Prolog!

1.2K 55 5
                                    

JEANIN PÅ BILDET!

Peep peep!

Jeg våkner brått av den hersens klokka som ringer helt til jeg må strekke en hel hånd for å skru den av. Men hallo?! Om det ikke hadde vært for den hadde jeg kommet for sent, noe jeg aldri gjør! De fleste folk trur nok at jeg elsker skole og greier, men sannheten er at jeg ikke gjør det! Skole er noe jeg må, hele fremtiden min er avhengig av skolen!

Uansett så tror folk at bare fordi jeg aldri har fått en eneste anmerkning eller fått noen gjensittinger at jeg liker skolen eller for den saks skyld at jeg elsker skolen, noe jeg absolutt ikke gjør. Som du sikkert allerede vet er ikke jeg av den type "populær jente", nei nemlig for jeg liker å være alene. Tenke for meg selv og gå inn i en helt annen verden.

Nok om skolen, nå er det på tide å fortelle dere hvordan jeg egentlig ser ut. Ikke det at jeg er noe pen, men dere fortjener vel en liten beskrivelse av meg. Uansett, så har jeg naturlige blond langt hår som rekker meg langt ned til ryggen og for å være helt ærlig så er håret mitt noe jeg elsker ved meg selv og det er ikke alltid jeg har så god selvtillit på meg selv. Jeg har mørkegrønne øyne og er cirka 1.68 høy, kan man si.

Velkommen til mitt liv!

invisible girlWhere stories live. Discover now