8. Κατασκήνωση και γονείς

572 46 1
                                    


Το δεύτερο γκρουπ παιδιών ήρθε και η δουλειά στο εστιατόριο αυξήθηκε ξαφνικά, καθώς τα παιδιά στο γκρουπ αυτό ήταν περισσότερα. Αυτό το διάστημα ο Μάνος έγινε φίλος με την Αλίνα, κάτι που νευρίαζε την Μαρίνα, καθώς είχαν μεγάλη διαφορά ηλικίας.

Ήταν πρωί κι όλα τα παιδιά με τους ομαδάρχες κι τους ναυαγοσώστες. Η Μαρίνα στον χώρο των καλλιτεχνικών κι ετοίμαζε τους καμβάδες που θα χρησιμοποιούσαν αργότερα με τα παιδιά, όταν χτύπησε το κινητό της.

«Έλα, μαμά! Τι κάνεις;»

«Εσύ τι κάνεις; Έμαθα ότι επεκτάθηκες και στον χώρο των καλλιτεχνικών.»

«Εσύ από πού το έμαθες; Έχουμε να μιλήσουμε από την μέρα που έφυγα και ξαφνικά ξέρεις τα πάντα για την ζωή μου;»

«Καλέ, σταμάτα να μιλάς λίγο. Απ' τα μούτρα με πήρες. Η Ευγενία κι ο Γιάννης είναι φίλοι μου από το σχολείο και δέχτηκαν να σε πάρουν στην κατασκήνωση.»

«Πρώτον, μην μιλάς για αιώνες πριν. Δεύτερον, έβαλες κι άλλους στο κόλπο σου για να με ξεφορτωθείς; Σα δε ντρέπεσαι. Θεωρείσαι και καλή μάνα. Τς τς τς!»

«Είμαι πολύ καλύτερη από τον πατέρα σου. Οπότε μην μου μιλάς δεσποινίς μου με αυτόν τον τόνο.» και η Μαρίνα αναστέναξε. «Πες μου λίγο, παίζει τίποτα με κανέναν από εκεί;»

«Μάνα, γι' αυτό με πήρες; Όχι, το Βασίλη δεν τον ξέχασα. Αλλά δεν τον σκέφτομαι και κλαίω πια.»

«Μπράβο, μωρό μου! Έλα, όμως, έχω ακούσει για τον Μάκη, Μάνθο, Μάριο

«Μάνο τον λένε και από πού το έμαθες; »

«Από τον Γιάννη. Τώρα πες μου, τι παίζει.»

«Μαμά, τι θέλεις;»

«Να μου πεις για αυτόν τον Μάνο. Έλα, μωρό μου πες μου, γιατί έχω και να πάρω τον Παναγιώτη.»

«Μάλιστα. Τίποτα δεν παίζει με τον Μάνο. Απλά έχει βαλθεί να με νευριάσει. Κάνει συνέχεια σχόλια για τον Βαγγέλη και την Αθηνά, αλλά μέχρι εκεί. Κατά βάθος έχουμε γίνει φίλοι.»

«Τίποτα ανατριχιαστικές λεπτομέρειες;»

«Μάμα, πάρε τον Παναγιώτη κι άσε με ήσυχη.» είπε η Μαρίνα κι έκλεισε το τηλέφωνο χωρίς να χαιρετήσει την κυρία Κατερίνα ή να της αφήσει χρόνο να μιλήσει. Αμέσως, όμως, ένιωσε το κινητό να δονείται στην τσέπη της.

«Δεν θα μου κλείνεις στα μούτρα το τηλέφωνο εμένα. Ακούς; Κακομαθημένο

«Τι γλυκιά που είσαι; Το ξέρεις ότι από τη στιγμή που με μεγάλωσες εσύ, εσύ με έκανες κακομαθημένο;» είπε η Μαρίνα χαμογελώντας.

Κατασκήνωση με το ζόρι ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora