Hoofdstuk 16

46 0 0
                                    

Zodra ik de buiten het geluid van een vogel hoor ga ik weer weg. Dat was ons afgesproken teken namelijk. We proberen de code te kraken van zijn telefoon maar het lukt niet ik ren dan weg en gooi de telefoon in het water. Liam komt naar me toe gerend en omhelst me. "Dankje! Je hebt mij en mijn famillie echt geholpen." zegt hij en hij geeft me nog een zoen. De baas komt naar buiten en rent op me af. Ik ren weg maar hij komt achter me aan. Hij is sneller en komt steeds dichterbij. Ik val over een tak! En lig nu op mijn rug. Hij staat naast me en net als hij me met zijn mes wil neersteken, wordt het mes uit zijn handen geslagen en word hij overmeesterd. Raad eens door wie. "Liam! Je hebt mijn leven gered!" roep ik. "Tuurlijk doe ik dat. Jij ook dat van mijn zus!" zegt hij. Hij steekt zijn hand uit om me overeind te helpen ik reik naar zijn hand en hij trekt me om hoog. Hij tilt me op in de lucht en we draaien een paar rondjes.

"We moeten Bo helpen!" zegt hij dan opeens. "Je hebt gelijk. We gaan nu meteen." we lopen naar bungalow 16. We staan voor de deur van de bungalow als Liam iets in m'n oor fluisterd: "kijk wel uit, hij kan heel agressief worden. Dus als het moet vecht ik wel jij gaat naar Bo." "oke is goed" fluister ik terug.

We openen de deur en..

We horen geschreeuw vanuit de slaapkamer. We rennen er meteen heen en zien dat Bo de vierde klasser van zich af probeerd te duwen. Liam twijfeld geen seconde en trekt de vierde klasser meteen van het bed. Met een harde klap valt hij op de grond. Hij staat op en probeerd Liam een stoot te geven met zijn vuist maar Liam bukt. Hij slaat daardoor vol in de binnenmuur van de bungalow. Zijn vuist zit vast. Ik trek Bo mee naar buiten en we rennen naar de boot. Achter ons zie ik Liam aankomen. We springen in de boot en Liam kruipt achter het roer. En we varen zo snel mogelijk weer naar de haven van het kleine dorpje.

Bad LuckWhere stories live. Discover now