#2

268 14 0
                                    


Wchodzimy do szkoły. Na korytarzach jest pełno ludzi, ale nigdzie nie mogę znajdź tej dziewczyny która spotkałem dzisiaj przed domem. Idę z kolegą do szafki. Wyciągam książki i biorę tylko te z matematyki.


 Nie cierpię poniedziałków. Dla mnie to jest najgorszy dzień tygodnia.


Idąc pod klasę zauważam burzę znajomych brąz włosów. Tak to ona . Siedzi na ławce i rozmawia z jakoś dziewczyną.

- Wiesz kto to jest? -pytam przyjaciela

- Nie znam jej, ale znam tą co z nią gada -odpowiada z głupim uśmieszkiem na twarzy.

- No co ?- pytam z wroga miną

- Nie nic, ale oczy ci się świecą i ślinka ci leci. - odpowiada Luck Nie odpowiadam mu.


Stoję i patrzę na nią i patrzę, a wszyscy patrzą na mnie jak na idiotę. Jednak ja nie zwracam na to uwagi.


Poczułem wibracje w kieszeni, to był mój telefon. Wyciągam go i sprawdzam wiadomość

Od nieznajomej

Hej. Co u ciebie? Spotkamy się dzisiaj po szkole?

Kto to taki - zadaje sobie pytanie w głowie.

Do nieznajomej

A mogę wiedzieć kim jesteś?

Wiadomości przychodzi od razu.

Od nieznajomej

Już mnie nie pamiętasz? Julia, chyba nie zapomniałeś o mnie co?


No nie, znowu ona. A tak dla jasności. Julia to moja była dziewczyna. Szczerze mówiąc nic do niej nie czułem, gdy byliśmy razem. Byłem wtedy młody i głupi bo patrzyłem tylko na wygląda, a nie na charakter. Chodziliśmy razem prawie dwa lata temu. A zerwałem z nią dla tego, że jest pusta blondynką.

Do nieznajomej

Nie zapomniałem. Sorry ale nie mam ochoty się z tobą spotkać teraz i nigdy.


Schowałam telefon do kieszeni i usłyszałem dzwonek na lekcje. Poszedłem przed klasę matematyczna.


~~~~~~~~~~~~

Julia

 Dlaczego on nie chce się ze mną spotkać -myślę sobie wchodząc do klasy chemicznej.

Siadłam na moim  miejscu i wyciągam książki.

Wiem, że nie najlepiej zachowałam się w stosunku do Logan'a. Ale przecież ja go kochałam. Te jego cudowne niebieskie oczy. Umięśnione ciało i jego ręce na moim ciele. Było nam tak dobrze. Seks z nim był niebiański, był cudowny.

A no ze mną zerwał z nią na dzień. Nadal pamiętam nasz każdy pocałunek. Chyba napiszę do niego -myślę sobie, gdy ktoś łapie mnie za rękę.

Otwieram oczy i parze na postać stojąc obok. To nauczycielka chemii, nie cierpię jej. To stara suka która nie chce mnie przepuścić do następnej klasy.

- Czy coś jest stało? - pytam nauczycielkę.

- Odpowiesz na pytanie, które przed chwilą ci zadałam? -pyta mnie A ja nie wiem co powiedzieć. Zatkało mnie.

Bądź Moją Księżniczką Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz