Koray: ayy sonunda aldım. Ben aldım. Ben Koray Sargın. Benden bir şey kaçmaz. Bakalım bu ikisi neler neler yapıyordu evde. İyi ki eve gizlice kamera yerleştirdim. Çokta merak ediyordum. Bunlar neler neler yapmıştır evde allah bilir. Ay sıkıcı asistan patron ilişkisidir başka ne olacak ki... Neyse ben iş yerine geçiyim orada izlerim.
Koray iş yerine geçer ve kayıtları izler.
Koray: ay Bombelere gel. Ömüş ve kuru kız sevgili olmuş. Bin yılın bombe haberi. Kimseciklere de çaktırmıyorlar ama benden kaçar mı? Sonuçta ben Koray Sargınım. Hıhıhııı.Ömer ve Defne iş yerine geldiklerinde hemen işlerin başına geçerler.
Ömer: Defne evde ki işimiz yarım kaldı unutmadım.
Defne: Ömer burada olmaz demiştim unutma.
Ömer: o Zaman ben de akşama kadar beklerim. Ama akşam öpeceğim seni.
Defne: Ömer biri geliyor konuyu değiştirelim.
Sinan: günaydın passionis. Nasıl moraller?
Ömer: şahane. Ya Sinan biz bu toplantıyı ertelesek mi acaba?
Defne: Ömer ne oldu şimdi? Niye kararını değiştirdin?Ömer: çizimleri tamamlayamadım. Mahçup olmayalım. Elimden geleni yaptım ama yetişmedi.
Sinan: o iş bende kardeşim. Erteleriz toplantıyı. Ama sen çizimi bitirmeye çalış. Artık Defneye bakarak ilham mı alırsın orasını bilemem ama yetiştir.
Defne: Sinan Bey burada imalı konuşmasanız. Yerin kulak'ı var derler. Biri duyarsa mahvoluruz.
Sinan: ilişkinizi açıklamayı düşünmüyor musunuz ?
Ömer: şimdilik değil. Defne istemiyor. Zaman'ı gelince açıklarız.Koray: Ömüüüş. Bana açıklamak istediğin bir şey var mı?
Ömer: ne gibi Koray?
Koray: özel bir şeyler.
Ömer: özel derken? Açık konuşsana.
Koray: hayatımızı değiştirecek Tür'den.
Ömer: sen zamı diyorsun. Zam verirsem bizi yalnız bırakır mısın?
Koray: bana zam mı vereceksin. Ay hayatım sen zam veriyorsun madem o Zaman bize eğlenmeler yakışır. Akşam parti yapalım senin evinde.
Ömer: olmaz Koray. Yetiştirmemiz gereken çizimler var.
Koray: ıyyy buz şelalesi. Ben o Zaman sude ile eğlenirim.Koray: sukuşum sana bombe gibi bir haberim var. Ömüş ile kuru kız sözleşmeli evleneceklerdi ama oyunları gerçek olmuş bunlar birbirine sırıl sıklam aşık. Ay hayatım birisi duyarsa bunlar yerin dibine girer.
Sude: koriş duyduklarım doğru mu? Dedemin kulağına bir giderse şirketi elinden alır. Ömer passionisi kaybederse tutunacak bir dalı kalmaz.
Koray: passionisi elinden alırsa bende işsiz kalırım. Sokaklarda sargın fotoğrafçılık diye bağırırım. Ay allahım ne büyük acılar bunlar.
Sude: Koriş sen bu kayıtları sil bence. Biri bulursa kötü olur.Koray: tamam hemen siliyorum. Kimsecikler görmesin hayatımız kararır.
Sude: annemin haberi var mı?
Koray: Hayır, Nerom'a birşeycikler demedim. Deseydim mi?
Sude: yok yok böyle daha iyi. Babamın kulağına giderse Ömer ile konuşmak ister ortalık karışır anlayacağın.
Bu konuşmadan sonra Koray ve Sude eve giderler. Ömer ve Defne İşe geç saatlere kadar Passionis'de kalıp çizimlere devam ederler.Defne: Ömer sen yorulmadın mı? Gece yarısı oldu sen hala çiziyorsun. Beş dakika ara ver. Bak ben sana şimdi bir de güzel masaj yaparım.
Ömer: yapar mısın gerçekten? Vallaha hayır dememem.
Defne: biz şimdi burada yalnız mıyız, yoksa başkaları da var mı?
Ömer: rahat ol. Bizden başka kimse yok. Ha bak şimdi seni burada öpsem kimsecikler görmez.
Defne: Ömer sen kafanı hala Oray'a mı taktın. Beş dakika ciddi ol. Yeri değil.
Ama Ömer Her zaman ki gibi kafasına koyduğunu yapar ve Defneti zorla öper Defne de karşılık verir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Aşk
FanfictionKiralık Aşk Bildiğin herşey göründüğü gibi değilse... Tam her şey bitti dediği anda kapısını çalan mucizeye hayır diyemeyen Defne, 6 aylık bir aşk oyunu teklifini kabul eder. Buna göre, ülkenin en başarılı iş adamlarından biri olan Ömer ile evlen...