Bölüm 20

159 14 52
                                    

"Chanyeol! Nereye gidiyorsun?"

Chanyeol ne yapacağını bilememişti. Kris soran gözlerle Chanyeol'den bir cevap bekliyordu.

"H-hiç... Öyle bir dolaşmak istedim.. Luhan hyunga bir şeyler bakıyordum."

"Pekala sen ona bir şeyler bak ben birazdan geleceğim az bir işim var onu halledip seni arayacağım nerede olduğunu söylersin birlikte de bir şeyler bakarız tamam mı?"

"Tamam."

Kris, Chanyeol'ün dudaklarına bıraktığı öpücükten sonra oradan uzaklaştı. Chanyeol telefonuna gelen mesajla koşarak ona gönderilen adrese ilerledi.

"15 dakika."

Chanyeol binaya hızlıca girerek zemin kata ilerledi. Demir Kapıyı hızlıca iterek içeri girdi.

"Veee 3, 2, 1.. Zamanlaman müthiş Chanyeol."

Chanyeol derin ve hızlı alıp verdiğini nefesini düzenlemeye çalıştı.

"Otur." Chanyeol, Tao'nun gösterdiği eski, ahşap sandalyeye oturdu.

"Ne istiyorsun Tao?"

"Chanyeol beni biraz dinle.."

"Seni dinlemek mi? Hiç tarzım değil."

"Sadece biraz empati kur Chanyeol. Kris'i yıllardan beri seviyorsun. Çok seviyorsun. Tamda sonunda  onuna bir ilişkin olabileceği kanaatine varıyorsun. Ama o sırada en yakın arkadaşın senin hayatının aşkını bu normal bir şeymiş gibi çalıyor. Biraz empati sadece. Benim yerimde sen olsan ne yapardın? Kris'in gitmesini mi izlerdin? Ben bunu yapamam çünkü bunu kendime yediremiyorum. Ve Luhan bunu biliyordu. Sehun'a deli gibi aşık olduğumu biliyordu. Chanyeol bak ben kötü bir insan değilim. Sadece Sehun'u gereğinden fazla seviyorum. İstiyorsan buna delilik de umurumda bile değil. Ben burada acıdan kıvranırken onların mutluluktan havalara uçtuklarını görmeye katlanamıyorum. Ve bunu yapan benim EN YAKIN ARKADAŞIM!!"

"Tao.. Peki şundan haberin var mı?.."

"Neyden?"

"Sen, Sehun'u istiyorsun.. Reny denen şerefsiz ise Luhan'ı istiyor.. Ama anlamadığınız bir şey var. Onlar sizi istemiyor. Reny zorla Luhan'ı becerdi ve sen onun oyununa ortak oldun. Bir insan aşkından bu kadar kör olamaz. Bu kadar kötü olamaz. Eğer  empatiden bahsedeceksek sen kendini o durumda Luhan'ın yerine koy. Biraz empatiyi sen kur Tao! Ne kadar acı çektiğini görmedin mi? Kendini öldürecekti!! Hayatınızdan s*ktir olup gittiğinde sen Sehun'la o yatakta rahat uyuyabilecek miydin? Kabus görmeden uyanabilecek miydin?"

"Bunları yaptım çünkü Sehun'u seviyorum ve onunla birlikte olmasını istemiyorum."

"Tao sen bu kadar kötü değilsin. Bir zamanlar hep bizim yanımızda olan yani sen bu sen değilsin. Lütfen bundan vazgeç!"

"Oturup onların mutluluklarını izleyeyim yani öyle mi?"

"Hayır sadece kendini de onları da rahat bırak.."

Tao olumsuzca başını sallamıştı. O sırada kapı hızlıca açıldı ve Reny'i hızlı adımlarla Chanyeol'ün üzerine yürümeye başladı. Chanyeol şaşkınca bakıyordu. Reny geldiği hızla Chanyeol'ün karnına tekmeyi indirmişti. Chanyeol aldığı darbeyle yere yığıldı. 

"Reny dur!"

"Kes sesini Tao!! Bağlayın Chanyeol'ü." Arkadan gelen bir kaç kişi koşarak Chanyeol'ü sandalyeye bağladılar.

"Sadece konuşacaktık Reny! Bırakalım gitsin."

"Yok öyle bir dünya." Reny Chanyeol'ün saçından tutup art arda yumruklarını indirmeye başladı. 

"X"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin