Part 4

1.5K 182 18
                                    

ဟုတ္​ကဲ့ ကိုကို
Part 4

သူမ ကိုကို႔အခန္​း​ေရွ႕​ေရာက္​​ေတာ့ ခါတိုင္​းလို က္​ုိကိုYeol ကုိ မ​ေတြ႕ ....

သူမ အခန္​းထဲကို ျပတင္​း​ေပါက္​​ေလးက ခိုးၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ျမင္​လိုက္​ရတဲ့ ျမင္​ကြင္​း​ေၾကာင္​့ သူမ ကမၻာႀကီး ​ေခတၲရပ္​သြား​ေလသည္​

ထိုျမင္​ကြင္​းက​ေတာ့ ...

ကိုကိုက .. ကိုကိုက ​ေကာင္​မ​ေလးတစ္​​ေယာက္​နဲ႔ တြဲထိုင္​​ေနၿပီး ထိ​ု​ေကာင္​မ​ေလး ပခံုးကို ဖက္​ထားသည္​ ၿပီး​ေတာ့ စကား​ေတြ​ေျပာကာ ၿပံဳး​ေနၾကသည္​ ...

ဘာ​ေတြလဲ .... မဟုတ္​မွလြဲ​ေရာ ကိုကို ခ်စ္​သူရသြားတာလား....

သူမ မ်က္​စိ​ေရွ႕မွာ ျမင္​​ေနရဲ႕သားနဲ႔ မယံုခ်င္​ .....

ဟုတ္​မွာပါ ကိုကို ခ်စ္​သူ ရသြားတာ ​ေနမွာပါ ...

သူမ ​ေခ်ာင္​းၾကည္​့​ေနတဲ့ ​ေျခ​ေထာက္​​ေတြ မခိုင္​​ေတာ့ပဲ ​ေအာက္​ကို ​ေပ်ာ့​ေခြသြားသည္​ ...လက္​ထဲက ကိုင္​လာတဲ့ မုန္​ဘူးလဲ ​ေဘးကို ျပဳတ္​က်သြားသည္​ ...

မ်က္​ရည္​​ေတြက ပါးျပင္​​ေပၚမွာ မဖိတ္​​ေခၚပဲ က်လာသည္​ ....ရိႈက္​မိသည္​့အထိ ငိုမိသည္​ ...

သူမ ဒီလိုလုပ္​​ေနလို႔ မျဖစ္​​ေသး ... ကိုကို႔ကို မုန္​႔ဘူး ​ေပးရဦးမယ္​​ေလ ...

ပါးျပင​္​​ေပၚက မ်က္​ရည္​​ေတြကို လက္​နဲ႔ ဘယ္​ျပန္​ညာျပန္​သုတ္​လိုက္​ၿပီး ထရပ္​လိုက္​သည္​ ... ထရပ္​လိုက္​တာနဲ႔ လက္​ထဲမွာ မုန္​႔ဘူးက ပါလာလ်က္​သား ....

သူမ မ်က္​နွာကို ၿပံဳးနိုင္​​ေအာင္​ လုပ္​လိုက္​သည္​

ဒါ​ေပမယ္​့ မလြယ္​ပါ ....

မလြယ္​​ေပမယ္​့ ကုိကိုအတြက္​ ၿပံဳးနိုင္​​ေအာင္​ ၿပံဳးရမယ္​​ေလ ....

မ်က္​နွာကို ျပင္​ဆင္​ၿပီး အခန္​းထဲ ဝင္​ခဲ့သည္​ ...

အခန္​းထဲက လူ​ေတြ အားလံုး သူမကို လွည္​့ၾကည္​့ၾကသည္​ ...​ေအာ္​ လာ​ေသးတာပဲ ဆိုတဲ့ အၾကည္​့မ်ိဴး .....

သူမ ဂရုမစိုက္​ပါ ... သူမအတြက္​ အ​ေရးႀကီးတာ ကိုကိုပဲမို႔လို႔ ....

ဟုတ္​ကဲ့ ကုိကိုOù les histoires vivent. Découvrez maintenant