Kiralık Aşk 3. Bölüm

12.3K 255 17
                                    

Defne Ömer'i aramaya karar verir. Telefonda muhabbet ederler.
Defne: Ömer Bey teklifinizi değerlendirmek istiyorum. Bir yerde buluşsak olur mu?
Ömer: tabi tabi. Sen bana adresini ver şöförüm Şükrü seni şirkete getirsin burada konuşuruz.
Defne: peki tamam.
10 dakika sonra Şükrü Defneyi alır.
Şükrü: Merhaba efendim ben Şükrü, Ömer beyin şöförüyüm.
Defne: Merhaba Şükrü bey. Tanıştığımıza memnun oldum. Ömer bey Nasıl biri?
Şükrü: çok iyi birisidir. Çalışkan, yetenekli ve iyi kalpli. Bazen soğuk davrandığı da oluyor Tabi.

Şükrü: evet geldik. Size Ömer beyin odasına Kadar eşlik ediyim. Sahi siz Ömer bey ile Nasıl tanıştınız?
Defne: uzun hikaye Şükrü bey. Burası çok güzelmiş. Geldik mi?
Şükrü: evet efendim. Odası da burası zaten. Siz girin içeriye.
Defne kapıya tıklar ve içeriye girer.
Ömer: girebilirsin. Ah Defne sen misin. Hoş geldin.
Defne: hoş buldum.
Ömer: bir kahve içer misin?
Defne: olur teşekkür ederim.
Ömer: teklifi düşündün mü?
Defne: Evet düşündüm. Bir şart ile kabul ederim. Bana asla dokunmayacaksın tamam mı?

Ömer: kabul. Sana dokunmam istersen sözleşme hazırlayalım.
Defne: tamam. Bir şey daha vardı. Benim ödemem gereken bir borcum var. Ödemezsem evimize haciz gelecek.
Ömer: ne kadar lazım?
Defne: 400.000 lira hemde hemen. Yoksa teklifi kabul edemem.
Ömer: tamam Hallederiz.
Defne: madem siz zenginsiniz şirketi dedenizden neden satın almıyorsunuz?
Ömer: şirketin tapusu dedemin üstünde. Satmıyor da. Öyle ortada kala kaldım. Çaresizim. Peki sen niye borçlusun?
Defne: abim bir dükkan açacaktı ama herşeyi yüzüne gözüne bulaştı. Burcu'muzu ödemezsek evimiz elden gidecek.

Ömer: ilginç. Abinin borcu için kendini feda ediyorsun.
Defne: bazen kendini feda etmen gerekiyor hayat böyledir. Ananemin bu oyundan Aslı haberi olmamalı. Kadın kalpten gider.
Ömer: ikimizin arasında kalacak. Ha bir de ortağım Sinan biliyor.
Defne: benim Arkadaşım Nihan da biliyor ama kimseye söylemez ağzı sıkıdır.
Ömer: tamam. Kafe'de hala çalışıyor Musun?
Defne: hayır. Sen dün gittikten sonra kovuldum. Patronun seni azarlamayın uygun olmadığından yanaydı.
Ömer: özür dilerim.

Defne: hayat işte bir kapı kapanırken diğeri açılıyor. 
Sinan odaya girer ve Defneyi gördüğünde aşık olur. İlk görüşte aşk işte.
Ömer: ah Sinan gel seni Defne ile tanıştırıyım.
Sinan: bana bahsettiğin Defne mi?
Hoş geldin Defne.
Defne: hoş buldum.
Sinan: Ömer ben sana hala asistan bulamadım ne yapacağız bilmiyorum.
Defne: asistan mı arıyorsunuz? Benim az çok tecrübem var ne dersiniz?
Ömer: bilemedim ki sen ne dersin Sinan?
Sinan: sen bilirsin kardeşim.

Defne: ben de o Zaman kalkıyım.
Yarın görüşürüz Ömer bey.
Ömer: tamam o zaman. Hoş çakal.
Defne: hoş çakal.

Ertesi gün Defne Ömer'in evinde kahvaltıyı hazırlar. Kendini o kadar işe kaptırmış ki Ömer'in kürek çekmeden döndüğünü fark etmemiş bile. Onu gördüğünde elinde ki tabakları yere düşürür.
Ömer: günaydın asistan.
Defne: günaydın Ömer bey ama siz...
Ömer: ben ne?
Defne: siz çıplaksınız

Kiralık AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin