Bölüm 12

203 16 0
                                    

"Alo.. Sehun?"

"Chanyeol!!"

"Aramalarına ve mesajlarına cevap veremediğim için üzgünüm. Şey.. Luhan. Yani Luhan hyung seni görmek istiyor. İki gün bile dayanamadı. Kaçıp gelebilir misin?"

"Hemen geliyorum."

Chanyeol kapanan telefona bakıp derin bir nefes bıraktı ve ardından yatağında kitap okuyan Luhan'a döndü.

"Hyung geliyor."

"Hmm. Tamam. Hadi sende üstünü giyin. Okula gideceğiz. Sen önden gidersin Sehun gelince. Bizde yarım saat sonra geliriz."

"Tamam.Ben hazırlanmaya gidiyorum. Bu arada senin şu temizlik cezan iki gündü değil mi?"

"Evet.Bugün Sehun bana yardım etmek zorunda. Yanımdan ayrılmayacak."

"Hyung sen iyisin değil mi?"

"Evet."

"O adamın dediklerini takmıyorsun değil mi?"

"Hayır. O adamın söyledikleri sikimde bile değil Chanyeol.. Sehun'dan vazgeçmeyeceğim. Benim annem de sensin babamda kardeşimde. Yalnızca o bunu göremeyecek kadar kördü. Şimdi artık bana ait olan bir şeyi elimden alamaz. Sehun benim.Kimseye de bırakmam."

"Vay hyung.Sonuna kadar devam!!"

"Hayır Chanyeol.. Sonsuza kadar devam!"

Chanyeol büyük bir gülümsemeyle Luhan'a baktı.

"Hyung ben seni çok seviyorum ya.."

"Salak çocuk gel bende seni seviyorum."

Luhan kollarını açıp Chanyeol'le sarıldı.

Kısa bir sürede Chanyeol hazırlanmış Sehun'un gelmesini bekliyordu. Luhan ise yeniden kitaba dalmıştı bile. Kapının tıklanmasıyla Chanyeol çantasını alıp kapıya yöneldi. Luhan kitabı bırakıp kapıya baktı ve Chanyeol Luhan'a el sallayarak kapıyı açtı. Chanyeol Sehun'un omzuna dokunup başıyla selam verdikten sonra odadan çıktı. Sehun kapıyı kapatıp ona bakan Luhan'ın yanına ilerledi. Luhan birden kalkıp Sehun'a sarıldı ve kollarını boynuna doladı.

"Seni çok özledim."

Sehun'da Luhan'a sarılarak derin bir nefes bırakıp kollarını Luhan'ın beline doladı. Luhan kısa bir süre sonra ayrılarak Sehun'u tutup yatağa oturtturdu ve dudaklarına nefessiz uzun bir öpücük bıraktı. Ardından yüzüne milyonlarlca minik öpücük.

"Sehun..Ben artık sensiz yapmam..Beni hiç bırakma."

Sehun'un gözleri Luhan'ın gözleriyle buluşunca Sehun küçük bir tebessümü serbest bıraktı.

"Seni bırakmayacağım Luhan...Bize engel olamayacaklar.."

Luhan ve Sehun okula girerek bankta oturmuş Chanyeol ve Kris'in yanına ilerlediler. Kris gelen ikiliye bakıp gülümsedi.

"Merhaba gençler nasılsınız?"

Luhan elindeki elmayı tişörtüne sürüp temizledikten sonra bir ısırık aldı.

"Biz mükemmeliz asıl siz nasılsınız?"

Luhan elmadan bir ısırık daha alıp Sehun'u başını sallayarak onayladı.

"Evet ..Hâla öpüşmediniz mi?"

Chanyeol gözlerini devirip Luhan'a baktı.

"Hyung uyuzluk yapmasana.."

"Aslında ben Chanyeol'ü öptüm.. Uyurken o sayılır mı?"

Chanyeol Kris'e dönüp surat ifadesini bozmadan baktı.

"X"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin