Kiralık Aşk 2. Bölüm

17.2K 328 25
                                    

Defne duyduğuna inanamaz. Tam cevap vermek isterken Ömer onu susturur.
Hulusi Bey: tanıştığımıza memnun oldum kızım. Ben Ömer'in dedesi Hulusi.
Defne: bende bende.
Şaşkın bir şekilde Ömer'e bakar.
Hulusi Bey: Ömer oğlum ben artık kalkayım daha uğramam gereken yerler var. Size iyi günler. (gider)
Defne: sen n'aptığını sanıyorsun? Nerden Sevgilin oluyorum.
Ömer: öyle demeye mecburdum.
Dedemin baskısı altındayım. Kurduğum şirketi elimden alacak yoksa. Dedem finansal olarak destek çıktı.

Defne: peki benim ile ne alakası var?
Ömer: Evlenmem gerekiyor. Evlenirsem şirketi kurtara bilirim.
Seni Kiralık Aşk olarak tutsam? İyi para da öderim. 6 ay evli kalırız sonra sen sağ ben selamet. Herkes kendi yoluna gider.
Defne: benim ile dalga mı geçiyorsun? Garsonuz diye bir böyle teklif etmediğiniz kaldı. Oğlum ben seni öldürürüm.
Ömer: hemen kestirip atma. Kartımı bırakıyorum. Düşün biraz. Aklına yatarsa ara. Ha bu arada benim adım Ömer İplikçi.
Defne: kalk git ya benim seninle işim olmaz.

Ömer gittikten sonra Defnenin Patronu onunla konuşmak ister.
Patron: ben sana son bir şans vermemiş miydim? Sen neden müşteriye bağırıyorsun? Müşteri daima haklı.
Defne: ama patron bilmediğin şeyler var.
Patron: Yeter artık dinlemek istemiyorum. Kovuldun. Topla eşyalarını ve git.
Defne: eeeee yeter be. İstenmediğim yerde bir dakika daha durmam. Bu ne ya her gün azarlanıyoruz çoçuk gibi.
Defne eşyalarını toplar ve eve gider.

Defne eve gider ve Ananesine kovulduğunu anlatır. Ananesi perişan olur. Haciz kapıya dayanmışken bu borç Nasıl ödenecekti?
Türkan: ah n'aparız biz şimdi? Evimizden olacağız. Ah bu Serdar yok mu dükkan açacağım dedi bankadan kredi aldı şimdi de ödeyemiyoruz.
Defne: Anane yeni işe girerim. Bulacağız o parayı. Ne gerekirse yapmaya hazırım yeter ki Evi elimizden almasınlar.
Esra: ne evimizi elimizden mi alacaklar. Ah bu abim yine bizi zor duruma soktu.
Defne: üzülme sen ekmek arası ben bir çaresini bulacağım. Umarım...

Ömer Sinan'a işyerinde Defneye ettiği teklifi anlatır. Ömer'in içi çok huzursuzdur.
Sinan: sen baya baya dedene o garson kızın senin sevgilin olduğuna inandırdın.
Ömer: kardeşim başka çarem yoktu. Çıkmaz yoldayım. İlk karşıma çıkan kız oldu. Teklifi kabul etse bari.
Yasemin: ne teklifinden bahsetiyorsunuz? Bana da anlatın.
Ömer: Önemli bir teklif değil zaten Yasemin. Öğrenmesen de olur.
Yasemin: iyi peki. Sinan öğle yemeğine gidelim mi? Ne dersin?
Sinan: olur benim karnım da acıkmıştı zaten. Neyse kardeşim sonra konuşuruz biz.

Nihan'da:
Nihan: ne yapacaksın şimdi? İş'den de kovuldun. Borç aldı başını gidiyor.
Defne: Bilmiyorum. Ya aslında bir çözümü var gibi ama doğru karar mı bilmiyorum.
Nihan: anlat kız aklından ne geçiyor.
Defne: hani sabah kafeye bir müşteri gelmişti ya, tartıştığım için kovuldum. İşte o Ada'm bir iş teklifinde bulundu.
Nihan: ne teklifi?
Defne: beni kiralık Aşk olarak tutmak istedi. 6 ay oyun gereği evli kalmam gerekecekmiş istediğim kadar para da verecek bana. Bende kızdım.
Nihan: kızım salak mısın? Kabul etseydin ya teklifi.

Defne: senin kafana taş mı düştü?
Nihan: kızım mucize gibi bir şey bu. Eline gelen şansı ters tepme değerlendir bence.
Defne: diyorsun...ay bilemedim şimdi çok karasızım. Ya Ada'm bana sırnaşırsa? Ay yok ben böyle şeylere gelemem.
Nihan: bir daha düşün bence yoksa bu borcu Nasıl ödeyeceksiniz? Kızım hadi ara Ada'mı ve konuş.
Defne eline telefonu alır ancak arayıp aramamak ile karasız.

Kiralık AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin