Bölüm 13

190 15 5
                                    

"Kai! Oha! Şimdi Tao.."

Kai başını sallayarak Kyungsoo'ya baktı.

"Bu kadarı biraz fazla. Tao'nun hissettiklerine aşk diyemeyiz. Bu yaptığı çok acımasızca olmuş.."

"Off..."

"Soo."

"Efendim?"

"Şimdi bu Reny Luhan'ı seviyorsa eğer.. Yani bu adam hiç mi Luhan'ı ziyarete gelmedi. Luhan altı yıldan beri burada bilindiği gibi.. Ziyarete kimse gelmedi mi?"

"Bunu bende düşündüm.. Ama ziyaretçi listesine baktığımda hiçbir ziyaret yok.. Ve daha çok üzüldüğüm bir şey var.. Sehun ya da Chanyeol.. Onlarda bu altı yıl içerisinde Luhan'ı ziyarete gelmemişler."

"Sehun'un bunları bir deli hastanesinden yazdığını düşünürsek gelememesi normal ama Chanyeol?"

"Reny?"

"Reny'i siktir et şimdi.. Dur! Luhan'ın kimi öldürdüğünü bilmiyoruz. Belki kitapta da bu yazmayacak çünkü yazan Sehun. O bir deli hastanesinde olduğu için bunları uyduruyor da olabilir."

"En son yaşanan olayda yani Luhan'ın seni Kris'e benzetmesi ve Kris'ten onu affetmesini istemesi bize Luhan'ın Kris'i öldürmüş olabileceği fikrine kaptırdı ki eğer böyleyse olay sırasında ne olduğunu bilmiyoruz ama Chanyeol sevdiği adamı elinden alan Luhan'ı görmek istememiş olabilir."

"Bu da bir olasılık. Ama bir de şu taraftan bakmak gerekiyor bence. Luhan sonuç olarak Chanyeol'ü büyüten kişi değil mi? Birlikte büyüdüler ve her şeyleri paylaştılar. Chanyeol Kris'i kaybettikten sonra Luhan'a da ölmüş gibi davranması onun açısından daha zor olur ki eğer böyleyse ne olursa olsun bir kerede olsa merak edip ziyaret etmeli."

"Değil mi? Ne olursa olsun Luhan onun bir parçası.Geçen zaman dilimine de bakarsak dokuz yıl oldukça uzun bir süre.."

"Soo.. Kris'e onu affetmesini söyledi.. Chanyeol hiç ziyarete gelmedi. Peki Luhan Chanyeol'e bir şey yapmış olamaz mı?"

"Oha.. Yok artık."

"Şimdi şu şekilde ele alırsak.. Luhan bunu isteyerek yapmış olamaz ama olduğunu var sayalım eğer ölen kişi Chanyeol ise ziyarete gelemez."

"Öyle bir şey olsa Luhan neden Kris'ten af dilesin. Kendini affedemez ki zaten. Kendi kardeşini öldürmüş olur."

"Sehun onu ziyaret edemiyor ama bu kitapları ve anıları gönderip düzelmesini istiyor. Anlamadığım şey bu şeyler bir deli hastanesinden geliyorsa bunu yazan deli hangi mantıkla bunu yazabiliyor.. Yani anlamadığım şey hastaneden isimsiz geliyor büyük ihtimal gönderen kişi Sehun ve o bunları yazabiliyorsa ben ona deli diyemem.."

"Kai.. Kendi dediğin bir şeyi atlıyorsun.. O bir deli ise bunları uyduruyorda olabilir.."

"Haklısın.."

Kapının çalınmasıyla içeri giren görevli elindeki paketi masanın üstüne bıraktı. İkiliye selam verip odadan dışarı çıktı.Kyunsoo ilerleyip zarfa baktı.

"Soo?"

Kai merakla Kyungsoo'nun yanına ilerledi.

"Şikayet.."

"Bir dakika.. Ama burada senin ismin yazıyor.."

Kyungsoo hızla zarfı yırtarak elindeki belgeyi okumaya başladı.

"Suho benim yerime seni mi gönderiyor şimdi? Ama bunu yapamaz.."

"Yaptı bile. Bak yazdığına 'Hastanın ilaçlarını almasına engel olup birçok hastanın sağlığına zarar vermiştir.' ve bir çok saçmalık.. Video ile desteklemiş! Şerefsiz piç! Geçen olan olayın Videosunu koymuş! Tak şunu bilgisayara bakacağım."

"X"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin