Kiralık Aşk 11. Bölüm

6.5K 156 8
                                    

Ömer ve Defne öpüşürken bir ses duydukları için tedirgin oldular.
Ömer: sen de duydun mu sesi?
Defne: evet duydum. Ömer hani kimse yoktu şirkette?
Ömer: bizden başka gerçekten kimse yok. Gel bakalım kimmiş diye.
Defne: tamam bakalım.
Ömer ve Defne etrafa iyice baktılar. Birisi duvara Kocaman "sizi gördüm" yazmış ve not bırakmış.
"Tezgahın üzerinde ki CD'yi izle" yazıyordu.
Ömer: CD'de ne olabilir?
Defne: bilmiyorum ama hemen izleyelim.

Ömer ve Defne CD'de ki görüntüleri izledikten sonra şok olurlar. Evde ne yaşadılarsa birisi kaydetmiş.
Ömer: benim evime kim kamera yerleştirmiş olabilir ki?
Defne: Ömer bizi birisi öğrenmiş. Daha da kötüsü oyunu da öğrenmiş.
Ömer: sakin olmaya çalışalım.
Defne: olamam sakin falan. Ömer bu ciddi bir mesele. Herkes öğrenirse bir dakika bile duramam burada.
Ömer: etrafı iyice bir arayalım. Belki bir şeyler buluruz.
Defne: Ömer yerde bir toka var CD'yi bırakanın olabilir mi?
Ömer: dur bir bakalım. Belki tanıdık gelir. Ben bu tokayı birisinde görmüştüm ama kimde???

Defne: Sude'nin olabilir mi?
Ömer: Onun böyle birşey yapacağını sanmıyorum. Bunu yapanı bir buluyum daha neler neler yapacağım. Mahkemelerde süründürürüm. Özel hayatımıza girmek de ne demek. Anlaşılan biri bizi tehdit etmeye çalışıyor. Biz şimdi eve geçelim sonra düşünürüz gerisini. Ben çok yoruldum.
Defne: bende çok yoruldum hadi gidelim.
Defne kapıyı açmaya çalışıyor ama birisi kapıyı kilitlemiş.
Ömer: Bu ne şimdi ya. Burada mı kilitli kaldık. Telefonun yanında mı? Benim şarjım bitti.

Defne: benim de şarjım bitti. Senin odanda ki telefondan arayalım.
Ve o an elektrikler gider.
Ömer: ha bir bu eksikti tam oldu. Anlayacağın bu gece buradayız.
Defne: anneannem beni çok merak eder off ya. 
Ömer: yapacak bir şey yok. Benim odamda koltuk da yok. Gel biz Koray'ın odasına gidelim orada koktuk da var kıvrılıp yatarız.
Defne: ayıp olmasın.
Ömer: Koray'dan bahsediyoruz. 
Bir şey olmaz.
Defne: iyi o zaman. Koltuğa beraber sığar mıyız peki?
Ömer: sığmazsak oturakta uyurum ben sorun yok.

Defne: ay olmaz ona müsade edemem ben. Beraber sıkışırız napalım.
Ömer: Defne biz keşke dertsiz tasasız uyanabilsek. Bu oyun beni çok tedirgin ediyor. Tamam oyunumuzun gerçek olması güzel ama bir oyun ile başlamasını izah edemeyiz. Hepsi benim suçum. Böyle olmasını hiç istemezdim.
Defne: bunu yapanı bulacağız biz. Ne gerekiyorsa yaparız. Sen yeter ki üzülme artık. Passionis'i de kurtaracağız bize bu tezgahı Kuran'ı da. Hadi şimdi uyuyalım. Sabah erken kalkalım ki bizi kimse beraber görmesin.

Ömer: iyi fikir. Sen yanımdayken çok huzurluyum. Sen olmadan önce hayatı Nasıl yaşıyordum bilmiyorum. Hatırlamak da istemiyorum. İyi ki varsın. Bugün yaşananları unuttum bile.
Defne ise çoktan uyumuştu ve Ömer'in dediklerini duymadı.
Ömer: biz şimdi bir de kendi kendimize mi konuştuk.
Yorgunluktan olsa gerek Ömer de hemen uyumuştu. Defneye sımsıkı sarılıp uykuya daldı.

Sabah olduğunda Ömer ve Defne erken uyanmadılar. Şirketin kapısı açılmıştı ve ilk gelen Koray oldu.
Koray: ay bu ikisi benim odamda napıyor? Uyandırsam mı. Şimdi gören olur dün konuştuklarımız aklıma geliyor. Ay en iyisi uyandırıyım. Uyanın çifte kumrular. Üsküdar'da sabah oldu.
Ömer: günaydın Koray. Biz gece burada kilitli kaldık. Yani ondan burada uyuduk yanlış anlama.
Koray: hayatım bana izah etmene gerek yok. Sizin sevgili olduğunuzu biliyorum.
Ömer: Koray sen bunu nerden biliyorsun?

Kiralık AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin