Hoofdstuk 7

83 10 2
                                    

Layla's P.O.V

Ik word wakker van de rillingen die langzaam over mijn gehele lichaam lijken te gaan. Ik open mijn oogleden en kijk gelijk tegen de borst van Elijah aan. Meteen voel ik waar de rillingen vandaan komen. Zijn arm zit verborgen onder het shirt dat ik aan heb en zijn vingers strelen over mijn blote rug. Het voelt zo goed, zo vertrouwd. Ik leg mijn hand op zijn borst terwijl zijn hand verder naar onder gaat. Ze komen aan bij mijn billen, waar zijn vingers weer hun gang gaan. Een zucht verlaat mijn mond wat Elijah zacht laat grinniken. Van binnen krijg ik een mini hartverzakking omdat ik dacht dat hij sliep maar ik houd mijn ogen gesloten. Zijn hand zakt verder naar de achterkant van mijn bovenbeen waar hij een paar seconden blijft liggen. Niet lang daarna haalt hij tot mijn teleurstelling zijn handen van mijn lichaam. Ik druk mezelf dichter tegen hem aan en leg zijn handen terug. Zijn lippen grijnzen in mijn hals en hij lijkt ervan te genieten hoe erg ik naar zijn aanrakingen verlang. Hij begint me kusjes op mijn schouder en in mijn nek en hals te geven terwijl hij nog steeds met zijn koude vingers over mijn rug en billen gaat. Maar ik geef niet toe, integendeel zelfs. Alles met elkaar brengt me in een soort trance waardoor ik opnieuw in slaap val.

Wanneer ik een uur later weer wakker word, hoor ik zacht getokkel, wat me laat glimlachen. Ik ga rechtop zitten en trek mijn knieën naar me toe. Ik kijk naar Elijah die met zijn rug naar me toe gitaar zit te spelen. Hij is er zo goed in, alleen kon hij het alleen nog maar hier doen. Zijn vader had in een dronken bui zijn vorige gitaar kapot geslagen waardoor zijn nieuwe gitaar nu bij mij staat. Hij stopt even met spelen en begint daarna aan een nieuw liedje. Het is 'Imagination' van Shawn Mendes, ik herken het direct, het is mijn lievelingsliedje. Hij begint zachtjes mee te zingen. ''I keep craving craving you don't know it but it's true, can't get my mouth to say the words they wanna say to you.'' zingt hij. God zijn ochtendstem klinkt nog beter dan die van Lex. Ik geniet een tijdje van dit moment. Wanneer het liedje bijna afgelopen is loop ik in mijn onderbroek en shirt naar hem toe en zing de volgende regel. ''This is typical of love, can't wait anymore won't wait, I need to tell you how I feel when I see us together forever.'' Ik kan dus niet zingen maar wat maakt het uit. Ik omhels hem van achteren en druk een kus op zijn wang. Hij glimlacht en zingt de volgende regel. ''In my dreams, you're with me. We'll be everything I want us to be.'' ''And from there, who knows.'' ''Maybe this will be the night that we kiss for the first time, or is that just me and my imagination.'' zing ik mee. Hij trekt me bij hem op schoot en speelt verder. In mijn oor zingt hij de laatste zin. ''I keep craving craving you, don't know it but it's true can't get my mouth to say the words they wanna say to you.'' Zijn vingers stoppen met spelen en steken een plukje haar achter mijn oor. Ik voel zijn warme adem in mijn hals omdat zijn gezicht zo dichtbij is. Ik draai mijn hoofd een beetje naar hem waardoor mijn ogen de zijne ontmoeten, zijn blik laat mij niet maar gaan. Dit is een marteling voor ons beide. Ik wilde hem zo graag, zo graag. Onze voorhoofden raken elkaar. Hij wil iets zeggen maar er komt niets uit zijn mond. ''Zeg het.'' fluister ik en sluit mijn ogen. Hij plaatst een vinger onder en op mijn kin en beweegt mijn hoofd nog iets meer naar hem toe waardoor onze neuzen elkaar raken. ''Mag ik?'' vraagt hij. Ik open mijn ogen. ''Waar wacht je nog op..'' fluister ik. Hij glimlacht, sluit zijn ogen en drukt zijn lippen langzaam op de mijne. Ik voel het vuurwerk uit me spatten en dat was nog simpel beschreven. Mijn lippen volgen die van hem als een dans waarbij die van hem leiden. Ik vouw mijn armen om zijn blote, gespierde schouders en ga met mijn handen door zijn haar. Hier had ik, of hadden wij, zo lang op gewacht maar het was het waard geweest. Dit was zoveel beter dan een kus met Lex, of wie dan ook. Dit was met Elijah, mijn Eli. Hij trekt me dichter tegen zich aan en verbreekt onze zoen. Hij streelt met zijn duim over mijn wang en leunt met zijn voorhoofd tegen die van mij. ''Ik hou zoveel van je.'' zegt hij. Er gaat een gevoel door mijn lichaam dat ik nog nooit gevoeld heb. Geen standaard vlinders maar iets anders. Ik kan niet plaatsen wat, maar dat is niet raar. Liefde kon onmogelijk geplaatst worden. Eindelijk, na een jaar had iemand mij verteld dat hij van me hield, en deze keer was oprecht gemeend. ''Ik hou nog meer van jou.'' zeg ik. Mijn verklaring laat hem die lieve glimlach weer tevoorschijn halen maar zijn gezicht veranderd weer naar serieus. Hij kijkt me aan. ''Wil je dan nu eindelijk de mijne worden want ik kan niet meer zonder je..'' zegt hij. Ik lach eventjes en knik dan. Hij lacht lief en kust me dan opnieuw. ''Eli, wees alsjeblieft voorzichtig. Mijn hart breekt zo gemakkelijk..'' zeg ik. ''Jij zou mijn hart even gemakkelijk kunnen breken.'' zegt hij terwijl hij me omhelst. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borst. Hij streelt met zijn hand over mijn rug en drukt een kus op mijn hoofd. Gosh wat hield ik van hem.



-

Heyyy,

Ten eerste sorry voor dit korte hoofdstuk maar ik heb vakantie dus waarschijnlijk zal ik snel weer updaten en heel erg bedankt voor alle views, ook op het eerste deel.

Ten tweede wil ik graag even @xojustmexo bedanken, omdat ze altijd stemt en vaak lieve comments achterlaat en ik waardeer dat echt! Ze schrijft zelf ook een boek, Can you change me? Het is echt een super boek en echt het lezen waard!

x C

Because of you 2 {ON HOLD}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu