Bölüm 4

206 16 0
                                    

(Lucia-Days dinleyerek okumanızı tavsiye ederim.Keyifli okumalar..)

Kyungsoo başının Kai'nin omzundan kaldırdı.

"Şimdi Sehun dayak mı yiyor yani?"

Kai kitaptan başını kaldırıp ona baktı."

"Hemde feci dayak yiyor..Sopalarla daldılar çocuğa."

Kyungsoo derin bir nefes bıraktı.

"İlk başta kitabı Sehun'un yazdığını düşündüm.Ama kitabı Chanyeol'de yazıyor olabilir."

Kai olumsuzca başını salladı.

"Kitabın girişindeki yazanları unuttun galiba.Bunu yazan kişi kesinlikle bu çocuğa aşıktı.Hâla aşık olmalı ki yazıyor.."

"Ne yani şimdi ben yakın arkadaşıma işte 'Seninle ilgili her şeyi biliyorum seni seviyorum' desem yani mesela sana desem başka türlü mü anlaşılır hemen."

"Bana ne desen?Anlamadım?"

"Seni seviyorum de-"

"Yanlış anladım.Demek ki hemen başka türlü anlaşılıyormuş."

Kyungsoo gözlerini büyütüp ona baktı.Konuyu değiştirmek için etrafa bakındı.

"Yani şimdi kutunun içinde Luhan'ın günlükları ve bazı yazıları var..Ve Sehun'un mektupları..Belki Chanyeol en yakın arkadaşı olduğu için Sehun'un dilinden ona yazıyordur."

"Kyungsoo amacın ne?Sehun yazıyor bu kitabı çok belli.."

Kai donuk parlak bakışlarıyla Kyungsoo'nun yüzüne baktı.

"Sehun bunu yazıyorsa..Onu Luhan'la görüştürebiliriz!!"

"Geri zekalı mısın Kai?Görmek istese her hapishanede olduğu gibi burada da görüş günleri oluyor görmeye gelirdi herhalde."

"Luhan'ın son zamanlarda sakinleştiğini söylemiştin.Ona bir şeyler hatırlatsak.Ne biliyim yardım etmemiz gerekiyormuş gibi düşünüyorum."

"Kai..Luhan o kadar iyi değil.Kimseyle konuşmaz.Hiçbir şey okumaz.Ne bileyim o sadece.."

"Soo..Ona üzülüyorsun.İki yıldır burada çalışıyorsun ve daha onun cinayeti neden işlediğini bile bilmiyorsun?Meraklısın ama bu yeterli değil..."

"Kai..Bak bende eğitim aldım.Hastalıklar hakkında oldukça bilgim var.Ve burası bir hapishane.Biz piskolojik yönden de bilgili olduğumuz için buradayız.Sen de öyle.Bilgilerinde yazıyordu...Ama bildiğim bir şey var..Luhan deli değil..Hasta da değil.Şok gibi bir şey yaşıyor hâla..Yan-"

"Kyungsoo bir insan dokuz yıl boyunca nasıl şokta kalabilir.Bu onun hasta olduğunu gösterir.Ona hasta değil diyemezsin.Üç yıl deli hastanesinde yatmış.Bak ben daha onu uyanıkken hiç görmedim.Sen daha çok zaman geçirmiş olabilirsin.Ama bu biraz.."

"Belkide haklısın..Şey.Kutuların geldiği yer.Ve Luhan'ın geldiği yer aynı.Yani deli hastanesi.Yani bu kutular bir deli hastanesinden geliyor...Yani Sehun.Eğer bu kutuları o gönderiyorsa o da aynı durumda..olabilir."

"Ne yani şimdi bu kutular bir deli hastanesinden mi geliyor?Neden daha önce söylemedin?"

"Aklıma gelmedi..Bir de bu kutular her ayın on ikisinde geliyor.Bir baktımda kitaplar iki yılda bir geliyor.Diğer aylarda mektup ve birkaç eşya..Ve geçen ayın on ikisinde kutu gelmedi.Aslında bu örüntünün bozulması benim daha çok dikkatimi çekti.Üç yıl boyunca ona gelen kutular buraya transfer edildi.Bugün ayın onu.İki gün sonra yeni bir kutu gelmesi gerek.Ama geçen ay gelmedi.Bu ay gelir mi bilmiyorum..."

"X"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin