Bölüm 19

155 15 18
                                    

"Banyo zamanıııııııııııııııııııı!! Hyung koş koş su taşıyor!"

Luhan koşarak suyu kapattı.

"Ya olum salak mısın taşıyor diyeceğine kapatsana şunu!!."

"Olmaz ben küçüğüm bugün.."

"Hadi soyun.."

"Hyung boxerımı çıkarmam."

"Çıkarma zaten görmek isteyen kim.. Bıktım bile yıllarca.."

"Tamam her neyse..Ben giriyorum."

"Dikkatli ol Chanyeol suyun yarısını dökme geçen seferki gibi."

"Mıymıntılığı kes hyung.. "

Chanyeol küvete girerek yayıldı. "Yaa Chanyeol taştı!! Yayılma ben gireceğim daha!"

"Hyung zaten taşmıştı su." Chanyeol toparlandıktan sonra Luhan soyunarak yanına oturdu.

"Hyung müthiş kokuyor.. Hyung oyuncak ayıcıkları unuttuk! Olamaz!.."

"Hayır Chanyeol üstlerine oturuyorsun şuanda. Suyu emince ağırlaşıp dibe doğru çökmektelerden senin koca popon altında kalarak can vermekteler şuanda ahaha!"

Chanyeol ayıcıkları çıkarak önlerine koydu. O ayıcıkları gördükçe anıları canlanıyordu. Chanyeol her altına kaçırdığında soluğu banyoda alıyorlardı. Banyodan çıkınca ise görünen banyonun manzarası dünya savaşları sonrası gibiydi.

"Kahverengi ayıcık bir gün yolda gidiyormuş ve durup dururken Sehun'a aşık olmuş." Luhan kaşlarını çatarak önce Chanyeol'e sonra da ayıcığa baktı ve ayıcığı Chanyeol'ün elinden kaptı.

"Nerede durup dururken aşık oluyormuş Sehun'a ya! Öldürürüm ben bu ayıcığı!!" Ayıcığı boğazından tutup suya batıran Luhan karşısında Chanyeol karnını tutarak gülmeye başlamıştı.

"Hyung o ayıcık sensin! Dur.." Luhan gözlerini kısarak Chanyeol' baktı.

"Seni yalancı ben Sehun'a durup dururken aşık olmadım bir kere.."

"Oldun hyung.. Belkide görünce aşık oldun. İlk görüşte aşk.. Only youuuuuuuuuu!!ahaha"

"Yaaa Chanyeol.. Bu karamel rengi ayıcıkta Kris'le her gün sevişiyormuş."

"Hyung biz her gün sevişmiyoruz."

"Aaa evet haftanın on günü sevişiyorsunuz.."

"Hayır hyung daha fazla.."

Luhan ve Chanyeol kahkaha atarak birbirlerine küvetteki sulardan fırlattılar.

---------------------------------------------------

"Sehun neler oluyor acaba anlatacak mısın?" Sehun yatağından başını kaldırarak odasının kapısından konuşan Kris'e baktı.

"Sehun yataktan çıkmayacaksın galiba. Buna kanaat getirdiğim için geldim. Anlat bakalım."

Sehun toparlanarak yatağa oturdu. "Reny.."

"Ciddi misin? Yeniden mi başladı?"

"Luhan'ın yanına gitmiş ona yalanlar atmış. İşte eskiden birlikte olduğumuzu falan söylemiş.Sonrada hala onunla görüştüğümü geceleri vakit geçirdiğimizi söylemiş anlarsın ya.. Sinirlerim bozuldu biraz."

"Bu çocuk cidden piskopat.. Sana söylemem gereken bir şey var... Babam."

"Ne oldu?" Sehun merakla Kris'e baktı.

"X"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin