Hoofdstuk 19

1.3K 52 7
                                    

Nieuwsgierig stapte ze bij Marion in de auto die haar op kwam halen op orders van Wolfs. Hij had haar laten weten dat ze iets moois aan moest trekken omdat hij een verrassing voor haar had. En dat terwijl zij eigenlijk een verrassing voor hem had maar daar was ze niet meer aan toe gekomen om dat aan te snijden.
'Wat gaan we doen' hoopte ze dat haar vriendin iets los zou laten.
'Geen idee' haalde die nonchalant haar schouders op. Al hoewel ze er in het begin wel wat moeite mee had dat Eva iets had met haar collega, had ze zich er toch bij neergelegd. Ook zij zag dat hij Eva gelukkig maakte. En hoe ze altijd over hem en Fleur sprak, ze is echt dol op ze en dus heeft ze het geaccepteerd.
En natuurlijk wist Marion wel wat de verrassing was, zij moest immers Eva ophalen omdat Wolfs niet zo goed gepland had.
'Mag ik naar binnen of wat' had Eva haar sleutel al in de aanslag maar ze wilde niks verpesten.
'Ik wil wel graag naar binnen' knikte Marion.
'Hoor je ook bij de verrassing' grapte Eva die geen idee had wat haar te wachten stond.
'Ik ben de oppas' lachte Marion als ter verduidelijking dat Eva samen met Wolfs op stap ging. Iets dat eigenlijk sinds de eerste keer dat ze afgesproken hadden niet meer gebeurd was. Altijd als ze op stap gingen waren ze met z'n drieën omdat ze beide vonden dat Fleur er ook bij hoorde en Eva wist immers toen ze voor Wolfs ging dat ze Fleur er ook bij zou krijgen. En ze kon ook helemaal niet zonder het kleine meisje die net zo dol was op haar. Eindelijk had het meisje iemand van haar eigen geslacht waar ze tegenop kon kijken. Tuurlijk keek ze ook op tegen haar vader, die haar held is maar toch is dat anders.
'Marion je bent een held' sprong Wolfs opgelucht op van de bank toen beide vrouwen zijn woonkamer binnen kwamen.
'Wat ben je mooi' bloosde hij tevreden terwijl hij Eva bekeek die voor de gelegenheid een jurkje had aangetrokken. Oké het was meer op aanraden van Marion dat ze het gedaan had, wat haar betreft was een broek met blouse ook netjes maar volgens Marion niet goed genoeg.
'Dank je' bloosde ook Eva terwijl ze hem bekeek. Strak in zijn nette pak inclusief vlinderstrik.
'Papa is beetje gek met zo gekke strik' giechelde Fleur die ook op sprong van de bank.
'Sorry ze wilde niet naar bed voordat Eva hier was' verontschuldigde Wolfs zich tegenover Marion.
'Wauw Eva mooie jurk' keek de kleuter met open mond toe.
'Ja vind je hem mooi' hurkte Eva voor haar neer voor een dikke knuffel.
'Ik knuppel der zo wel der bed in' knikte Marion dat het wel goed zou komen waarna er een drama afscheid volgde waarin Fleur moest beloven dat ze goed naar Marion zou luisteren en dat ze anders straf zou krijgen en nog meer ellende.
'Ze heeft het echt wel begrepen hoor' trok Eva hem dan ook mee de woonkamer uit nadat ze beide het meisje uitgebreid geknuffeld hadden.
'Er was toch haast bij, hup' gaf ze hem lachend een tik tegen zijn kont aan zodat hij zou op schieten.

'En waar heb ik dit aan te danken' lagen hun handen verstrengeld op de tafel van het restaurant waar ze zaten. Het was echt over de top romantisch, dus hij had zeker zijn best gedaan. 'Je gaat me niet ten huwelijk vragen of zo' sprak ze haar grootste angst uit.
'Nee natuurlijk niet' lachte hij om haar paniekerige gezicht. 'Ik weet toch dat je daar nog helemaal niet aan toe bent' stelde hij haar gerust terwijl hij bemoedigend zacht in haar hand kneep.
'Dan is het goed' haalde ze opgelucht adem.
'Het is vandaag drie maanden geleden dat wij voor het eerst samen uit gingen' beantwoordde hij vervolgens haar vraag. 'En toen wist ik al dat wij hier nu zouden zitten, voor mij was het liefde op het eerste gezicht en ik hoop dat er nog heel veel maanden gaan volgen. Maar ik zag het nu vooral als een reden om er even samen op uit te gaan omdat we altijd met Fleur erbij zijn en ik wil je nu gewoon even voor mezelf hebben. lichtte hij toe waarom ze er precies zaten.
'Oh lieffie' ontroerde zijn woorden haar. Hij was altijd zo lief en zorgzaam voor haar. Ze boog dan ook voorover over de tafel heen om haar lippen op die van hem te drukken.
'Ik hou van jou lieve Eef' streelde hij met zijn hand over haar wang heen toen ze haar lippen weer van die van hem af haalde.
'Ik hou ook van jou' verzekerde ze hem ervan terwijl ze een waterige glimlach had omdat hij zo lief voor haar was.
'Kijk eens aan, uw voorgerecht' werd hun romantische moment verstoord door de ober die hun een bord voorschotelde.
'Dank u' knikte Wolfs vriendelijk naar hem zodat hij hun snel weer alleen zou laten.
'Eet smakelijk' glimlachte hij verliefd naar de vrouw tegenover hem.
'Eet smakelijk' glimlachte ze terug waarna hij zijn glas hief om te proosten.
'Op ons' proostte hij toen zij hetzelfde deed waarna ze eindelijk aanvielen op het eten dat hen net was voorgeschoteld.

'Het was echt super vanavond' hing ze als een verliefde puber om hem heen terwijl hij probeerde de deur te openen.
'Gelukkig maar, ik vond het ook super fijn' duwde hij haar al zoenend de gang in nadat hij eindelijk de voordeur had opgekregen.
'Gedraag je' sprong ze lachend bij hem vandaan. 'Wat moet Marion wel niet van ons denken, bedankt dat je er was maar we willen nu graag dat je weer weg gaat want we willen seks hebben' had ze de grootste lol om zichzelf.
'Jij wilt altijd seks hebben hoor' verweerde Wolfs zich.
'Prima dan hebben we geen seks meer' schudde Eva lachend haar hoofd.
'Oké en ik wil het ook' gaf hij maar toe omdat hij vreesde dat ze het anders echt niet meer met hem zou doen en dat wilde hij natuurlijk niet. Als twee nette volwassen mensen wandelde ze dan ook achter elkaar de kamer binnen waar Marion onderuit gezakt op de bank hing met televisie aan waar ze zich met wat te drinken bijvoegde zodat ze nog wat konden na praten. Het was vooral Eva die moest opscheppen hoe geweldig de avond wel niet was geweest en hoe veel ze wel niet van Wolfs hield. Dit uiteraard tot groot genoegen van hemzelf.
'Ik hoor het al, jullie worden samen heel erg oud en gerimpeld' omhelsde Marion haar vriendin lachend waarna ze afscheid van hen nam zodat ze thuis naar haar bed kon maar vooral om de twee tortelduifjes alleen te laten zodat die de rest van avond nog samen konden door brengen.

En dan zeggen we....... Ahw wat lief <3 XD

Voorgelogen (flikken maastricht story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu