Hoofdstuk 4

92 5 0
                                    

"Wat wil je eten?" vraagt Bo. "Doe maar Pizza alsjeblieft" zeg ik. We zijn na de stad naar Bo haar huis gegaan en nu blijf ik hier eten. "Hee Mads?" vraagt zo opeens. "Ja?" zeg ik benieuwd naar wat ze gaat zeggen. "Ehm .... oh .... nee .... Wacht ik zeg het later wel." zegt ze stptterend. "Okay is goed" zeg ik. "Nee weet je wat? Ik zeg het gewoon" zegt ze dan opeens. "Gooi het eruit meid!" zeg ik lachend. "Ik heb wat met Jeremy.." zegt ze zachtjes. "Je hebt wat!?" zeg ik boos. "Het is nog niet zo heel lang en- ik kap haar af. "En wat? En ik hoop dat het niet uitmaakt dat ik wat met je ex heb?" nadat ik dat gezegd heb, valt het stil. Als het een tijdje stil is pak ik mijn jas en schoenen en loop boos weg. "Maar wacht Maddison" zegt ze nog net voor ik de deur uit loop, maar ik loop door. Fijn het regent. Ik pak mijn fiets en fiets zo snel mogelijk naar huis. Ik kom thuis doorweekt aan. En loop snel naar mijn kamer. Daar trek ik mijn onesie aan en ga op mijn bed liggen met mijn telefoon.

*biep biep*

Een berichtje van een onbekend nummer.

"Hee" staat er.

"Wie ben jij" typ ik.

"Ehm, wie denk je?" zegt hij weer.

"Een jongen of een meisje?" zeg ik.

"Jongen"

"Met welke letter begint je naam?"

"L"

"Liam?"

"Ja Liam de geheim agent"

"Haha"

"Heb je zaterdag al iets te doen?"

"Ja, maar dat gaat helaas niet door"

"Oh jammer. Zou je dan met mij uit willen gaan?"

"Ja is goed"

"Oke ik haal je op om 8 uur oké?"

"Ja is goed, ik zie je dan"

Sorry allemaal dit hoofdstuk is wat korter omdat ik niet zo veel tijd had. Ik hoop dat jullie het begrijpen X Esther

Bad LuckWhere stories live. Discover now