Gehaast kom ik aan op school. "Welk lokaal was het ook al weer?" zeg ik in mezelf. Ik ren als een gek de trappen op en gangen in naar b1. Ik kom helemaal rood en bezweet aan en zwaai de deur open. "Welkom Maddison, zoek maar even een plekje" zegt mevrouw Kuiper. Shit! denk ik. Er is nog maar 1 plekje over. En dat is naast Alexis. Alexis was een hele goeie vriendin van me. Alleen we groeide uit elkaar en nu, nou ja simpel gezegd, we haten elkaar. "Mevrouw Kuiper ik wil ergens anders zitten!" zeg ik een klein beetje geïrriteerd. "Maddison ga gewoon even zitten alsjeblieft" zegt ze. "Nee!" schreeuw ik. "Ga dan maar weg." zegt ze met een koele stem. "Nee, ik ga wel naast dat kind zitten" zeg ik met de nadruk op dat kind. "Hey!" zegt ze poeslief alsof we beste vriendinnen zijn. "Flikker op" zeg ik terwijl ik met een strak gezicht weg kijk. Ik hoor gegiegel. En ja hoor als ik me omdraai zie ik dat Bo achter me zit. "Hey Bo, wow je bent echt bruin geworden!" zeg ik heel blij. "Ja jij ook!" zegt ze. "Maddison, naar de gang nu!" schreeuwt mevrouw Kuiper. "Ja, daar is de mevrouw Kuiper die we kennen!" zeg ik lachend. Ze wordt helemaal rood, dat is de reactie waar ik op gehoopt had. "Naar de gang nu!" schreeuwt ze daarna weer. "Okay, okay ik ga al" zeg ik kalm. Ik loop naar de gang terwijl Bo me uitlacht.
Ik ga zitten op de grond tegen de muur aan afwachtend tot ik weer naar binnen wordt gehaald. "Maddison, ik heb je lang niet gezien!" zegt een vreemde maar herkenbare stem. "Jeremy?" vraag ik. Jeremy is m'n ex. Maar hij kan me maar niet loslaten. We hadden in de tweede. Maar het was maar 4 maanden. Hij trekt me in een knuffel, maar ik duw hem weg. "Wat doe jij nou weer?!" "Ben je gek ofzo?!" zeg ik. "We zijn toch nog vrienden?" zegt hij heel onschuldig. "Nee, tuurlijk niet!" roep ik. "Dat ik aardig naar je doe betekent niet dat we meteen vrienden zijn, jeez get over it!" zeg ik erachter aan. "Okay, rustig, ik ga al" en hij loopt weg.
Dan gaat de deur van het lokaal open. "Maddison, je mag weer naar binnen" zegt Bo lachend. En ik volg haar het lokaal in.
YOU ARE READING
Bad Luck
Teen FictionHij remt voor het restaurantje. En dan plots zwaait de deur open rennen er 2 kerels uit en grijpen me beet. Ik weet niet wat er gebeurd en probeer me los te wurmen maar het gaat niet en opeens.. ..wordt alles zwart.. Weten hoe dit afloopt? Lees dan...