*Zaterdag, 19:58 uur*
"Shit Liam komt zo en ik moet nog al mijn make up doen!" zeg ik luid. Ik grijp mijn mascara en ren door naar de spiegel. Ik doe het snel op en net als ik klaar ben gaag de bel. Ik vlieg naar beneden en net voor ik de deur open doen doe ik nog snel mijn haar goed.
Ik heb een zwart jurkje aan dat net mooi langs mijn lichaam valt. Ik open de deur en daar staat Liam. "Hey" zegt hij met zijn perfect blauwe ogen en bruine haren."........" zei ik met een open mond. Ja inderdaad ik zei helemaal niks ik wist niks te zeggen ik bedoel wat had ik dan moeten zeggen? "Liam je bent prachtig trouw met me!" hij geeft me een zoen op mijn wang, loopt naar binnen en gaat op de bank zitten. "Eh... Ga je... Wil je iets drinken?" vraag ik. Hij knikt. Als ik aan kom lopen met 2 glazen fris klopt hij op de bank met zijn hand als teken dat hij wil dat ik naast hem ga zitten. Ik ga naast hem zitten en zeg "sorry van net, zo doe ik anders nooit" en laat een verlegen lachje zien terwijl ik helemaal roze word. "Geeft niks" zegt hij. Nadat we onze glazen fris ophebben vraagt hij "zullen we?" "is goed" zeg ik snel.
We stappen op zijn scooter en rijden ongeveer een half uurtje. We zijn inmiddels beland in een klein dorpje verderop. Ik stap af en zie een schattig restaurantje met licht groene en blauwe dekentjes op de loungesets. Er staat ook een loungeset verderop naast een riviertje met een parasol en een bordje gereserveerd. We lopen naar de bar waar niemand staat. Er komt een ober vanuit de keuken en tot mijn verbazing ken ik hem! Het is Jeremy! Ik kijk een beetje dom uit mn ogen als ik doorheb dat dat dit geen hallicuneren is maar dat echt Jeremy is. "Wat kan ik voor u doen" vraagt hij.
Sorry dat dit deel zolang duurde. X Esther.
YOU ARE READING
Bad Luck
Teen FictionHij remt voor het restaurantje. En dan plots zwaait de deur open rennen er 2 kerels uit en grijpen me beet. Ik weet niet wat er gebeurd en probeer me los te wurmen maar het gaat niet en opeens.. ..wordt alles zwart.. Weten hoe dit afloopt? Lees dan...