Part 8

1.6K 194 16
                                    

ဟုတ္​ကဲ့ ကိုကို
Part 8

ကိုကို အခုရက္​ပိုင္​း သူမကို ​ေရွာင္​​ေနသည္​ ...ဟို​ေန႔က ကိစၥအတြက္​ပဲလားး ဒါမွမဟုတ္​ တျခားကိစၥရွိ​ေနတာလားးးး

သူမ စဥ္​းစားလို႔ မရလို႔ ကိုကို႔တို႔ အိမ္​ဘက္​ ကူးခဲ့သည္​ ...ကိုကိုကို ​ေသခ်ာ​ေမးရမည္​ Su ကုိ ​ေရွာင္​​ေနတာလား ဆိုၿပီး​ေတာ့ ...

အ​ေတြး​ေတြနဲ႔ ​ေပ်ာ္​​ေနရင္​း ကိုကို႔တို႔ အိမ္​ထဲဝင္​လိုက္​​ေတာ့ ​ေတြ႕ လိုက္​ရတဲ့ လူ​ေတြ​ေၾကာင္​့ သူမ​ေျခလွမ္​း​ေတြ တုန္​႔ခနဲ ရပ္​သြားသည္​ ...

လူ​ေတြ .. လူ​ေတြ ဆိုတာထက္​ Seol နဲ႔ ပတ္​သတ္​တဲ့ လူ​ေတြ .... Su ထင္​တာ​ေတာ့ Seol မိဘ​ေတြ ထင္​သည္​ ...

ၿပံဳး​ေပ်ာ္​စြာ စကား​ေျပာ​ေနၾကသည္​ ... အကုန္​လံုးရဲ႕ မ​်က္​နွာထက္​မွာလဲ အၿပံဳး ကိုယ္​စီနွင္​့ ...

သူမ မဝင္​​ေတာ့ပဲ လွည္​့ထြက္​မလို႔ လုပ္​​ေနတုန္​း သူမ​ေနာက္​က​ေန ကိုကိုYeol တို႔ ဝင္​လာသည္​ ....

'Su '

'ကိုကို '

'လာ​ေလ ဝင္​​ေလ '

'ရပါတယ္​ ဧည္​သည္​​ေရာက္​​ေနတာ ထင္​တယ္​ Su ​ေနာက္​မွ လာခဲ့မယ္​ '

သူမ ​ေျပာၿပီး ထြက္​ခဲ့သည္​ ...

အခန္​းထဲ​ေရာက္​​ေတာ့ ထိန္​းထားတဲ့ မ်က္​ရည္​​ေတြ က်ခြင္​့​ေပးလိုက္​သည္​ ... ပါးျပင္​​ေပၚ က​်​ေရာက္​လာတဲ့ မ်က္​ရည္​​ေတြ မသုတ္​မိ ...

ဘာလို႔ သူမဘဝႀကီးက ကံဆိုးရတာလဲ ...

ဘာလို႔ သူမဘဝႀကီးက ျဖစ္​ခ်င္​တိုင္​း ျဖစ္​ခြင္​့မရတာလဲ ...

ဘာလို႔ သူမဘဝႀကီးက ကိုယ္​ခ်စ္​တဲ့သူက ကိုယ္​့ကို ျပန္​မခ်စ္​တာလဲ ...

ဘာလို႔လဲ ဘာလို႔လဲ ....

ဘာကို အျပစ္​တင္​ရမလဲ မသိ..

~~~~~~~~

သူမ ငိုတာ​ေတြ ရပ္​ၿပီး သူမ စိတ္​ညစ္​​ေနတဲ့အခ်ိန္​တိုင္​း တီးတတ္​တဲ့ ဂစ္​တာကို ယူကာ ၿခံထဲဆင္​းခဲ့သည္​ ...

ၿခံထဲက ဥယာဥ္​​ေလးထဲက ထိုင္​ခံ​ု​ေလးမွာ ထိုင္​လိူက္​ၿပီး ဂစ္​တာ​ေပၚ လက္​တင္​ကာ စတင္​ တီးခတ္​လိုက္​သည္​ ...

ဟုတ္​ကဲ့ ကုိကိုOù les histoires vivent. Découvrez maintenant