DOĞRULUK MU CESARETLİK Mİ ?

229 10 0
                                    

~Defne'den~
Annemlerle vedalaştıktan sonra bizimkilerle buluşacağımız yere gittim. Kayra çoktan gelmişti. Hemen ona sıkıca sarıldım ve yanaklarından öptüm. Oda bana sarıldı ve yanaklarımdan öptü. Canım kardeşim. Deniz hala gelmedi tam aricakken karşı kaldırımda el sallayan Gökhan'ı gördüm. Dikkatli bir şekilde bize doğru yürüdü. Kaldırıma ayak basar basmaz Deniz arabasından indi ve yanımıza geldi. Hızlıca Gökhan'a ve bana sarıldı. Ardından Kayra'nın dudaklarına yapıştı. Gökhan'da bana sıkıca sarıldı ve saçlarımın arasından derin bir nefes aldı.
"Gökhan nefes alamıyorum."dedim. Sarılmayı bıraktı. Sonra da arkasını döndü. Darılma ama. "Darılma hemen. Ya darılma." dedum elimi yüzüne değdirirken.
"Bal darılsın ama."
"Ya Allah senin cezanı vermesin. Bu nasıl espiri. Kalpten gitcem."
"Tamam abartma."
"O değilde sen bana darıldın mı?"
"İnsan sevdiklerine darılırmı."
"Yani barışız.?"
"Küsimmi?"
"Hayır tabiki"
Biz böyle mal mal konuşurken Deniz'in sesiyle konuşmamız bölündü.
"Hadi mallar arabaya."
Arabaya bindik. Deniz sürücü koltuğuna Kayra ön koltuğa Gökhan ve ben arka koltuğa yerleştik.
"Deniz kanka koltuklar çok rahatmış."
"Tabi olm benim arabam."
Bunlar mal mal konuşurken bende müzik dinliyodum. Gökhan kulağımda ki kulaklığı aldı ve "Çok asosyalsin." dedi. Bende onu takmadım ve müzik dinlemeye devam ettim. Müzik beni mayıştırdı. Kendimi uykunun kollarına bıraktım.
~1 saat sonra~
"Uyan göt beyin!" diyen Gökhan'ın sesiyle uyandım. "Saat kaç?" diye sordum. "14:00"dedi. Sabahın köründe yola çıktığımız için saat erkendi.
"Kaldır kıçını Defne yemek yicez.". Ne oluyo ya. Bi kaba davranmalar. Arabadan indim. Yolun kenarında şirin bir dükkan vardı. Oraya gittik. Yemeğimizi yedik. Ve tekrar yola çıktık.
"Off çok sıkıldım. Hadi bi şeyler yapalım." dedi Kayra. Bi yandan da araba sürüyordu.
" D mi C mi oynayalım." dedi Deniz.
"Nasıl olcak o?" dedi Gökhan.
"Şimdi önce Kayra herbirimize sorcak. Sonra ben. Sonra sen. Sonra Defne. "
"Tamam bana uyar Deniz"
"İlk önce sana soruyorum hayatım." dedi Kayra.
"Sor aşkım."
"D mi C mi?"
"C" dedi Deniz. Kayra biraz bekledikten sonra "Benim dudaklarımdan öp. Ama ateşli bir şekilde arabadan indikten." dedi. Hemen Deniz'in yanakları kızardı. Ay ne kadar güzel yerim onları.Kayra'nın sesiyle irkildim.
"Defne"
"Efendim"
"D mi C mi?"
"C"
"İddialısın. Acaba ne desem."
"Kafana göre takıl."
"Camdan kafanı çıkar ve 'BEN BİR MALIM BUNU HERKES BİLSİN' diye bağır."
"Defne kendini insanlara tanıtıyo." dedi Gökhan. Onu takmadım. Camı açıp "BEN BİR MALIM BUNU HERKES BİLSİN" diye bağırdım. Arkada bi kaç tane araba vardı ama takmadım. "Aferin Defne şimdi sıra sende Gökhan." dedi Kayra. Gökhan bakışlarıyla söyle dedi.
"D mi C mi ?" diye sordu Kayra.
"Tabiki de C " dedi Gökhan.
"Dışarı çık ve bağıra bağıra şarkı söyle." dedi ve arabayı kenara çekti. Gökhan dışarı çıktı ve Küçük kurbağa söylemeye başladı. Ya bune ya. Ben de boş dururmuyum. Tabiki de hayıırr. Telefonu aldım ve gizlice Gökhan'ı çekmeye başladım. Allahım rezillik ya. Sıra Deniz'e geldi. "Aşkım D mi C mi?" diye sordu. "C"diye cevap verdi Kayra. "Benden önce kaç sevgilin oldu?" diye sordu. Kayra hiç tereddüt etmeden "4"dedi. Deniz hiçbirşey demedi çünkü onunda bir çok sevgilisi oldu.
"Defne ve Gökhan D mi C mi?"
İkimizde C dedik.
"O zaman ikinizin ki aynı anda yapıcam. Defne sen Ankara'nın Bağlarını söyle ve Gökhan sende dans et."
Ayy rezillik. Ben en tiz sesimle bağıra bağıra şarkı söylerken Gökhanda mal mal dans ediyordu. İnsanların hepsi bize deli gözü ile bakıyordu. Sıra bende. "Kayra D mi C mi ?" diye sordum. "C" dedi. " Deniz'in en nefret ettiğin huyu ne?" " Bazı konuları uzatıyo." No problem. "Deniz D mi C mi?" "C" "Bir bakkala gir sakız al ve kredi kartıyla öde." "Tamam. Yarin yaparım." "Gökhan D mi C mi ?" diye sirdum. "D" dedi. "Hayatında en fazla önem verdiklerin kim."diye sordum. "Siz ve ailem.Şimdi sıra bende"dedi. "Kayra D mi C mi?" diye sordu. "D" dedi. " Başka soru bulamadım. Issız adaya düşsen ne alıdın." "Deniz siz ev". Bizide bedava tatile goturuyo.
"Deniz D mi C mi?" "D" "Aynı soru." " Kayra Para Siz."
"Defne sıra sende."
"Sormadan söylim D"
"En nefret ettiğin huyun."
"Bazı insanlara olduğundan fazla değer vermek."
"Defne seninkiler çok az oldu benimkini değiştircem."
"Ay ne yapcan Deniz."
"Gökhan'ın dudaklarından öp."
"Hayır Deniz."
"Evet."
"Hayır"
"Evet"
"Hayır."
"Hayır"
"Evet"
"Bak evet dedin."
"Ya.hayır Deniz. Yine kandırdın beni. Sürekli aynı şeyi yapiyosun. Ve ben hayatımda hiç öpüşmedim. Ve hoşlanmadığım birini öpmek istemiyorum. Ve topli bi ortamda öpüşemem.
" Ve ve ve Defne yarın Gökhan'ı öpüceksin. DUDAKLARINDAN."
"Ben uyicam." dedim. Arabada son ses müzik be kafamı rahat ettiremiyorum.
"İstersen sana yastık olabilirim."dedi Gökhan.
"Sen hiç konuşma tamam mı. Ya en azından karşı çıkabilirdin."
"Ama karşı çıkmadım."
"Of ya mal."
"Uzatma. Gel yat. Başın tutulcak. Bak Deniz'de uyudu."
Ona tereddüt ederek baktım.
"Hadi gel." dedi Bende yattım. Baklavalarının içinde küçük yastıklar olabilir çünkü çok rahatlar. Ve kendimi uykunun sıcak kollarına bıraktım.

Bizim TayfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin