Het komende hoofdstuk zie je vanuit de ogen van Jeremy.
"Eindelijk we zijn er" zeg ik met een zucht. "Shit ik zie iemand lopen" fluistert Bo."wat doen we nu?" vraag ik. "Ik weet het niet, dit is niet echt iets wat ik in mijn dagelijks leven doe." zegt Bo spottend. "Oke we gaan er op af" zeg ik dapper. "Doen we" antwoord zij.
3
2
1En daar gaan we! Ik spring bovenop hem. Hij valt op de grond. Ik hou hem in de houdgreep terwijl ik op hem zit. Hij probeerd los te komen maar ik blijf op hem zitten en Bo houdt zijn handen vast.
Opeens komt hij los.
Hij pakt Bo vast en houd een mes bij haar keel.
"Help me!" schreeuwt ze.
"Achteruit jij" zegt de zwart geklede man.
"Alsjeblieft laat haar gaan!" zeg ik wanhopig.
"Ik laat niemand gaan" zegt hij met een zware stem.
Bo begint te huilen.
"Wie ben jij?" schreeuwt ze huilend.
"Gaat je niks aan. Jij gaat mee!" schreeuwt hij.
En ze lopen langzaam naar de boot achter hen terwijl hij het mes bij haar keel houd.
"Geen beweging jij. Of ze gaat eraan!" roept de man nog naar mij.
Inmidels stappen ze in de boot. En varen langzaam weg.
Maar wacht! Wat gebeurd daar? Ze trapt hem vol in zijn ballen! Ze heeft hem zojuist geslagen! "Kom op Bo!" roep ik snel zo hard als ik kan. Dan zie ik dat hij op staat. Hij slaat haar! Dat moet heel hard geweest zijn. Want ik zie haar niet meer bewegen.
Ik begin te huilen.
Ik zie dat er iets om haar enkels en polsen iets wordt gedaan. En als laatste ook iets voor haar mond. Ze zijn nu zo ver weg dat ik ze niet meer kan zien. Ze is weg. Het tweede meisje in mijn leven is ook ontvoerd. En ik deed weer niks. En het was waarschijnlijk nog door dezelfde bende ook. Ik huil nu nog harder. En val op mijn knieen.
YOU ARE READING
Bad Luck
Teen FictionHij remt voor het restaurantje. En dan plots zwaait de deur open rennen er 2 kerels uit en grijpen me beet. Ik weet niet wat er gebeurd en probeer me los te wurmen maar het gaat niet en opeens.. ..wordt alles zwart.. Weten hoe dit afloopt? Lees dan...