12 - dramaqueen

530 39 1
                                    

Igår var virkelig ikke en bra dag, eller, bra og bra. Jeg mener, har Conrad seriøst lagt en plan om å hjemsøke meg ellerno? For jeg får han ikke ut av hodet mitt, og det mine kjære venner er starten på min første og største problem idag.

Helt siden igår kveld har jeg gått rundt og tenkt på hvorfor Conrad ble så sint i det øyeblikket jeg og Steven nesten kysset? Vel, om jeg kysser Steven så burde det heller ikke være et problem for ham, altså hvorfor skulle han brydd seg? Det har jo helt klart ingenting med han å gjøre.

Eller?

"Ikke sant?" Spør Olivia som har gått ved meg hele tiden og som den gode venninnen jeg er, har jeg jo klart å havne in my world, og derfor ikke fått med meg hva hun har sagt i løpet av de siste minuttene.

"Hmm?"

"Vi skal fortsatt fikse oss sammen hos deg, ikkesant?"

Åja, jeg hadde helt glemt at vi skulle fikse oss sammen til festen. Hos meg. Hukommelsen er på plass må jeg si. "Sure, men skal luke og Kayden på festen de også?"

"Luke skal dit, men Kayden vet jeg ikke. Vi kan sikkert spørre han senere." Sier hun og smiler opp til meg mens vi går til timen. Jeg har valgfag, noe som betyr at jeg kommer til å støte på Conrad. Mest sannsynligvis. Hvis han ikke har bestemt seg for å ikke skulke.

**
" Dere vet hva dere skal gjøre, så da er det bare å sette seg sammen med partneren sin mens jeg deler ut kamera til hver gruppe" sier Mr. Groffy og begynner å dele ut kameraer til elevene.

Jeg reiser meg opp, går og setter meg på den ledige plassen ved Conrad. Til min store overraskelse så gadd han faktisk å komme, og selv om jeg ikke vil innrømme det så ble jeg litt glad for se han.

Han har en hvit stram skjorte som viser de bulende musklene hans. Som sagt, hvor mye trener han daglig? Uansett, han har på en mørkeblå jeans og en skinnjakke over skjorten. Håret hans er rufsete, like always. Han sitter med begge føttene på bordet og hendene bak nakken mens han ser ut av vinduet. Akkurat 'Badboy style' spør du meg.

"Er du ferdig med å stirre?" Sier han mens han fortsatt ser ut gjennom vinduet med haka hevet.

"Hm, så hva skal vi ta bilder av?" Spør jeg og ser opp på han. Litt flau etter at han ferska meg i å sjekka han opp mens jeg føler at varmen stiger opp i kinnene mine. "Du rødmer. Noe så søtt" sier han med en baby stemme mens han klyper meg i kinnet.

Jeg slår vekk hånda hans og glaner stygt på han før jeg sier; "pass på så du ikke mister badboy imaget ditt" Jeg prøver å høres sint ut, men det funker bare rett og slett ikke. Det faktumet at han syntes at jeg er søt, får det til å krible i magen.

"Kan vi bare starte? Kanskje vi skulle gått til parken og sett om det er noe å ta bilde av?" Spør jeg mens jeg rynker pannen. "Samma det, jeg skal uansett ikke gjøre en shit. Men du derimot, skal gjøre hele oppgaven også skriver du navnet mitt til slutt"

Hva? Er han på bærtur eller? Hvis han tror at jeg skal gjøre en eneste ting for ham, så får han tro om igjen. "Dream on boy! Du skal gjøre like mye som jeg skal, dette er et gruppe prosjekt og det innebærer at du også skal gjøre en del" sier jeg mens jeg peker med pekefingeren min inn i brystet hans.

Etter at vi fikk utdelt et kamera fra Mr. Groffy, gikk vi til parken for å se om det var noe interessant å ta bilder av.

Akkurat nå går vi rundt og leter etter noe spennende og fint, eller det blir kanskje feil å bruke ordet 'Vi' ettersom jeg er den eneste som faktisk gidder å lete mens han bare sitter bort i en benk med bena i kryss og mobilen i hendene. Den gutten tror virkelig at jeg skal gjøre hele dette prosjektet alene, veldig artig fyr han der da!

invisible girlWhere stories live. Discover now