6. Το όνειρο του Μάνου

604 52 2
                                    



Οι υπεύθυνοι της κατασκήνωσης πήραν τα παιδιά απόψε και τα πήγαν βόλτα στην διπλανή πόλη. Τόσες μέρες τα παιδιά μέσα στην κατασκήνωση είχαν αρχίσει να βαριούνται, παρόλο που ήταν γεμάτες οι μέρες τους με διάφορες δραστηριότητες. Έτσι, το λοιπό προσωπικό είχε όλο το βράδυ ελεύθερο. Ο καθένας κάλεσε τους φίλους του. Η Μαρίνα κάλεσε την Αθηνά κι αυτή έφερε μαζί της και τον Βαγγέλη, η Ευτυχία την ξαδέρφη της που έμενε στην πόλη, ο Γιώργος έφερε μία κοπέλα που του άρεσε κι ο Μάνος έφερε τον κολλητό του, Κώστα. Όλο το βράδυ η Αλίνα κυνηγούσε τον Μάνο, μέχρι που εμφανίστηκε ο Κώστας. Τότε η Αλίνα έδειξε ενδιαφέρον σε αυτόν και ξέχασε τελείως τον Μάνο. Ήταν φανερό πως ο Κώστας δεν ήθελε την προσοχή που του έδειχνε η Αλίνα, καθώς είχε ήδη κοπέλα. Η Μαρίνα και η Αθηνά πήγαν σε ένα απομακρυσμένο μέρος που πηγαίνει η Μαρίνα συνέχεια όταν δεν είναι καλά. Ο Μάνος είχε πετύχει την κοπέλα εκεί αρκετές φορές, αλλά δεν την ενόχλησε, αντιθέτως έφευγε και την άφηνε στην ησυχία της. Σε κάποια φάση η Αθηνά πήγε να βρει την Ευτυχία και την ξαδέρφη της κι άφησε την Μαρίνα μόνη. Η Μαρίνα έμεινε να χαζεύει έξω από τον φράχτη, όπως έκανε συνήθως όταν βρισκόταν εκεί.

Η Αθηνά βρήκε την Ευτυχία δίπλα στο σιντριβάνι, στο κέντρο της κατασκήνωσης κι έπιασε κουβέντα με την κοπέλα και την ξαδέρφη της. Ο Κώστας έψαχνε τρόπο διαφυγής, αλλά ο Μάνος έκανε πως δεν καταλάβαινε. Απολάμβανε να βλέπει τον φίλο του σε αυτή την κατάσταση, καθώς κάθε φορά που ο ίδιος βρισκόταν στην ίδια κατάσταση ο Κώστας δεν έκανε τίποτα για να τον βγάλει από την δύσκολη θέση. Οπότε έτσι έπαιρνε κάτι σαν εκδίκηση.

«Πιτσουνάκια μου, πάω να φέρω τίποτα να φάμε. Σίγουρα η θεία μου κάτι μας έχει ετοιμάσει.» είπε κι έφυγε προς την κουζίνα. Στον δρόμο βρήκε την Ευτυχία να κατευθύνεται προς κάτι άλλα παιδιά και μίλησαν για λίγο.

«Μήπως έχεις δει την Μαρίνα; Την ψάχνω εδώ και ώρα για να γνωρίσει τη Νάσια και δεν είναι πουθενά.» ρώτησε η Ευτυχία τον φίλο της.

«Μπα! Τόση ώρα είμαι με τον Κώστα και την Αλίνα. Ίσα που βρήκα τον χρόνο για να ξεφύγω. Ο Γιώργος που χάθηκε;» ρώτησε ο Μάνος.

«Ο Γιώργος είναι με την κοπέλα του ή μάλλον την μελλοντική κοπέλα του. Τους είδα πριν ένα δεκάλεπτο που πήγαιναν στο γραφείο του Γιάννη.» είπε η Ευτυχία κουνώντας τα φρύδια της.

«Μπράβο τον μπαγάσα! Στιγμή δεν έχασε!» είπε ενθουσιασμένος ο Μάνος.

«Ναι! Τυχερή η κοπέλα!» είπε χαμογελαστή η Ευτυχία.

Κατασκήνωση με το ζόρι ✓Where stories live. Discover now