον άλλο;»
«Πού είναι το περίεργο; Αν δεν βριστούμε, η Ευτυχία ανησυχεί. Θα μου πεις τώρα τι έπαθες;» είπε η Μαρίνα και κάθισε απέναντι από τον Μάνο στο τραπέζι αφήνοντας τα πιάτα δίπλα της.
YOU ARE READING
Κατασκήνωση με το ζόρι ✓
Teen Fiction«Ρε μαμά, γιατί; Τι σε ενοχλώ στο σπίτι;», ρώτησε αγανακτισμένη η Μαρίνα. «Από τον Απρίλιο που χώρισες με τον Βασίλη, κάθεσαι όλη μέρα στο σπίτι. Ε βαρέθηκα να σε βλέπω συνέχεια στον καναπέ με ένα σακουλάκι πατατάκια στο χέρι. Και στο κάτω κάτω, θέλ...