"Chanyeol!"
Chanyeol ve Sehun kapının birden açılmasıyla uykulu gözleriyle bakınan Luhan'a döndüler. Sehun derin bir nefes bırakırken Chanyeol kurtulduğu için içinde çoktan bir parti yapmıştı bile.
"Ne oldu hyung?"
"Ne mi oldu? Lanet telefonunu başımda bırakmışsın çalıp çalıp duruyor. Ayrıca bilinmeyen numara arıyordu. Sapığın falan mı var? Al şu telefonunu. Uykuma sıçtı."
Sehun gülümseyerek Luhan'a sarılıp onu odaya itekledi. Chanyeol telefonuna baktığında cevapsız arama falan yoktu. Büyük ihtimalle konuştuklarını duymuştu. Yarın için ona hesap soracağına emindi. Biraz endişeli bir şekilde yorgunluktan yatağa yayılmış olan Kris'in yanına yerleşti.
**
Kris kapıyı açtıktan sonra elindeki kediyi salona bıraktı. Sehun büyüttüğü gözleriyle koltuğun üstüne çıktı.
"Hyung bilerek mi yapıyorsun şunu? Götür onu buradan." Luhan hızlıca koşarak hemen küçük kediyi kucağına aldı.
"Aammann ne tatlı şeysin sen ya ben seni yerim yerim!!"
"Ya Luhan!"
"Sehun kedilerden mi korkuyor?"
"Hayır canım ne korkması tuhaf oluyorum sadece.."
"Kris onu sen mi aldın?"
"Ah evet Chanyeol'e hediye aldım."
"Ama Chanyeol de ke-" Chanyeol mutfaktan yavaş adımlarla çıktı. Elindeki elmayı ısırdıktan sonra Luhan'ın kucağındaki kediye baktı.
"Hass*ktir. HYUNG!!!! YİNE NEREDEN KEDİ BULDUN! GİT BURADAN! İMDAAAAAAAAAAAAAAAATT!GÖTÜR ONU!! GÖTÜRRR!!" Chanyeol elindeki elmayı Luhan'ın başına fırlattıktan sonra mutfağa dönerek koşuşturdu.
"Evet ama Chanyeol'de Sehun gibi kedilerden nefret eder." Luhan kediyi yere bırakarak başını okşadı. Elma cidden canını acıtmıştı.
"Neden daha önce söylemedin."
"Söyleyecektim ama birden gördü ne yapabilirim."
"Onu geri götür." Sehun parmağının ucuyla kediyi gösteriyordu. Luhan kaşlarını çatarak kediyi tekrardan kucağına aldı.
"O değil. Onun adı artık Sehunuyuz! Burada kalacak. Ona ben bakarım!"
"Sehunuyuz ne ya? Bana neden kızıyorsun.. Ben ne yaptım şimdi?"
"Küçücük kedi sanki yedi sizi. Aman aman. Zaten Chanyeol'e gıcık oluyordum bir de sen çıktın. Sehunuyuz adı. Çünkü Sehun tam bir uyuz!" Luhan sinirli bir tavırla mutfağa ilerledi. Sehun gözlerini şaşkınca kırptı.
"Kris nereden aklına geldi kedi? İlk önce ben bu evde yaşıyorsam kedi almamalısın."
"Hayatımı sana göre şekillendirecek değilim Sehun." Kris sinirli bir şekilde odasına çekildi. Sehun dudaklarını büzdü.
"Ne bu atar ya! Herkes Sehu'a bağırsın zaten." Chanyeol mutfaktan anında çıkarak Sehun'un başına dikildi.
"Şu sevgiline kediden başka bir hediye alamaz mıydın?" Sehun dona kalmıştı.
"Yalnız onu ben almadım... Kris sana almış. Ben onlardan pek hoşlanmam."
"ONLAR DEĞİL!"
Luhan mutfaktan bağırmıştı.
"Şey yanı Sehunuyuz'dan pek hoşlanmıyorum." Chanyeol şaşkınca bakmıştı.
"Ne?"
"Luhan kedinin adına Sehunuyuz koydu.. Sehun..uyuz. Uyuz Sehun yani." Chanyeol attığı kahkahayla kendini koltuğa attı. Karnını tutarak gülmeye devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"X"
Fanfiction"Korkuyorum.." "Shh..Korkma.Sadece bana güven." "Kalbim ağzımda atıyor.." "Sakin ol.." "Seni seviyorum."