#6

184 14 2
                                    

Allison

Obudziłam się chwilę przed budzikiem. Wstałam z łóżka przetarłam twarz i podeszłam do szafy. Wybrałam czarną bluzkę z napisem "Live is beautiful" do tego spodnie z wysokim stanem tego samego koloru. Udałam się do łazienki. Wzięłam szybki prysznic. Ubrałam się w rzeczy, które zabrałam ze sobą. Związałam włosy w luźnego koka. Wróciłam do pokoju. Spakowałam książki.

***

Przy stole siedziałam sama jedząc śniadanie. Dzisiaj zrobiłam płatki z jogurtem. Smutno mi było, że siedzę sama. Ale to nic nowego. Moi rodzice często wyjeżdżają z delegacji. Nie lubię samotność, lubię gdy ktoś siedzi przy mnie.
Wstawiłam naczynia do zmywarki i poszła umyć zęby. Nagle mój telefon wydał dźwięk nadejścia wiadomość.

Od Lidia

Będę u ciebie za dziesięć minut. :*

Do Lidia

Dobrze, czekam na ciebie. :*

Nie dopisała już. Kocham moją przyjaciółkę. Zawsze mogę na nią liczyć w każdej sytuacji. Dzięki Lidi jeszcze nie wylądowałam na oddziale zamkniętym szpitala psychiatrycznego. Życzę wszystkim, żeby mieli taką przyjaciółkę.

Schodząc na dół dostałam kolejnego SMS'a

Od Logan

Mam nadzieję, że zaproszenie nadal aktualne? :)

Zamurowało mnie. Nie wiedziałam co zrobić. Postanowiłam odpisać.

Do Logan

Jasne, że aktualne. :*

Od Logan

Już nie mogę się doczekać. Mam nadzieję, że ubierzesz coś krótkiego. Ha Ha żarcik. :*

Stałam w salonie i zaczęłam się śmiać jak głupia. Nie spodziewałam się takiej wiadomość z jego strony.

Do Logan

Nadzieja matką głupich kotku :*.  Wybiorę coś, żeby ci się podobało. ;)

Nie odpisał już. Spojrzałam na godzinę była 7:50 włączyłam muzykę (media) i zaczęłam tańczyć.
W mojej głowie pojawiły się obrazy jak tańczę z Logan'em na imprezie u mojej przyjaciółki.

Nagle poczułam rękę na moim ramieniu. Odwróciłam się i zobaczyłam uśmiechając się Lidie.

- Ale masz dzisiaj energii - rzekła i zaczęła tańcząc.

- Zgadza się - odpowiedziałam gdy brałam pilot z sofy. - To co zbieramy się ?

- Tak. Zanim dojdziemy to już będzie druga lekcja. - powiedziała podnosząc torbę z podłogi.

***

W drodze do szkoły rozmawialiśmy o wiadomościach, które dostałam od Logan'a.

- Allison - krzyknęła.

- Tak? - zapytałam z przerażeniem.

- Pomożesz mi wszystko przygotować?- pyta

- Tak, po szkole idziemy do ciebie i zrobimy co trzeba. - Mówię z uśmiechem.


***

Po szkole poszłyśmy do domu Lidi. Ustawiliśmy stoły. Zrobiliśmy miejsce do tańca. w między czasie przygotowaliśmy kubki i przekąski (paluszki, chipsy itp)

- Idę do domu. Muszę się przygotować. Pa... -Mówię wychodząc od Lidi

- Pa - Krzyknęła za mną.

***

W domu było cicho. Od razu pobiegłam na górę, żeby się przygotować.

Po przygotowani czerwonej sukienki ponad kolano.

Poszłam pod prysznic. Stojąc pod kaskadą wody myślałam jak będzie wyglądać spotkanie z Logan'em. Wysuszyłam włosy po czym je wyprostowałam. Zrobiłam lekki makijaż i wróciłam do pokoju.

Byłam już przygotowana. Włożyłam tylko czarne szpili w zeszłam na dół.

Od Lidii

O której przyjdzisz. Wszyscy na ciebie czekają.

Do Lidii

Już wychodzę. Daj mi 10 minut.

Już mi nie odpisała. Idąc w stronę domu przyjaciółki czułam się świetnie. Byłam podekscytowana.

Będąc na miejscy usłyszałam głośną muzykę dobiegającą z budynku.



*************

Niesprawdzony

:) :) :)

-

Bądź Moją Księżniczką Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz