"Yeni doktor gelmiş.Lanet olsun.İş bitmiyor burada.İğrenç bir yer!!"
Elindeki yazmayan kalemi yere fırlatarak ona dönen büyük gözlere sinirle baktı.
"Sakin ol Kai.Kalemi yazmıyorsa yere değil çöpe atmalısın.Ayrıca o iğrenç yazınla hasta kayıtlarını yenilediğini bana söyleme sakın."
Kai başını sallayarak ona baktı ve attığı kalemi yerden alarak kağıtlara döndü.
"Yazım iğrenç falan değil.Ayrıca seninkinden bin kat daha okunaklı.Hadi ama Kyungsoo gerçeği biliyorsun yazımı anlayamayan sensin.Ben okunaklı yazıyorum."
Kyungsoo gözlerini devirerek ona baktıktan sonra düzettiği yatağa yastığı yerleştirdi.
"Kai o elindekileri bırak ve yerleri silmeye başla."
Kai kaşlarını çatarak ona döndü.
"Neden bütün pis işleri ben yapıyorum.??"
Kai elindekiler bırakıp viledaya doğru yürüdü.Kyungsoo onun yerine geçerek kağıtları incelemeye başladı.
"Hey sana diyorum.Beni dinliyor musun?Pişht neden pis işleri ben yapıyorum diyorum?Ne-"
Kyungoo kağıtları masaya vurarak ona döndü.
"Seni lanet olsı o lanet sesini kesip lanet olası işini yapar mısın artık?Burası bir hapishane ve pis olmayan bir işimiz yok.Buraya sen geleli daha bir hafta oldu ve yeni doktor geliyor diye laf yapıyorsun.Sen buraya gelen kaçıncı hemşire olduğunu bilmiyorsun galiba.Konuşmaktan başka yapabildiğin iyi bir iş varsa onu harekete geçir çenen dinlensin."
Kai kovaya bir tekme attı ve yerleri silmeye başladı.İşi bitince dinlenmek için hasta yatağına uzandı.O sırada içeri giren kısa boylu çekici tanımadık surata bir bakış attı.
"Hey sen.Hasta yatağındaki.Buraya keyif yapmaya mı geldin?Kalk hemen.Ben Suho.Yeni doktorum.İki hemşire olduğunu söylediler.Diğerin nerede?Hasta bilgileri,dosyaları ve diğer hemşireyi de alıp buraya gel."
Kai yataktan fırlayarak büyük revirden kendini dışarı attı.Cebinden telefonunu çıkardı.Söylenerek geniş koridorda ilerledi.Daha yeni uzanmıştı ve başlarına yeni bir bela gelmişti.Odadan biraz uzaklaşarak duvara yaslandı.
"Alo..Kyungsoo neredesin?Yeni doktor geldi.Hemen buraya gel."
Pencerelerden dışarı bakarak gözleri onu aradı.
"Kai.Odaya geri gel.Arkadaşında senin gibi işsiz.Tuvaletteymiş.."
Lanet olası doktor Kyungsoonun telefonunu ne zaman eline geçirmişti.Hızlı adımlarla odaya girdi.Önündeki masada otumuş dosyaları inceleyen doktora ve ellerini önünde birleştirmiş Kyungsoo'ya kısa bir bakış atıp küçük adımlarla onlara yaklaştı.
"Biriniz yatakta keyif yapıyor biriniz tuvalette.Bravo.İşinizde çok başarılısınız."
Kyungsoo başını Kai'ye çevirerek sinile baktı.
"Sana kalkmanı söylemiştim."
Kai derin bir nefes bıraktı.
"Tuvaletten üç gün sonra saat kaçta çıkacağını falan hesaplıyordum da o sıra unutmuşum.Orada ne yapıyorsun bilmiyorum ama tahmin ettiğim şeyse o kadar uzun sürmemeli."
Kyungsoo hızlıca Kai'nin omzuna vurarak sinirle baktı.
"Öyle bir şey yapmıyordum seni gerizekalı!!"
Onlara şaşkınlıkla bakan Suho boğazını temizleyerek başını yavaşça salladı.
"Siz ikiniz.Burada ne işe yarıyorsunuz?Si-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"X"
Fanfiction"Korkuyorum.." "Shh..Korkma.Sadece bana güven." "Kalbim ağzımda atıyor.." "Sakin ol.." "Seni seviyorum."