"Chanyeol?"
"Efendim hyung."
"Bir hafta oldu. Kris'le konuşmamaya kararlı mısın?"
"Hyung. Benden özür dileyecek. Tao'yu döverken beni tutmamalıydı."
"Chanyeol sencede Tao'yu benim dövmem gerekmez mi?"
Chanyeol bir kahkaha bıraktı.
"Hyung. Sen ve Tao'yu dövmek. Sen. Dövmek. Tao'yu. Hyung. Sen kendini bile dövemezsin. Tao sana bir geçirse bir de yer geçirir. Hem orada sana laf sokarken nasıl ölebilirim planları yapacağına iki yumruk sallasaydın belki tutardı."
"Chanyeol!! Ezdin iki dakikada. Az dövmedim ben seni. Senin gibi devi dövdüm heheyt Tao'da kim miş?"
"He he. Tabi tabi. Bazen dövmene izin veriyordum bazende saçımı çekiyordun. Ayy ağzıma gözüme parmaklarını geçiriyorsun o biraz şeyde dövmek sayılmaz yani. "
"Sen hiç benim dayağımı yemedin ondan bıdı bıdı etme."
"Ya hyung bana şey yapma şimdi burada gece rüyanda küçücük böcek görüp korkudan yanımda yatmıştın. Bir de rüyanı abartmalar falan. Hamamböceği senin sayende evrim geçirip kertenkele bacaklı kargamsıejderha kuyruklu hamamböceği oldu yani. Yeni bir canlı üretmiştin."
"Chanyeol bak bunlar aramızda orada burada bazen anlatıyorsun uyuz etme beni. Tersim çok kötüdür bak."
"Evet hyung yaramazlıkta üstüne yok."
"Chanyeol sen hiç konuşma bence sekiz yaşına kadar altına kaçıran biri olaraktan az yıkamadım seni."
"Hyung! Bak bunu Kris'in yanında da söyledin rezil oldum."
"Hak ettin."
"Etmiş olabilirim ama.. Çok fenasın. Onlarla bu aynı mı? Karizma mı çizdin."
"Ee önemli yerlerin altını çizmek lazım."
Chanyeol suratını buruşturdu.
"Hyung... İğrenç iğrenç şeyler yapma."
"Bir saatte bağlayamadın bağcıklarını. Bana laf yetiştireceğine işine bak."
Chanyeol bağcıklarını bağladıktan sonra ikisi birlikte yurttan çıktılar. Luhan Chanyeol'ün koluna girdi. Okulun bahçesinde ilerleyerek girişe yöneldiler.
"Hyung.. Şu kıza bak. Duyduğuma göre yeni sevgili yapmış."
"Oha ciddi misin? Kaçıncı bu. Atmış dört- Atmış sekiz?"
"Olur mu hiç hyung yetmiş iki. Okulu elden geçiriyor. Bizim sınıftaki öküzleri bile oynattı bu. Babası olsam iki sopayla döverim."
"Babası olmak istemezdim."
"Evlatlıktan reddederdim."
"Çirkin."
"Çirkef."
"Sehun'la da fotoğrafı vardı bunun. Nasıl çirkin çıkmış nasıl çirkin çıkmış suratsız tipsiz çakma kızıl."
"Sen onu bırak geçen yani iki hafta önce Kris'in hesabına girdim. Kız içine girmiş resmen. Maymun görse yavrusu sanar bunu. Maymun olsaydı belki severdim. Dur şimdi maymunlara haksızlık etmeyeyim bu daha çirkin. Tanımsız yani. Canavarımsı bir şey..."
"Beyler kızın arkasından amma attınız ha."
Chanyeol ve Luhan arkalarını dönerek tanıdık sesin sahibine baktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"X"
Fanfiction"Korkuyorum.." "Shh..Korkma.Sadece bana güven." "Kalbim ağzımda atıyor.." "Sakin ol.." "Seni seviyorum."