Hikayemiz bir yaz sabahında başlar. Ömer İplikçi, Passionisin genç ve becerikli tasarımcısı ve Patronu erken saatlerde uyanır ve kürek çekmeye gider. Hayatında iş dışında başka bir şey olmaz aşka bile yer yoktur.Defne Topal, çalışkan akıllı ve bir o kadar da güzel bir kızdır. Mahalle de hayatını yaşar. Hayat şartları el vermeyince tasarımcı olamaz ve bir Kafe'de garson olarak çalışır. Sabahları
erken kalkmayı ve kahvaltı yapmayı hiç sevmez. İşe de hep geç kalır.Passionis'de...
Ömer: Benim Asistanım nerde?
Nazlıcan: Ömer bey asistanınızı dün kovdunuz. Yeni birisi ile Sinan bey ilgilenecekti.
Ömer: peki tamam. Birazdan odama gel toplantı Hakkı'nda konuşacağız.
Nazlıcan: Nasıl isterseniz Ömer bey.
Koray: ay hayatım sen niye gerginsin?
Ömer: Nasıl olmamı bekliyorsun? Gerginim işte Dedem gelecek bugün.
Koray: bağırma bana. Bağıramazsın.
Ömer: ne bu enerji sabah sabah bir sus.
Koray: ay konuşana bak buz şelalesi.
Ömer: Nazlıcan dedem gelirse odama al.
Nazlıcan: peki Ömer bey.Kafe'de...
Patron: Defne sen yine mi geç kaldın ?
Defne: bakın açıklayabilirim.
Patron: son defa bir şans veriyorum ama bir daha geç kalırsan bitti!!!!
Defne: Bir daha olmayacak söz veriyorum.
Defne hemen mutfağa koşar ve Nihan'a olanları anlatır. Nihan Defnenin en yakın arkadaşıdır.
Nihan: yine ucuz kurtuldun. Bu sefer kovacak sandım.
Defne: kovulamam, kovulursam evin borcunu kim ödeyecek. Haciz gelirse evimize ananem dayanamaz bu acıya. Abim Serdardan da hayır gelmiyor.Hulusi bey paasionise gelir ve Ömer ile önemli bir konu Hakkı'nda konuşur.
Konuşma Ömer'in iyice tedirgin olmasına sebep olur.
Hulusi Bey: Sana 6 ay süre veriyorum. Altı ay içinde evlenirsen Passionis'i senin elinden almayacağım aksi takdirde Passionis'i unut.
Ömer: Dede Passionisi elimden alma. Gece gündüz çalışıp buralara kadar getirdim ben. Elimde olan tek şey bu.
Hulusi Bey: ben onu bunu anlamam. Evleneceksin dedim. Mürüvvetini görmeden ölmek istemiyorum.
Ömer: peki dede sen Nasıl istersen. Yeter ki Passionisi elimden alma.Sinan ve Ömer Defnenin çalıştığı kafeye giderler. Hulusi beyin son Arzu'sunu anlatır Ömer Sinan'a.
Sinan: kardeşim bir çare bulmamız lazım yoksa Passionis elden gidecek.
Ömer: evlenirsem Passionisi kurtarabiliriz aslında.
Sinan: Ömer İplikçi ve evlenmek. Daha çok bekleriz. Oğlum senin gözün işten başka birşey görmüyor ki... Kiralık Aşk bulsak?
Ömer: Nasıl yani?
Sinan: kardeşim sana bir eş adayı bulacağız. Sen de onunla 6 ay evli kalacaksın ama bu sadece bir oyun.
Ömer: olur mu öyle şey?
Sinan: hemen kestirip atma derim kardeşimTürkan: Eğer parayı bulamazsak haciz gelecek.
Defne: Anane ben elimden geleni yapıyorum. Söz veriyorum o parayı bulacağım ben kurtaracağım evimizi. Abimden bir hayır yok yine kahve köşelerinde takılıyor.
Türkan: sende olmasan ne yapardık.
Defne: anane ben bugün erkenden yatsam olur mu? çok yorgunum.
Türkan: tabi kızım sen git yat.
Defne odasına gider, yatmak istediğindeyse gereken parayı nerden bulacağını düşünür. Bir mucize olsa, biri onu bu bataklıktan kurtarsa...
Belki de en çaresiz olduğu anda mucize kapıyı çalar.Ertesi gün Hulusi Bey Ömer ile Defnenin çalıştığı Kafe'de buluşurlar. Ömer dedesi ile son bir defa konuşmak ister.
Hulusi Bey: söyle bakalım evlat benim ile ne Hakkı'nda konuşmak istiyorsun?
Ömer: Dedeciğim dediğini düşündüm. Ve evleneceğim. Sen haklıydın Zaman'ı çoktan geldi bile. Sevgilim de istiyordu zaten.
Hulusi Bey: e Kız kim peki?
Ömer: şey....
Defne: Hoş geldiniz efendim ne alırdınız?
Ömer işte aradığı Kiralık Aşkı bulmuştur. Defnenin yakasında ki isme bakarak bir plan hazırlar.
Ömer: Dedeciğim sevgilim ile tanıştırıyım seni. Bu Defne.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Aşk
FanfictionKiralık Aşk Bildiğin herşey göründüğü gibi değilse... Tam her şey bitti dediği anda kapısını çalan mucizeye hayır diyemeyen Defne, 6 aylık bir aşk oyunu teklifini kabul eder. Buna göre, ülkenin en başarılı iş adamlarından biri olan Ömer ile evlen...