Bölüm 23

159 13 40
                                    

"Kai?"

"Soo."

"Ne oluyor burada şimdi? Bu ne? Kapı hala neden açılmadı? Ne yapıyorsun orada? Kitabı beklemeden okuduğunu söyleme sakın!"

"Soo sakin olur musun.. Kitabı okumamı Luhan istedi. Ve okumaya devam etmem için bekliyor."

"Ne! Ne saçmalıyorsun sen kitabı nasıl ona okursun! Kai saçmalama kes şunu yapmayı.Bırak kitabı hemen!"

"Bana ne yapmam gerektiğini söylemeyi kes Soo! Ona bir şey olup olmadığını öğrenmemin tek yolu buydu! Bana kitabı okumamı söyledi."

"Sen neyden bahsediyorsun? Ne olursa olsun okumamalıydın!"

"Kyungsoo sen değil miydin bir şeyler hatırlamasını isteyen? Eski haline dönmesini isteyen sen değil miydin? Şimdi neden bana bağırıp duruyorsun seni gerçekten ama gerçekten anlamıyorum!"

"Kai beni gerçekten anlamamışsın. Anlamamak için de ısrar ediyorsun! O kitabı Luhan'a okumayı kesiyorsun hemen!" Soo ani bir hareketle kitabı Kai'nin elinden çekti. Kai şaşkın bir kaç saniyelik bakışlardan sonra hızlıca ayağa kalktı ve Soo'nun üzerine doğru yürümeye başladı. 

"O kitabı bana geri ver Soo!"

"Vermeyeceğim!"

"Bir daha tekrar etmeyeceğim kitabı hemen bana veriyorsun!"

"Ne yapacaksın ha? Ne yapabilirsin ki? Buraya gelmeden önce bir boktan haberin yoktu senin. Yaptığın şey saçma ve bunu yapmaya devam etmek istediğini söylüyorsun! Buna izin vermeyeceğim! Anlıyor musun? Üzerime yürümekten vazgeç."

"Kitabı ver."

"Hayır."

"YETER ARTIK! KYUNGSOO KİTABI HEMEN KAİ'YE VER! OKUMAYA DEVAM ETMESİNİ İSTİYORUM. BUNA ENGEL OLABİLECEK BİRİSİ VARSA O SEN DEĞİLSİN!"

Luhan'ın bağırmasıyla herkes duraksamıştı. Kai ve Kyungsoo şaşkınca birbirlerine bakmışlardı. Kai hızlıca kitabı Kyungsoo'nun elinden kaptı. 

"Kai dur."  Kai varlığını bile fark etmediği Tao'yu görünce hafifte olsa sinirlenmişti. Onu gerçekten görmek istemiyordu.

"Sen karışma."

"Asıl sen karışma. Kitabı Soo'ya geri ver."

"Sana soracak değilim. Luhan okumamı istiyor ve o ne istiyorsa onu yapacağım tamam mı?"

"Bazı şeyleri hatırlamamalı!"

"Ne gibi şeyleri?"

"Oradaki kim? Bu ses.. Sen kimsin?"

Tao, Luhan'ın kapısına yaklaştı. Kyungsoo kısık sesle Tao'ya seslendi.

"Sakın kim olduğunu söyleme uzaklaş oradan hemen şimdi."
 

Kai kitapla eski yerine kapının dibine oturmuştu. Kaldığı yeri açtı.

"Luhan.. Onu tanımıyorsun okumaya devam ediyorum tamam mı sen sakin ol sadece."

-----------------------------------------------

"Hyung?"

"Efendim Chanyeol.."

"Neredesin? Nereye kayboldun?"

"Sehun'la sorun yaşıyoruz.."

"Onu anladım." 

"Sorun yok.. Dün biraz kötüydüm. Şimdi kendimi daha iyi hissediyorum. Sehun'a kızmamalıyım. Uyku hapları sayesinde biraz dinlendim. Sehun orada değil mi? Dışarı çıkmadı değil mi?"

"X"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin