Part 7

1.5K 173 11
                                    

ဟုတ္​ကဲ့ က္​ုိကို
Part 7

သူမ မ​ေန႔ညက ဟိုအ​ေၾကာင္​း ဒီအ​ေၾကာင္​း​ေတြ စဥ္​းစားရင္​းနဲ႔ ဆံုးျဖတ္​ခ်က္​တစ္​ခု ခ်လိုက္​သည္​ ...

သူမ ကိုကိုတို႔ ကိုကိုChanyeol တို႔နဲ႔ အရင္​ကလို ​ေပ်ာ္​​ေပ်ာ္​႐ႊင္​ရႊင္​ ျပန္​​ေန​ေတာ့မယ္​လို႔ ...

အရင္​ကဆို သူမ အခန္​းထဲလာတိုင္​း စတတ္​တဲ့ ကိုကိုYeol ဟာ ခုဆို သူမ မ်က္​နွာတည္​ႀကီးန႔ဲ လာတာမို႔ မစ​ေတာ့တာ ...

အရင္​က သူမ အခန္​းထဲသြားတို္င္​း ရန္​ျဖစ္​​ေနတတ္​တဲ့ ကိုကိုYeol နဲ႔ ကိုကိုHun ဟာ သူမ​ကို ျမင္​လဲ စကားသံ​ေတြ တိတ္​သြားတတ္​တာ ..

အဲ့ဒါ​ေတြ အားလံုး သူမ ​ေၾကာင္​့ပါပဲ ...

သူမ​ေၾကာင္​့ပဲ သူ႔တို႔ပါ မရယ္​နိုင္​ မ​ေမာနိုင္​ ျဖစ္​​ေနတာမို႔ သူမ အရင္​လို ျပန္​​ေနဖို႔ ႀကိဳးစား​ေတာ့မယ္​ ...

ဒါမွ အားလံုး ​ေပ်ာ္​႐ႊင္​ရမွ​ေ​ေလ.....

သူမအ​ေတြး​ေတြနဲ႔ ​ေက်ာင္​း ​ေရာက္​သြားမွန္​း​ေတာင္​ မသိလိုက္​ ...

ကား​ေပၚက ဆင္​းခဲ့ၿပီး လက္​ထဲက ကိုကို႔အတြက္​ မုန္​႔ဘူး​ေလး ဆြဲလ်က္​ ကိုကိုတို႔ အခန္​းဆီသို႔ ....

~~~~~~~~

ကုိကိုတို႔ အခန္​း​ထဲ​ေရာက္​​ေတာ့ ကိုကိုနဲ႔ကိုကို႔ခ်စ္​သူ တစ္​​ေယာက္​လက္​ကို တစ္​​ေယာက္​ကိုင္​ကာ စကား​ေျပာ​ေနတဲ့ ျမင္​ကြင္​းက ရင္​ထဲ အရမ္​းနာ​ေပမယ္​့ ဟန္​​ေဆာင္​ ၿပံဳးလိုက္​ၿပီး .

'ကိုကိုတို႔ Su လာတယ္​ '

'Su နင္​လာတာ ဆန္​းလို႔လား '

'ဟုတ္​ပါ့ အ​ေရးတက်ယ္​ ​ေျပာ​ေန​ေသးတယ္​ '

ိကိုုကိုYeol နဲ႔ ကိုကိုHun က အတိုင္​အ​ေဖာက္​ ညီ​ေနသည္​ ....

'အံ့မယ္​ Su က ဒီ​ေန႔ ကိုကို႔အတြက္​ပါ ပိုလုပ္​လာခဲ့တာ မစားခ်င္​ရင္​လဲ .... '

'ဘယ္​သူက မစားဘူး ​ေျပာလို႔လဲ Su ရဲ႕ '

ကိုကိုyeol ​ေရာ ကိုကိုhun ပါ ဖား​ေနတဲ့ မ်က္​နွာနဲ႔ Su အနား တိုးလာၾကသည္​ ..

ဟုတ္​ကဲ့ ကုိကိုOù les histoires vivent. Découvrez maintenant