Hoofdstuk 4

1.5K 54 3
                                    

Al zoenend drukte hij Eva tegen de deur terwijl hij de sleutel in het slot probeerde te krijgen. Iets dat niet echt lukte omdat hij veel meer met de vrouw voor hem bezig was. Zacht kreunde ze van opwinding omdat hij echt zo stevig tegen haar aanstond, dat ze hem bijna kon voelen door zijn broek heen. Ook zij wilde niet anders dan met hem in bed belandde, maar dan moest hij wel eerst die deur open krijgen.
'Wacht heel even' gaf hij het op en liet haar los. Op deze manier ging het hem gewoon niet lukken de deur open te krijgen en hij wilde toch wel heel erg graag met haar naar binnen toe. 'Kom' trok hij haar dan ook mee toen het hem eindelijk gelukt was waarna ze zich al zoenend richting de woonkamer verplaatste.
'Ughm' waar Marion hun intimiteit moest verstoren.
'Hee Marion' begroette Wolfs zijn collega uitbundig, die hij eigenlijk vergeten was. 'Wil je ook nog wat drinken' maakte hij aanstalten om haar glas mee naar de keuken te nemen terwijl Eva haar blouse recht trok alsof er niks gebeurd was.
'Ik ga naar huis' schudde ze haar hoofd. 'Moet ik jou een lift geven' richtte ze zich op Eva in de hoop dat ze haar nog kon tegenhouden nu het nog kon.
'We drinken nog wat' schudde Eva haar hoofd dat het niet nodig was. Iets dat Marion ook wel wist, alleen al hoe intiem ze de kamer in kwamen, haar totaal vergeten.
'Dan ga ik maar' wist ze niet hoe snel ze zich uit de voeten moest maken voordat de kledingstukken daadwerkelijk door het huis zouden vliegen. Het was van beide gezichten af te lezen dat ze allebei hetzelfde wilde van elkaar en daar hoefde ze echt niet bij te zijn. Het enige dat ze hoopte was dat Eva er geen spijt van zou krijgen en dat ze voor zichzelf op zou komen. Anders keek ze Wolfs nooit meer aan, ze had hem immers gewaarschuwd om Eva geen pijn te doen.
'Hier' wilde Wolfs Eva een glas overhandigen maar die had alleen maar oog voor hem. En zonder aarzeling drukte ze dan ook haar lippen op de zijne.
'Ik heb geen dorst meer' schudde ze haar hoofd om hem nog duidelijker te maken dat ze heel iets anders van hem wilde.
'Kom' zette hij de glazen dan ook onaangeroerd op de tafel om haar mee te nemen naar zijn slaapkamer. Hij had het drinken maar gepakt omdat Marion er nog zat maar ook hij was veel liever meteen naar de slaapkamer vertrokken. Onderweg had hij haar blouse al uitgetrokken waardoor ze alleen haar bh nog droeg als bovenkleding terwijl ze onder hem lag op het bed. Al kusjes gevend legde hij een weg af naar haar hals terwijl hij met één hand op haar rug prutste om haar bh uit te krijgen. Waarna hij zich op haar borsten stortte toen het hem eindelijk gelukt was. Terwijl ze kreunde onder zijn aanrakingen zakte hij verder af om ook haar broek uit te kunnen trekken waarna hij terug op haar ging liggen. Verlangend spreidde ze haar benen om hem alle ruimte te geven om haar vervolgens alles te kunnen geven. Ze kon een toch best luidde kreun niet onderdrukken toen ze hem in haar voelde komen. Toen hij haar kuste ontspande ze weer waarna hij verder kon gaan.
'Oh dit is zo lekker' kon Wolfs zich de tijd niet heugen dat hij het bed met een vrouw had gedeeld. De enige vrouw die in de afgelopen jaren in zijn bed had gelegen was zijn eigen dochter geweest als ze een nachtmerrie had of als ze 's morgens wilde knuffelen kroop ze ook bij hem in bed.

'Neem je vaak vrouwen mee naar huis' vroeg ze hem toen ze uitgeput tegen elkaar aan in bed lagen.
'Nooit' antwoordde hij resoluut tot haar opluchting. 'Vroeger wel maar dat was voordat Fleur geboren was' gaf hij wel eerlijk toe.
'Is ze van een draagmoeder' schoot haar ineens te binnen ook al had hij gezegd het er niet over te willen hebben.
'Nee' schudde hij enkel zijn hoofd.
'Sorry, ik moest er niet naar vragen' merkte ze zijn irritatie wel op dat ze er toch weer over begonnen was. Het was gewoon de nieuwsgierigheid, of zelfs een beetje angst dat ze hier ineens zou verschijnen en dan... Ja wat dan want Wolfs of Fleur was niet van haar maar toch. Op de één of andere manier wilde ze bij hun zijn, bij hun horen en was ze bang dat er al een vrouw was.
'Heb je al zolang niks meer met een vrouw gedaan' moest ze toch een beetje giechelen bij het idee. Ze kon het zich niet voorstellen dat er mannen waren die zonder seks konden, dat bestond toch helemaal niet?
'Een paar jaar' haalde hij zijn schouders op. 'Maar je kunt het ook prima zelf doen hoor, een beetje fantasie doet wonderen. Dan denk ik gewoon aan zo'n mooie vrouw als jij' keek hij haar grijnzend aan.
'Laat maar' schudde ze lachend haar hoofd.
'En hoeveel bed partners heb jij het afgelopen jaar gehad. Of kan ik beter maand zeggen omdat ze niet meer te tellen zijn' grijnsde hij nog steeds.
'Ik heb maar één bed partner gehad' gaf ze beschaamd toe. 'En niet in het afgelopen jaar maar altijd' maakte ze hem meteen duidelijk.
'Die heeft wel goed werk verricht dan, mijn hemel' doelde hij eigenlijk op het feit dat ze absoluut geen slechte bedpartner was. 'Maar hoe kan dat, zo'n mooie vrouw' streelde hij over haar wang heen. Hij snapte het oprecht niet dat de mannen niet aan haar voeten lagen.
'Ach' haalde ze alleen maar haar schouders op. Hij hoefde niet te weten dat ze in die tijd haar beste vriend had overgehaald om seks met elkaar te hebben zodat ze het eens ervaren had hoe het was voor als ze een vriendje zou krijgen. Dat vriendje kwam niet en de seks daarna ook niet meer maar ook dat hoefde hij niet te weten. Straks zou hij denken dat ze preuts was of erger nog dat hij nog meer vragen ging stellen over hetgeen waar zij niet over wilde praten.
'Ik wil wel vaker met jou vrijen hoor' kroop hij nog dichter tegen haar aan zodat ze hem geen antwoord hoefde te geven. Haar ontspannende blik was al genoeg. Zij had hier net zo van genoten als dat hij dat gedaan had.

Voorgelogen (flikken maastricht story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu