Kiralık Aşk 5. Bölüm

9.8K 242 3
                                    

Defne: yapamam Ömer bey. Borcumu ödeyeceğim söz ama evinizde kalmak yakışık almaz.
Ömer: ben biraz abarttım galiba. Artık ne yapacağımı bilmiyorum. Passionis elimden gidecek diye korkuyorum işte. Peki sence ne yapmalıyım?
Defne: ben ne desem ki şimdi bilemedim. Sakin olun lütfen. Her şey düzelecek. Eminim dedeniz Hulusi bey size passionisi geri verecek.
Ömer: sen bana ne yaptın Defne? Büyülüyorsun beni. Senin yanında korkularımı unutuyorum.
Ve Ömer Defneye yavaş yavaş aşık olmaya başlar.

Ömer Defneyi evine götürür. Türkan da o esnada Ömer ile tanışır.
Türkan: noldu kızım sana?
Defne: ayağımı burktum ama mühim bir şey değil. Seni patronum Ömer bey ile tanıştırıyım.
Türkan: hoş geldin oğlum ben Defne'nin Ananesi Türkan'ım.
Ömer: memnun oldum Türkan teyze.
Türkan: içeriye buyurmaz mısınız?
Ömer: aslında ufak işim vardı ama...
Türkan: nolur kal biraz.
Defne: evet ya Ömer bey kalın. Size bir teşekkür borçluyum.
Ömer: iyi madem.

Ömer Defne'lerde bir vakit kalır. Ailesi ile tanışır hatta Serdar ile de çok iyi anlaşır. Defne bu duruma sevinir çünkü evlilikler sahte de olacaksa bile araları iyi olsun ister.
Ömer: ben artık kalkıyım. Defne tekrar geçmiş olsun. Sen bir kaç gün istirahat et. İyileşince işinin başına dönersin.
Defne: herşey için teşekkürler Ömer bey.
Ömer gider ama aklı nedense hala Defne de kalır. Acaba gerçekten aşık mı olmuştu? Olabilmesi mümkün değildi aralarında bir sözleşme vardı.

Sinan ve Ömer şirkette konuşurlar.
Ömer: kardeşim Defne ayağını burktu bir kaç gün gelemeyecek. Ama çözemediğim şeyler var. Ben bu kıza galiba aşık oluyorum....
Sinan: öyle mi... Ama sizin oyun ne olacak?
Ömer: bilmiyorum. Aslında her şey bir oyun olacaktı ama benim ne hissettiğimi bile bilmiyorum. Belki aşk değildir. İz'den sonra hiç aşık olmadım ki ben.
Sinan: iz diyorsun. Ya iz geri dönerse sen ne yaparsın? Çok merak ediyorum.
Ömer: o sayfa kapandı bizim için.

Sinan: diyelim ki senden bir şans istedi Defne ne olacak?
Ömer: kardeşim öyle bir şey olmayacak. Defne ve benim aramda bir sözleşme var. Biz iki aya kadar evleneceğiz. Benim şu anda şirket dışında düşünecek bir şeyim yok.
Sinan: peki öyle olsun kardeşim.
Hulusi bey Defne ile tanıştı mı?
Ömer: pek sayılmaz. Bir defasında Defne Kafe'de çalışırken gördü onun dışında hayır. Yakından tanımak istiyor.
Sinan: o zaman isteğini yerine getireceksin kardeşim.
Ömer: Defneye özel bir elbise hazırlattım. Daha haberi yok ama

Ömer: ayağı düzelsin artık o zaman yakından tanır dedem.
Sinan: bu konuştuklarımızı biri duysa biteriz biz Ömer. Kardeşim allah sana sabır versin.
Ömer: dedem bunu duymadan Defne ile evlenmem şart. Evlenme teklifini dedemin yanında yapacağım belki daha inandırıcı olur.
Sinan: ya birbirinize aşık olursanız?
Defne yine de yanında kalır mı sence?
Ömer: benden yana sorun olmaz ama Defne bana yanaşmaz ki. Sözleşmenin başında belirttiği ilk kural bu. Ancak o isterse gerçek olur.

Defne odasında uyurken bir rüya görür. Gördüğü rüya onu kendinden alır.
Defne: Defne kızım bu Nasıl bir rüyaydı? Patronunun dudaklarına yapışmıştım resmen. Hayır bu sadece bir rüyaydı. Daha fazlası olamaz. Ya gerçekten ona aşık oluyorsam?
Ben en iyisi Nihan'ı arıyım.
Nihan: alo Defne nasılsın?
Defne: Nihan hiç iyi değilim bir rüya gördüm ve Ömer beyi öptüm. Sence aşık mı oluyorum?

Kiralık AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin