ÖZLEDİM

156 9 0
                                    

~Deniz'den~
Defne bu akşam baya kötüydü. Ateşi tavan yaptı. Sınıları zorladı. Gökhan ile de barıştı. Ben olsam hayatımdan silip atardım. Bir dahada yüzüne bile bakmazdım. Ama Defne insanlarla küs kalmaya dayanamıyor. Sabah kahvaltı yaptıktan sonra Alp'in yanına gittik. Yani ben ve Kayra. Gökhan Defne'nin yanında kaldı. Çünkü hala Defne'nin onunla barıştığına inanmıyor. Ben olsam bende inanmazdım. Amele. Kapıyı çaldık. Alp kapıyı açtığında üzerinde şort ve gri t-shirt vardı. Bizi görünce şaşırdı

"Ne oldu olum sana?" diye sordu Kayrammm.
"Hiçbir şey." dedi Alp.
"Naber nasılsın hayat nasıl gidiyor?" dedim.
"Kötü ve can sıkıcı." dedi Alp kısaca.
"Niye kızzz  nolduu!" diye bağırdı Kayra. Amacı Alp'in neşelendirmekti. Ayyyy.... Aşkım yaaa...

"Su yok." dedi kısaca. Kesinlikle depresyona girdi. Telefonla otnar gibi yapıp ses kaydına aldım. Ve bunu tabiii kii deee Su'ya atcammm!!!

"Demek Su olmadığı için böylesin." dedim sorgulayıcı bir ses tonuyla.
"Yoo su var. Muslukta akıyo." dedi Kayra. Ayy Allah'ım. Sağar olaydımda duymayaydım. Eğer Alp bu espiri nedeniyle Kayra'yı dövmesse durum vahim acil Water'in gelmesi gerek.

OH MY GOD!! Alp Kayra'yı dövmedi. ALP DEPRESYONDAAAA ALP DEPRESYONDAAAA...

"La mal bişi olmuş sana. Nor.alde sen beni kalkıp döverdin mq. What is your problem?!" dedi Kayra. Arkadaşını nasıl da iyi tanıyorr... Aslında Gökhan,Alp ve Kayra'nın kişilikleri çok benziyor. Sadece Gökhan daha sapık ve bazı şeyleri Defne gibi içinde yaşıyo. Gökhan sapık ama öyle yolda geçerken bir kıza "ANALAR NELER DOĞURUYO!" diye bağırmaz. O sevdiği kişiye sapık. Yani öyle beraber uyuduklarında da onu sikmez. Ya mesela canı sıkıldığında kız resimlerine bakıyor. Ama o da yani açik giyinmiş soyunmuş falan değil. Sadece yüz. Zaten Kayra'nın öyle bir şey yapma gibi bir şansı yok. Öyle olsa zaten önce o kızı bulur öldürürüm sonra da Kayra'nın o güzel gözlerini oyarım. Her neyse konumuza dönelim.
"Yani Su'yu özledinnn?!!" dedim bağırarak. Sesim fazla çıkmıştı. Alpten cevap gelmedi. Kayra ile ona dik dik bakmaya başladım. Artık dayanamadı.
"Of. Tamam mq ya özledim."
"Çok mu!"
"Evet çok!"
"Ben alacağımı aldım artık gidebiliriz. Hadi sen de gel.
'Yok ben gelmim."
"Görüşürüz canın sıkılınca gel."
"OK. BB"

Bu ses kaydını Su'ya attım. Gözlerinde kalp olan emojiden yolladı.
"Yaaaa... Gerçekten mi?! Bende onu çok özledim." diye mesaj attı
"Gerçekteeennnn. Ne zaman gelcen." diye mesaj attım. Uzun zamandan beri yoktu.
"1hafta sonra. Benim işim var. Bb"
"Bb"

Eve geldik. Defne ayaklanmıştı. Gökhan asosyale bağlamış çılgınca tabletinden araba yarışı oynuyordu. Defne ise muzik dinliyordu. Koltuğa oturdum.

"Sohbetinize de doyum olmuyor".dedim. Annem asosyele bağladığımda hep böyle derdi. Cevap vermediler.
"Ben acıktım." dedi Defne.
"Bende"
"Bende"
"Bende mq" dedi Gökhan. Küfür ne alaka.
"Niye küfür ediyon şimdi?" dedim.
"İçimden geldi. Kalk yemek yap." dedi.
"Sana noluyo onu sevgilisi söyler. Kalk yemek yap karı." dedi Kayra. Karı? Her neyse uzatmadım. İnadimiz yüzünden yemek yemedik. Olsun zayıflamış oluruz.

********
Bölüm kısa oldu üzgünüm. Daha fazla vote ve yorum.

Bizim TayfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin