Bölüm 8

194 13 0
                                    

Luhan telefonunun çalmasıyla uyanarak hızla yatağından çıktı. Arayan Sehun'du. Daha saat yediydi. Karşı tarafa baktı. Chanyeol yatağında yoktu. Luhan bir süre düşündükten sonra aklına gelmişti. Chanyeol dün fazla yorulduğu için alışveriş işini bugüne atmışlardı. Luhan düşüncelerinden sıyrıldı ve ısrarla çalan telefonu açtı.

"Luhan?"

"Evet.. "

"Günaydın. Hadi hazırlan. Aşağıda seni bekliyorum. Pencereden bakarsan görürsün."

Luhan sevinç ve şaşkınlıkla pencereye ilerledi. Sabah uyanır uyanmaz onu görmek güzel hissettirmişti. Sehun'u görünce hafifçe el salladı.

"T-tamam geliyorum.. Ama ne ya-"

"Soru sorma hadi."

"Peki. Beş dakikaya oradayım."

Luhan telefonu kapattı ve hemen banyoya koştu. Eli ayağı birbirine karışmıştı. Yüzüne kendine gelebilmesi için su çarptı. Banyodan çıktıktan sonra hemen dolabın önüne gelip giyecek bir şeyler bakındı. Koyu kot pantolonunu ve sıfır kol baskılı beyaz en sevdiği tişörtünü üzerine geçirdi. Saçlarını önüne serbest bıraktı. Dişlerini fırçaladı ve telefonunu alıp hızlıca odadan kendini dışarı attı. Merdivenleri sekerek hızlıca indi. Kendini sakinkeştirerek yavaşladı ve sakince Sehun'un yanına ilerledi.

"Geldim.. Evet ne oldu Sehun?"

"Bir şey olmadı. Sadece bir şeyler yapacağız.. Gel."

Sehun ellerini ceplerine yerleştirdi ve yürümeye başladı. Luhan ona yetişerek yanında ona uyumlu yürüyordu..

"Şey.. Merak ediyorum ben. Nereye gidiyoruz acaba?"

Sehun cebinden anahtarı çıkarıp salladı.

"Tek sınıfta kalan sen değilsin Luhan. Doğum günü hediyelerimden nadir kullandığım bu parçayı seninle gezmek için uzun zaman sonra yuvasından çıkardım.. Hadi."

Luhan gözlerini büyüterek önce anahtara sonra Sehun'un ilerlediği araca baktı. Sehun kapıyı açıp yerleşti. Luhan gözleriyle arabayı inceledikten sonra yerine yerleşti.

"Siyah güzel seçim.. Baban çok zengin olmalı. Kaçıncı yaş gününde alındı?"

"19..Bir yıl okula geç yazıldım. Bir yılda kaldım.. Keyif işi okula gittiğimi söylemeliyim.."

Sehun gaza yüklenip arabayı hızla sürmeye başladı. Luhan büyük bir gülümsemeyle şaşkın gözlerini Sehun'dan yola çevirdi.

"Wouhh.. Sehun. Arabanla evlenebiliyor muyuz?!"

Sehun büyük bir kahkaha bıraktı. Ana yola çıkarak hızla ilerlemeye devam etti.

"Sehun.. Üstü açsana. Hadi. Lütfen."

Sehun düğmeye basarak onun isteğini yerine getirdi.vLuhan yerinden fırlayacak gözleriyle ağzı açık bakındı. Yüzüne vuran rüzgarla kollarını açtı.

"Aman Tanrım!!! Wouuuhhh!! Bu müthişli bir şey!! Wooouuuuhhh!! Dünyanın canı cehenneme!!!"

Sehun büyük bir gülümsemeyla Luhan'a baktı.

"Sehun!!! Sana borcum olsun bunu unutmayacağım!!"

"Borç falan yok!! Bugün yanımda olman yeterli."

"Bugün ne alaka??"

"Doğum günüm!!"

"Ne?"

Luhan yorulan kollarını geri indirip Sehun'a baktı.

"Bugün ayın on ikisi! Ve sen doğdun!!"

"X"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin