Defne: Ömer. Ömer uyan kapı çalıyor.
Ömer: boşver çalar çalar gider.
Defne: Ömer sen kalkmazsan ben bakarım. Senin kalkacağın yok anlaşılan ben bakıyım kapıya.
Defne merdivenleri iner kapıya bakmak için. Kapıyı açtığında karşısında bir bayan duruyordu ama hiç tanımadığı ve ilk defa gördüğü birisiydi.
İz: merhaba Ömer yok mu?
Defne: Ömer yukarıda uyuyor.
İz: hmm anladım. İçeriye girebilir miyim?
Defne: tabi tabi de siz kimsiniz?
İz: ya kusura bakma aklıma bile gelmedi. Benim adım iz. Ömer'in arkadaşıyım.
Defne: demek sen İz'sin. Memnun oldum benim adım Defne. Ömer'in nişanlısıyım.
İz: N-nişanlısı mı??? Ömer nişanlandı mı.
İz bu soruyu kendi kendine sorarken Ömer merdivenlerden aşığıya iniyordu.
Ömer: Defne aşkım kim miş kapıyı çalan?
Defne: İz.... Kapıyı çalan İz'miş.
Ömer: senin burada ne işin var İz?
İz: seni görmeye geldim ama görüyorum ki sen hayatını bir düzene sokmuşsun.
Ömer: beni görmeye mi geldin? Şaka yapıyor olmalısın. Beni yıllarca aramadın sormadın şimdi neden geldin buraya?
İz: çünkü seni özledim. Çok özledim anlıyor Musun?
Ömer: özlemekmiş.... Beni mahvedip gittin sen. Söylediğin bir kelimeye bile inanmıyorum artık.
İz: bana inanman için ne yapmam gerek?
Ömer: hiç bir şey...
İz: Ömer sen bana hala gittim diye mi kırgınsın? Gitmem gerekti anlasana. Bunu konuşmuştuk seninle.
Ömer: sana en ihtiyacım olduğu anda sen çekip gittin. Affedilir gibi değil.
İz: bencilce davranıyorsun Ömer. Benim de sebeplerim vardı.
Ömer: beni Nasıl terk edip gittiysen öyle geri git. Seni görmek istemiyorum. Ben artık nişanlıyım Defne ile yakında evleneceğiz. Gitsen iyi olur.
İz: haklısın gitsem iyi olur ama gece gece nereye gidiyim geç oldu... Bu gece burada kalsam olmaz mı?
Ömer: iyi bir fikir olduğunu düşünmüyorum. Şükrü Beyi arıyım seni otele yerleştirsin.
İz: vay be beni etrafında bile istemiyorsun. Peki öyle olsun. Ben dışarıda bekliyorum Şükrü Beyi. Size iyi geceler.
İz kapıyı sert bir şekilde çarparak kapatır ve gider. Giderken Ömer ve Defne birbirlerine bakmışlardı hangi felaket bekliyordu onları.
Ömer: Defne bana kızdın mı? Yani buraya gelmesini inan bende istemezdim.
Defne: sana sadece bir tek soru soracağım. Onu hala seviyor Musun?
Ömer: tabi ki hayır. Defnem ben bir tek seni seviyorum. İz umrumda bile değil. Marsilya'ya geri dönsün bizi de rahat bıraksın istiyorum.
Defne: Ömer onun burada olmasından huzursuz değilim ama bizim aramızı bozarsa ben o kızı yaşatmam. Bunu böyle bilesin.
Ömer: gel buraya. Sen kızınca böyle tatlı olmak zorunda mısın? Bizim aramızı kimse bozamaz. Ne İz ne de başka birisi. İzin vermem.
Defne: ayrıca benim yanımda "özledim" kelimesini Nasıl kullanır ya?!? Ama dur etrafımızda dolanırsa saçını başını yolarım ben onun.
Ömer: abartmasan artık. Gitti Zagreb'lerden görsün yüzünü.
Defne: aman neyse ya. Yatalım mı hala uykum var benim.
Ömer: tamam tamam. Şu an ki halin beni korkutmadı da değil. Defne sana iyi gelecekse Sadri ustanın dışında kimsenin bilmediği bir yere götürmek istiyorum seni. İki haftamızı orada beraber geçiririz.
Defne: kimsenin bilmediği bir yer mi?
Ömer neresinden söz ediyorsun?
Ömer: İz Oray'ı bilmiyor yani onu kafana takma. Annem ve babamdan kalan tek şey orası. Çok beğeneceksin eminim.
Defne: peki madem. Sen Nasıl istersen yeter ki iz'i görmüyüm.
Ya Buraya hangi yüz ile geri geldi aklım almıyor. Gecemizi de mahvetti.
Ömer: mahvolmuş sayılmaz.
Ömer Defneyi kucağına alıp merdivenleri yukarı çıkarıyordu aynı balayıma çıkmış evli çiftler gibi. Ömer'in ne yapmak istediğini anlayan Defne Ömer'in ensesine dokunmuştu çünkü orasından huylanıyordu.
Ömer: ama Defne ensemden huylanıyorum demiştim ben sana niye böyle yapıyorsun.
Defne:ne yapmak istediğini anladım da ondan.
Ömer: aklımdan bir şey geçmedi ki.
Defne: tamam peki sana bir şey soracağım ama özel. Bana demiştin ya çoğu ilklerini İz ile yaşadın, peki onunla ay allahım Nasıl söylesem ...
Ömer: eeee????
Defne: ay Ömer anlasana SEVİŞTİN mi onunla?
Ömer: hayır. Dediğin gibi çoğu ilkleri onunla yaşadım ama bunu onunla değil seninle yaşayacağım hemde senin istediğin gibi, evlendikten sonra.
Defne: bilmem gereken başka bir şey var mı İz Hakkı'nda?
Ömer: Defne artık kapatalım bu konuyu. Beni geriyor.
Defne: iyi öyle olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Aşk
FanfictionKiralık Aşk Bildiğin herşey göründüğü gibi değilse... Tam her şey bitti dediği anda kapısını çalan mucizeye hayır diyemeyen Defne, 6 aylık bir aşk oyunu teklifini kabul eder. Buna göre, ülkenin en başarılı iş adamlarından biri olan Ömer ile evlen...