Obudziłam się o 7:05. Gdy wstałam było mi nie dobrze. Bolał mnie brzuch i miałam dreszcze.Udałam się w kierunku kuchni, aby poszukać termometru. Sprawdzając temperaturę zrobiłam sobie herbatę i usiadłam na krześle.
Po chwili urządzenie wydało charakterystyczny dźwięk. Po spojrzeniu na ekranik zobaczyłam liczby jakby za mgła. Miałam 39.8 gorączki.
Postanowiłam zostać dzisiaj w domu.Napisałam do mojej przyjaciółki, że mnie dzisiaj nie będzie. W odpowiedzi otrzymałam smutne minki i „Przyjdę po szkole".
Położyłam się przed telewizorem i włączyła mój ulubiony serial.
W międzyczasie zadzwoniła do mamy, aby powiedzieć jej, że jestem chora. Po krótkiej rozmowie z rodzicielka zasnęłam.
***
LoganStojąc przed drzwiami wejściowymi do szkoły usłyszałem dzwonek na lekcje.
- Chodź, bo się spóźnimy-Mówi Lucas.
- Idź, ja poczekam na Allison-odpowiedziałem.
- No jak chcesz — powiedział, gdy odchodził.
Czekałem już z jakieś 20 minut, a ona nie przychodziła. A jak jej coś się stało. Martwię się o nią.
Nie mogąc dużej czekać udałem się do klasy.- Wiesz gdzie jest Alison? - pytałem z troską w głosie.
- Alison jest chora. Dzisiaj została w domu. - Odpowiedział Lidia.
- A ok, dzięki odpowiedziałem i pożegnałem się z przyjaciółką mojej chyba "dziewczyny"
***
Alison
Obudziłam się o 11:00 ze strasznym bólem głowy.
Podeszła do szafki w celu zabrania jakichś leków na ból głowy i jeszcze innych na przeziębienia.Spojrzawszy na telefon zobaczyłam 32 nieodebrane połączenie od Logan.
Pewnie się o mnie martwił. To taki urocze.Do Logan
Nic mi nie jest. Żyje jestem cała i zdrowa. :*Zrobiłam sobie jeszcze herbatę i ponownie położyła się przed telewizorem owinięta kocem, aż po samą czyje.
Po chwili mój telefon oznajmił mi przyjście wiadomości.
Od Logan
A mam taką malutką prośbę, otworzyłabyś mi drzwi, bo już nie chce mi się tutaj się siedzieć ?
Czytając tekst wiadomości złapałam się za głowę.
Co? On siedzi pod moimi drzwiami?W szybkim tempie zerwałam się z mojego legowiska. Pobiegłam do drzwi, gdy je otworzyłam ujrzałem Logana siedzącego na schodkach.
- Co ty tutaj robisz? - zadając to pytanie podeszłam do niego.
- Martwiłem się o ciebie. Nie odbierałaś moich telefonów, myślałem, że coś ci się stało.
- Chodźmy do środka-ręka wskazałam otwarte drzwi wejściowe. - Jak widzisz nic mi nie jest, jestem cała i zdrowa.
Nagle poczułam jego ręce na mojej tali, objął mnie tak mocno, że choć bym chciała nie wyrwałabym się z jego objęć.
- Tak bardzo się bałem. - Szeptał mi do ucha.
- Nie potrzebnie. - staliśmy tak jakoś chwile.
- Chodź się położyć. Jesteś rozpalona.
Logan usiadł na łóżko, a ja położyłam głowę na jego nogach. Mogłabym tak, aż do wieczności.
Po chwili zrobiłam się senna i zasnęłam.***
No i jest!!!
Mam nadzieje, że się spodoba.
Bardzo proszę o wyrażenie swojej opini :)PS sorki za błędy.
CZYTASZ
Bądź Moją Księżniczką
Teen FictionOpowieść opowiada o dwójce nastolatków , którzy podobają się sobie nawzajem, lecz była dziewczyna Logana jest o niego zazdrosna i mści się na chłopaku, że nie chce z nią być .