YENİ EV TAŞ KOMŞULAR

858 21 3
                                    

Eve taşınmaya başladık. Bir tane ikili yatak bırakmışlar bize tam tepimelik. Annenler nakliye ile yataklarını bana gönderdi. Evde çok iyiydi. Bi tane kocaman dolap ve plazma televizyon vardı. Eve yerleştik annemler gitti. Bana annemler 5.000 TL ve Denizin annesi 6.000 TL verdi. Toplam 11.000 TL. Üst katımız boş alt katımızada birileri taşınıyor. Kesin erkek çünkü çok bağırıyolar. Ev zaten 3 katlı. Yatma zamanı geldi. Evde bir gürültü ama bizden gelmiyo ses. Alt katta tepiniyolar mübarek. Deniz uykusuna çok düşkündür. Üstünde kısacık bir şort ve yarım bir t-short vardı.
- Yeter ama amq . Dedi ve kapıya gitti. Nereye gidiyosun diyemeden merdivenden uçtu. Bende şort ve t-short vardı. Anahtarı alıp bende indim. Zile basıyordu. Çok bastı salak. Sıçtık. Kapıyı iki tane meteor açtı. Bende o sırada yapma Deniz etme Deniz diye gitmek için yalvarıyordum. Kapı açılır açılmaz Deniz bağımaya başladı.
- Siz bu saatte ne yapıyosunuz O.Ç.LAR. İnsanız lan biz insan. Daha fazla saydıramadan bi tanesi konuştu.
-Deniz diye bağırdı. Deniz'de
-Kayra diye bağırdı. Ben şok ben iptal ben vefat ve SARILDILAR.
-Deniz çok değişmişsin. Dedi bi tanesi. Yanında duran malda bi bana bi Denize baktı. Denizin bacaklarını yedi bitirdi. Allah'ım şimdi sıra bana geliyo. Onar konuşurken araya girdim
-Sözünüzü balla kesıyorum ama artık gidelim dedim. Denizde
-Kayra ben seni tanıştırmadım Defne (beni göstererek) dedi. Merhabalaştık. Kayrada yanındaki malı göstererek
-Bu da Gökhan dedi. Artık gitsekmi dedi. Denizde bencede uykum geldi dedi. Eve gittik. Yatağa yatar yatmaz uyudum


Bizim TayfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin