Bölüm 2

340 21 8
                                    

" 'Hâla iyi olduğunu biliyorum.Sen neredeysen oradayım.Her zaman yanındaydım.Ağlarken,gülerken,mutluyken,üzgünken,heycanlıyken...Şimdi de önce de..Hep seni izledim.Takip ettim.Gözetledim.Yine yanındayım.Bu kitabı sana yazıyorum.Seni yazıyorum.İyi kötü ne yaşamışsan hepsini unutmaman için bu kitabı sana hediye ediyorum.Her şeyi biliyorum..Seni hâla seviyorum.Luhan'a sevgilerimle.'"

Kai kitaptan başını kaldırıp Kyungsoo'ya baktı.

"Kai..Tanrım bu çok heycanlı.Bu kitapları okumamız lazım.Bütün eşyaları bir kutuya sıkıştırıp burayı toplayalım.Daha sonra revirde hepsini okuruz.Şey bir de şu adamı revire taşımalıyız."

Kai eşyaları hızlıca kutuya düzenli bir şekilde doldurmaya başlamıştı bile.

"Ne taşıyacağım o domuzu.Dokunmam bile."

Kyungsoo ve Kai korudorda ilerlerken Kai  dinlenmek için biraz yavaşladı.

"Bu adam çok ağır.Belim koptu..Bu arada sen kapıyı kitledin değil mi?"

Kyungsoo kucağındaki kutuyu yere bırakarak duvara yaslandı.

"Söylenmeyi keser misin?Alt tarafı adamı sırtında taşıyorsun.Bu kutu daha ağır...Kapıyı da kitledim salak değilim herhalde."

Kai yavaşça yürümeye devam ederek asansörün düğmesine bastı.

"İstiyorsan değiştirelim..Ben kutuyu taşırım yani."

Kyungsoo yere koyduğu kutuyu tekrar kucaklayarak hızlıca koşup Kai'ye yetişti.İkisi asansöre yerleşti.Kai'ye yaklaşarak dudağının kenarına küçük bir öpücük bıraktı.Ardından geri önüne döndü.Şaşkınca dona kalan Kai gözlerini kırpıştırarak ona baktı.

"Ne?N-eydi şimdi bu?Bunun sırası mıydı?Bilerek yapıyorsun.Şu adam sırtımda olmasa gösterirdim ben sana..Şiht sana diyorum."

Kyungsoo başını sallayarak ona geri döndü.

"Ne var?Ne oldu?"

"Ne oldu mu?"

"Az önce."

"Az önce ne?"

"Az önce beni öptün ya..İşte o neydi?"

"Seni öptüm mü?"

"Kyungsoo!!"

"Ben öyle bir şey hatırlamıyorum bile.Hem ben seni neden öpeyim ki?Çok saçma."

"Kyungsoo az önce.."

"Şihhh sessiz ol."

"Ama a-"

"Şişşşhh."

"Şişşh ne şişhh??Hadi bana deli olduğunu biliyordum ama bu kadar erken olacağını tahmin etmemiştim ben geleli daha bir hafta oldu..Sapık mısın?"

"Kai!Ne diyorsun sen?Ne Deli olması?Sapık falanda değilim.Ne öpceğim seni ya öpmedim tabii ki.."

Kai fısıltıyla konuşarak zor da olsa biraz ona yaklaştı.

"Geceleri beni izlediğini biliyorum Kyungsoo..Tabii sen de haklısın benim gibi bir mükemmelliğe kim dayanabilir değil mi?"

"Ya..Sen bir sus geri zekalı.Mükemmelmiş.Kendini beğenmiş egoist pislik.Benim seninle işim olmaz.Uzak dur benden.İzliyormuş muşum.İyi salladın."

Asansörden inerek revire doğru ilerlerken başka bir görevli gelerek Kai'ye yardım etmek için adamı sırtından indirerek yatağa kadar taşıdı.Görevli adama Kai bir şeyler uydurduktan sonra  yatağına uzandı.

"X"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin