Nihan: Bence sen aşık değilsin. Aşk nedir bilmiyorsun ki!
Defne: Onu görünce bir garip oluyorum. Geçen gün evinde kalbim hızlı çarpmaya başladı. Nihan aşık olmam doğru olmaz.
Nihan: yani... Sonuçta adam senin borcunu ödedi bir de sana aşık olacak değil ya. Sen unut bence bu işi.
Defne: aptal Defne ya... Sen kim aşık olmak kim? Hemde Ömer iplikçiye.
O anda Serdar Defnenin odasına girer ve Defne telefonu kapatmaya çalışırken kapanmaz ve Nihan konuşmalarını dinler.Serdar: Nihan ile mi konuşuyordun?
Defne: evet. Bir sorun mu vardı?
Serdar: ben Nihan'a açılamadım. Onu deli gibi seviyorum ama bir türlü söyleyemiyorum.
Defne: abi sen biraz kalas mısın? Öyle ha deyince olmaz. Kıza sürprizler hazırlar güzel ortam yarat öyle söyle.
Serdar: mantıklı düşünemiyorum ki sürprizler hazırlıyım. Onu görünce kalbim hızlı atmaya başlıyor, nefesim kesiliyor kendimi onun yanında iyi hissediyorum. Ne biliyim bana iyi geliyor.
Defne: Demek aşk böyle bir şeymiş. Sen baya baya aşıksın abi!Nihan duyduklarına inanamaz. Oysa kendisi İsmail'e aşıktır. Bu duruma hazır değildi.
Serdar: en kısa zamanda onunla konuşacağım. Beni istemiyorsa da şansımı denemiş olurum fena mı olur.
Defne: yürü be ani kim tutar seni.
Serdar: İso'dan yardım isteyeceğim bu konulardan iyi anlıyor kendisi.
Nihan ise şaşkın bir şekilde tüm konuşmayı dinlemiştir ve dalar gider. Hep iso ile evlenmeyi hayal eden Nihan şimdi ne cevap verecekti ki bu durumda? Aşk hep ansızım gelmez miydi? Peki Serdar, onun doğru kişi olduğundan emin miydi?Serdar odadan çıktıktan sonra Defne düşünmeye başlar.
Defne: ben şimdi aşık mıyım? Galiba... Abimin hisleri bende de var. Ömer bey, bana karşı ne hissediyor acaba?
Ve tam o an Ömer arıyor. İki insan birbirini düşündüyse demek ki denk geldi.
Ömer: Defne nasılsın? Daha iyi misin.
Defne: evet iyiyim. Şey yapmayın yani beni düşünmeyim kendimi toparlıyorum. Yarın işe dönmeyi düşünüyorum.
Ömer: çok erken değil mi? Daha yeni sakatlandın.
Defne: evde boş boş oturamıyorum sıkıyor beni.Ömer: peki benim aklıma bir fikir geldi. Dedem seninle tanışmak istedi söylemiştim. Seni yarın yanına götürüyüm. Hem bizi daha fazla sıkıştırmaz.
Defne: tamam olur bende onu Meral ediyordum. Ne giyinmemi istersiniz?
Ömer: o iş bende. Eminim çok beğeneceksin.
Defne: Ömer Bey beni niye bu kadar düşünüyorsunuz? Yok yani aramızda sözleşme olmazsa farklı düşüneceğim.
Ömer: yok Can'ım. Hem benim aşk meşk ile aram olmaz demediler mi sana.Ömer'in bu son sözü Defneyi az da olsa yaraladı.
Defne: Neyse ya. Biz konuya geri dönelim. Saat kaçta orada olacağız?
Ömer: Şükrü seni akşam saat 7 de alacak benim evime getirecek. Üstünü burada değiştirirsin sonra Dedeme gideriz.
Defne: tamam siz Nasıl isterseniz.
Ömer: Defne artık sizli bizli konuşmasak? İş dışında bana Ömer diyebilirsin.
Defne: Vay be. Ömer İplikçi'nin büyük değişimi. Ben de sizi soğuk bir insan sanmıştım. Yanılmışım.Ömer: demek soğuk biriyim. Bunun hesabı daha sorulacak Defne hanım.
Defne: ama Ömer bey. Şey Ömer sen beni yanlış anladın. Seni tanımadan önce düşünüyordum.
Ömer: panik yok. Sadece şaka yaptım. Bu kadar panik edeceğini düşünemedim.
Defne: kalbime iniyordu. Böyle eşek şakası olur mu. Beni kovacaksınız sandım bir anda.
Ömer: yarın görüşürüz Defne. Kendine iyi bak. Hoş çakal.
Defne: siz de. Hoş çakal.
Defne artık hislerinden emindi. Peki ya Ömer? O da aynısını hissediyor mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Aşk
FanficKiralık Aşk Bildiğin herşey göründüğü gibi değilse... Tam her şey bitti dediği anda kapısını çalan mucizeye hayır diyemeyen Defne, 6 aylık bir aşk oyunu teklifini kabul eder. Buna göre, ülkenin en başarılı iş adamlarından biri olan Ömer ile evlen...