İYİ MİSİN?

219 9 0
                                    

~Gökhan'dan~
  Tüm gece boyunca Defne'yi düşündüm ve bu nedenle uyuyamadım. Sabah kalkınca canım sıkıldı. Bende kahvaltı hazırlamaya başladım. Kayra'nın üstünde tepinip onu uyandırdıktan sonra kahvaltı yaptık. Kayra bugün Deniz ile dışarı çıkıcak. Alp'de Su ile beraber sinemaya gitcek. Anlaşılan bugün Defne ile vakit geçiricem ve bu benim ona karşı olan düşüncelerimi daha da karışık hale getircek. Kahretsin. Mutfağı falan topladım. Tamam erkeğiz ama o kadarda dağınık değiliz. Mesela önceden annemle ben masa kurar toplardık. O nedenle alışkınım. Kayra ve Deniz gidince bende Defne'nin yanına çıktım. Kapıya vurdum. Açtığında hemen eve girip koltuğa yerleştim. O gelmeden televizyon açtım. Üzerinde hala dün akşam ki minyonlu pijamaları vardı. Oldukça boldu ve vucudunun  güzelliğini gizliyordu. Saçlarını salaş bir tapuz yapmıştı. Bu haliyle bile sexy görünüyordu. Ona inat olsun diye bugün güzelim diye konuşucam.
"Naber güzelim."
"Bana güzelim deme."
"Tamam GÜZELİM"
"Of bende sana bişey dicem. Sinir olduğun bişey."
"Sen ne dersen severim ben güzelim."
"Yavşama. PİÇ"
"Bana piç deme."
"Tamam PİÇ"
Böyle atışmaya devam ettik. Sonra televizyon izledik. Defne kalpini tuttu. Ne oluyo lan!! "Defne. İyi misin.". Güçlükle evet dedi. "Yeme beni. İyi değilsin. Gel seni odana götürim." dedim. Zorla kalktı. Belinden tuttum. Gerçekten kötüydü. Bir eliyle bende tutunuyordu diğer eliyle kalbini. Salonda ilerlerken birden tökezledi. "Ben kendim giderim." dedi. Ve beni bıraktı. Tam kolundan tutucakken bayıldı. Hemen onu kaldırdım ve yatağına götürdüm. Elimi yıkayıp yüzünde gezdirdim. Kolanya daha iyi oluyo ama kolanayayı bulamadım. 5- 10 dakika sonra uyandı.
"İyimisin?"
"Evet." dedi güçlükle. Zil çaldı. Kayra ve Deniz gelmişti. Olayı kısaca anlattım. Sonra Defne geldi. Oturma odasına gittik. Defne'ye mesaj attım çünkü Kayra kesin yalnış anlar.
    Kime: Güzelim
İyimisin?
     Kimden:Güzelim
Bu soruyu bir daha soraran sana piç derim. Ve iyiym
    Kime:Güzelim
Öf iyi be.
    Kimden:Güzelim
Sana daha güzel ve seni anlatan bir ad buldum.
    Kime:Güzelim.
Ne?
    Kimden: Güzelim
ODUNUMMM...
     Olsun piçten iyidir.

~Defne'den~
Gerçekten iyiydim ve sürekli bu soruyu soruyorlardı. Sadece kalbim sıkışmıştı. Herzaman oluyordu bu. Kalbimden bir problemim olduğunu düşünüyorum. Ama mühim değil. Ve ayrıca psikolojimde bozuldu. Gece herzaman halisülasyonlar görüyorum. Kafamda birisi sürekli çığırıyo. Ve ben bundan bıktım.
Kayra: Siz bu akşamdan itibaren beraber uyicaksınız.
Ben: Neden biz
Kayra: Çünkü öyle dedik.
Ben: Ben burdan ayrılmam.
Kayra: Ozaman burda yatarsınız.

Akşam Kayra ve Gökhan bizde kaldı. Zaten her akşam böyle olucak. Kayra ve Deniz Kayraların evinde kalıcaklarmış. Beni bu malla yalnız bırakmayın lütfen. Kayra ve Defne gitti. Gökhan yatağımın üzerine atladı minyonlu pijamamı dolabımdan alırken.
"Yatağımı becerdin."
"Yani istersen seni..."
"O cümleyi tamamlama seni gebertirim.
"Sürekli o pijamayı giymek zorundamısın?"
"Hayır."
"O zaman giyme."
"Öf sana ne." dedim ve banyoya üzerimi değiştirmeye gittim. Üzerimi giyindikten sonra saçımı salaş bir tapuz yaptım. Odaya girdiğimde Gökhan t-shirtünü çıkarıyordu. Üzerinde sadece pantolun vardı ve kasları açık açık ortadaydı.   Tövbe de Defne. Sen terbiyeli bir kızsın. Evet. Ben terbiyeliyim. Sonra bana doğru yaklaştı ve "Minyonlu pijamalarınl bild sexysin.". Of. "Gerizekalı!" dedim ve karnına vurmaya başladım. "Sakin ol." dedi ve yatağa girdi. Bende mecburen onun yanına gittim. Bi dakka. Deniz olmadığına göre onun yatağına gidebilirim. Tam ayağa kalkıyordum ki Gökhan kolumdan sıkıca tutup beni kendinde çekti. Belimden sıca tutu ve beni sardı. Uykulu bir sesle "Hiçbir yere gitmiyorsun. 2 ay boyunca benimle uyicaksın. Ve bende sana sarılcam." dedi ve bana yapıştı. Aradan 1 saat geçtikten sonra yavaşça Deniz'in yatağına gittim. Orda rahatca uyudum.
  Ertesi Gün

Ben: Ya Gökhan ne kadar ispiyoncusun.
Gökhan: Gerçekleri söylemek lazım Defne.
Kayra: Hiç yakıştıramadım.
Deniz: O zaman bizde burda kalırız.
Ya neden. Neden ben. Adaletini sikim dünya. Öğleden sonra birlikte sinemaya gidicez Üzerimde siyah kısa bir elbise giydim ve saçlarımı dağıttım. Arabada yine Gökhan yanıma oturdu. "Eğer bacaklarını kapatmassan bacaklarını yiyebilirim.". Of ya. Yine rezil oldum. İsmini bilmediğim bir sinrmaya gittik. Film güzeldi. Su ve Alp sürekli el ele geziyordu. Ayyy ne kadar tatlı. Sonra alışverişe gidip bir sürü şey aldım. Eve geldik ve ben çok yorulmuştum. Ev gerçekten çok sıcaktı. Eski bir şort ve yarım bir t-shirt giydim. Bunlarla yatmak zorundaydım çünkü başka pijamam yoktu. Kayra ve Deniz uyumuştu. Gökhan yine bir şey yoktu. Tek fark bu sefer eli kanıyordu. Yanına gidip "İyi misin?" diye sordum. Sinirliydi ve elini sıktıkça daha fazla kanıyordu. "Elini gevşet. Sıktıkta daha fazla kanıyor.". Dediğimi yaptı. Gidip sargı bezi getirdim. Ama bu sefer ağlıyordu. İnanmıyorum Gökhan ağlıyor. Elini sardım ve yatağın üzerine oturttum. "Ne oldu. Bak özel değilse anlatabilirsin. Seni dinlerim." dedim. Tek isteğim onun mutlu olmasıydı. "Bunu kimseye anlatma." dedi. Başımla onayladım. "Benim şerefsiz bir babam vardı. Kardeşime taciz etmeye çalıştı. Ve ben kardeşimi kurtardım. Anneme sürekli şiddet uygulardı. Sonunda mahkemeye verdim. Her seferinde 1 hafta ertelendi. Ve bugün kardeşimin okuluna gitmiş. Okul çıkışı onu tehdit etmiş. Yine aynı şeyler abin nerde. O söylememiş. Şerefsiz tam ona takat atıcakken arkadaşı kurtarmış Gamze'yi. Benim yüzümden. Ben ondan kaçmasaydım böyle olmazdı. Herşey benim yüzümden. Of geber Gökhan.". Ben hala şoktaydım. "Sende benden soğudun demi. Ne kadar piç ve şerefsiz diyorsun dimi."
"Hayır. Öyle birşey düşünmüyorum. Peki sen neden geldin?"
"Şerefsiz yüzünden. Lisenin son yaz tatilinde geldim. Annem biraz kafamı dağatmamı söyledi. Sonra burda bir yer kazandım.".
Gerçekten üzgündü. "Senin bi suçun yok ki. Kendini suçlama."dedim. Ama o yinede beni dinlemedi. Hala sinirliydi ve kendini suçluyordu. "Sarılalım mı? Sarılmak iyi hisseddirir." dedim ve kollarımı kocaman açtım. Bana sarıldı. Sinirden ağlıyordu. Ona acımıyordum sadece üzülürüyorum. Sonra yattık. Başını göğüsümün üzerine koydu. Saçlarıyla oynadım. Saçları çok yumuşaktı. Oda bana sarıldı. Sarmaş dolaş uyuduk.

Bizim TayfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin