Kiralık Aşk 8. Bölüm

7.8K 203 7
                                    

Oyun artık gerçek olsa bile daha yeni sevgili olmalarına rağmen aynı odada kalma fikri biraz tuhaf kaçıyordu Defneye.
Defne: Ömer aynı odada kalmamız doğru mu sence?
Ömer: istersen ben koltuğa kıvrılırım. Rahat edeceksen yokmuşum gibi davranırım.
Defne: ondan değil Ömer. Daha yeni sevgili olduk. Acele mi ediyoruz diye düşünüyordum. Yoksa bende sana sarılıp uyumayı çok isterdim.
Ömer: ama biz birbirimize yavaş yavaş böyle alışacağız. Sen artık benim Defnem'sin.
Defne: Ömer'in Defnesi. Güzelmiş.

Ömer: ne diyorsun koltukta mı yatıyım? Başka odada yatabilirim dedemin ruhu duymaz.
Defne: hayır yanımda yat. Koltukta bir yatarsan heryerin tutulur. Başka odada kalırsan Hulusi Bey şüphelenir.
Ömer: benim düşünceli sevgilim.
Defne: birbirimize çabucak aşık olacağımız aklımın ucundan bile geçmezdi.
Ömer: senden önce ben aşka inanmıyordum. İz yani benim eski sevgilim yüzünden aşka küsmüştüm. Ama seni tanıyınca her şey değişti.
Defne: İz mi? Anlatmak ister misin?

Ömer: boş ver Defne... O sayfa bitti. Açmayalım o konuyu.
Defne: peki... Uyuyalım mı?
Ömer: tamam olur. Üstümüzü değiştirelim o zaman. Ben Banyo da değiştiririm. Rahatsız olma diye.
Defne: tamam.
Ömer ve Defne pijamalarını ayrı yerlerde giyinirler. Ömer Defneye bakmaktan korkuyordu. Her an kendini kaybedebilirdi.
Ömer: Defne hazırsan odaya giriyorum.
Defne:tamam gel hazırım.
Ömer: sana sarılıp uyuyabilir miyim Defnem?

Defne: peki tamam ama onun dışında bir şey olmayacak. Aklından başka şeyler geçmesin.
Ömer: yok ben sana dokunur muyum. Sen istemediğin sürece asla bir şey olmayacak.
Defne: Ömer sözleşme ne olacak? Oyun gerçeğe döndü artık.
Ömer: sözleşme yok artık. Benim aklıma neden böyle saçma bir şey geldi onu bile bilmiyorum. Benim sana güvenin sonsuz. Daha fazla düşünme bu konuları.
Defne: tamam o zaman. Hadi yatalım çok yorgunum.
Ömer: olur sen Nasıl istersen.
Ömer ve Defne birbirine sımsıkı sarılarak uyurlar

Defne sabah erken uyanır ama yataktan kalkmaz. Ömer ile hala sarmaş dolaşlar. Defne Ömer'i uyurken gözetliyor. Çünkü ilk gecelerini böyle hayal etmedi ama yine de çok güzel geçti.
Defne: Ömer... Ömer uyan aşkım sabah oldu. İşe gitmemiz lazım.
Ömer: günaydın. Sen sabahları hep kaldırsana beni, böyle dertsiz tasasız uyanmak güzelmiş.
Defne: bakarız. Hadi şimdi üstümüzü giyinelim sonra doğru işe. Ömer iştekiler şüphelenmez değil mi?
Ömer: Sinan'dan başka kimse bilmiyor. Korkacak bir şey yok.

Defne: ilişkimiz bir müddet gizli kaksa olur mu?
Ömer: neden? Yani bir sebebi olmalı.
Defne: Passionis'de ki çalışanlar demez mi iki günde Patron'unu ayarttı diye?
Ömer: ne düşünürlerse düşünsünler. Biz hayatımızı yaşayalım.
Defne: ben düşünüyorum ama. Gıybet yapmalarına tahammül edemem Ömer. Lütfen anla beni.
Ömer: peki buna da tamam. Hazırlanalım ve yola çıkalım. Bugün göğün bir gün. Bu arada ayağın Nasıl? Baya düzeldi mi.
Defne: ah evet evet. Senin yanında Ayağımı unuttum bile. Sen söylemezsen unutmuştum.

Ömer: sen iyi ol ben daha ne isterim ki. Hayatımın aşkını buldum sana bi zarar gelse dayanamam
Defne: sen bana aşık olduğunu ne zaman anladın?
Ömer: önce sen söyle.
Defne: önce ben sordum hadi Cevap ver.
Ömer: sen söylemezsen ben asla söylemem.
Defne: sen görürsün şimdi
Ömer ve Defne yastık savaşı yaparlar ve odanın her yeri yastık tüyleri ile kaplanır. İkisi birbirine o kadar yakınlar ki ilk öpücük gerçekleşir.
Ömer Defnenin dudağına yapışır ve uzunca öper.

Kiralık AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin