Хэрвээ та энэ зохиолыг уншиж бас таньд таалагдаж байгаа бол Comment үлдээн, Vote өгч бас Share лэн түгээнэ үү. Reading List дээ нэмхийг мен хvсье. Энэ нь надад маш их урам өгдөг гэдгийг ойлгоорой. Мөн уншиж байгаа хүн бүрт баярлалаа.
Love, Elena xoxo
*******************
Adelaide's POV
Хоёр долоо хоногийн нэг нь миний үзэж байсан хамгийн удаан долоо хоног болж өнгөрөв. Даашинзны хэмжээ авах, босч суух, алхам болгоноо шалгуулаад л уйтгартай өдрүүд санасныг минь бодход хамаагүй хурдан өнгөрч байгаа нь таатай байлаа.
Миний сүй тавих ёслол надаас бусдыг нь баярлуулж байх шиг санагдаж байлаа. Ээж, аав хоёр холын Орсоос өдөр болгон утасдаж нөхцөл байдлыг өөрийнхөөрөө хянах гэж хичээж байхад хааны гэр бүлийнхэн огт тоохгүй байгаа дүр эсгэж байсан ч энэ талаар ярих бүрт нүд нь гэрэлтэж, алга нь загтнаж байх шиг байв. Бүгд л өөрийнхөө үзэл бодлыг илэрхийлж бараг л өөрсдийнх нь хурим шиг аашилдаг ч бусад үед нь намайг энд байгааг бараг мартчихсан юм шиг аашилдаг юм. Харин миний "сүйт залуу" ямар ч тоосон шинжгүй гадуур зугаалчихаад л намайг хархаараа хатны дэргэд сайн залуу шиг аашилсаар л байв.
Сүй тавих ёслол хуртэл нэг л урагшгүй байх шиг санагдана. Өөрийн биеэр оролцохгүй байгаа болхоор ч тэр юм уу яг л харийн хүний ёслолыг зүгээр л холоос ажиглаж байгаа юм шиг санагдах нь бүр ч ярьшигтай болгож байлаа. Хийх ажилгүй надад ядаж цэцэг сонгох ч юм уу эсвэл бялуу сонгох ажлыг даалгахыг гуйсан ч элдэгээр татгалзсанаар миний өдөр хоног бүр ч явж, урагшилахгүй болов.
Харин аз болход өчигдөр ноён Eggenridder залгаж компанийн нэг ажилийг даалгаж сүй тавих ёслолын өмнө гэхэд үр дүнг нь илтгэхийг даатгасан нь энэ долоо хоногийн хамгийн сайхан мэдээ болж нарыг минь гаргалаа. Ноёнтны урмыг хуглахгүй тулд бараг л морь нохой мэт ажилхад бэлэн байсан ч гэрэл зурагчдаас хол байхын тулд гэрээсээ ажилах хэрэгтэй болсон нь бага зэрэг урмыг минь хугалсан ч миний гол баяр баясгаланд тэгтэлээ их нөлөөлж чадсангүй. Ямар ч байсан энэ гэнэтийн баяр баясгалан сүүлийн хоёр хоног нүүрнээс минь инээмсэглэл салгасангүй.
-Луйи өнөөдөр ирхээр болсон- хатан хаан "өглөөний цайны гэнэтийн мэдэгдэл"-ээ хийж ширээний ард сууж байсан хүн бүрийг цочирдуулж орхилоо.
-Гэхдээ ирэх өдөр нь болоогүй шүү дээ. Миний сүй тавих ёслолын өдөр л буцаж ирнэ гэж бодсон юм сан- Хэнри гийн хэлсэн "суй тавих ёслол" гэсэн үг яг л хүйтэн ус шиг биерүүгээ цацуулж байгаа юм шиг биеийг минь ирвэгнүүлж орхив.